hitman_84 1 #1 Публикувано 14 Септември, 2021 Здравейте! По стечение на обстоятелствата станах собственик на Хонда Сивик девета генерация 2016 г. 1.6 дизел 120 коня, ако е възможно да споделите какво ви е мнението за конкретния авомобил, заслужава ли си? Притеснява, ме че е дизел, а аз карам градско и то на малки разстояния. прилагам и една снимка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 14 Септември, 2021 Честито. Ако е запазена, а би трябвало за пет годишна кола, ще си доволен. Мисля и, че за градско на къси разстояния е удачен дизелов автомобил с малка кубатура. Дизайна е добър, и интериор и екстериор, само волана е грозен за мен, отдолу дебел, отгоре тънък. Двигателя е от най-новите дизели на Хонда, т.н. "ърт дрийм техн.". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hitman_84 1 #3 Отговорено 14 Септември, 2021 Благодрая за информацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hitman_84 1 #4 Отговорено 14 Септември, 2021 Забравих да попитам има ли ръководство за обслужване на бъгарски език видях че има линкове но не са активни вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel.at 2 #5 Отговорено 16 Септември, 2021 От над 3 години карам такъв сивик. Минал съм 80 хил. от които 90% градско. Колата е на 150 000км като имам два ремонта.Първия ремонт беше смяна датчик на горивен филтър, втория смяна на някаква малка гарнитурка,защото започна да омаслява. При мен на всеки 600-700 км градско се включва регенерация за около 20 мин. Изключително икономичен автомобил! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 16 Септември, 2021 Няма да се притеснявате, като всеки дизел в днешно време, ще дойде момента за смяна на съединител и махових и парите, икономисани от гориво ще отидат там 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #7 Отговорено 16 Септември, 2021 Зависи как се кара колата, аз имам(х) дизелова кола на 600К и не е сменян съединител. И последно го тествах - тръгваше на 2-ра на наклон... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 16 Септември, 2021 Ами те колегите са писали как карат - основно градско. Дай инфо за тоя твой дизел, че ми стана интересно кой съединител издържа 600к. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel.at 2 #9 Отговорено 16 Септември, 2021 (Редактирано) В Бултрако съединител комплект + маховик струва 1600 лв, което не е драма,ако се сменя на 200 хил. А 5-6 градско е наистина отличен разход, без аналог при бензиновите. А и темата е все пак, не само икономията от гориво, а и като подръжка, здравина, надеждност! Редактирано 16 Септември, 2021 от Daniel.at Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #10 Отговорено 17 Септември, 2021 Преди 20 часа, Wyvern написа: Ами те колегите са писали как карат - основно градско. Дай инфо за тоя твой дизел, че ми стана интересно кой съединител издържа 600к. W202 C220 CDI '98, 300K в Германия до 2008, останалите от мен тук. От моите голяма част са извънградско, въпреки всичко много зависи начина на управление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #11 Отговорено 18 Септември, 2021 🙂 Аз помислих, че за някоя съвременна кола става въпрос, тя била от времето когато наистина се правеха коли. Както и да е значи първите 10 години не знаеш какво се е случило с тая кола освен ако германеца не ти е бил приятел. Ти казваш че не си сменял съединител, значи вероятно дори не си свалял кутията да видиш за какво става въпрос. На маховика на тоя мерцедес му дават около 200к км живот а на всичко отгоре има и вариант за твърд маховик, не демпфер. Да прав си, че много зависи от начина на каране, но не мисля че някоя от "колите" в момента на пазара би изкарала 600к без смяна на съединител. А пък конкретния сивик има и старт/стоп система, което допълнително натоварва маховика. п.п. тоя Мерцедес да не е бил автомат 😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 6 #12 Отговорено 20 Септември, 2021 На 16.09.2021 г. at 16:43, Terje написа: Зависи как се кара колата, аз имам(х) дизелова кола на 600К и не е сменян съединител. И последно го тествах - тръгваше на 2-ра на наклон... то на нашите камиони ги сменяме на 550000км. а те се тварят с по 24т. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #13 Отговорено 21 Септември, 2021 На 18.09.2021 г. at 15:10, Wyvern написа: 🙂 Аз помислих, че за някоя съвременна кола става въпрос, тя била от времето когато наистина се правеха коли. Както и да е значи първите 10 години не знаеш какво се е случило с тая кола освен ако германеца не ти е бил приятел. Ти казваш че не си сменял съединител, значи вероятно дори не си свалял кутията да видиш за какво става въпрос. На маховика на тоя мерцедес му дават около 200к км живот а на всичко отгоре има и вариант за твърд маховик, не демпфер. Да прав си, че много зависи от начина на каране, но не мисля че някоя от "колите" в момента на пазара би изкарала 600к без смяна на съединител. А пък конкретния сивик има и старт/стоп система, което допълнително натоварва маховика. п.п. тоя Мерцедес да не е бил автомат 😉 Един собственик, водена редовно сервизна книжка, закупена от мен в Германия - склонен съм да вярвам, че не е сменян там. И май колата не е автомат, поне при преключване на предавките трябваше да натискам най-левия от трите педала и да движа лоста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове