Jump to content
Hellsider

Honda legend ka9

Recommended Posts

От скоро съм собственик на въпросния автомобил и имам няколко въпроса.Първо колата е с газов инжекцион,но системата за мазане е повредена.Мога ли да карам така още седмица две докато се освободя от работа и я закарам на сервиз.И второто е относно рейката,някой занимавал ли се е да я рециклира и колко горе-долу излиза тази услуга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел тук-там, системата за мазане на клапаните е излишна. Карай си без нея.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така съм чул, но я имам и ползвам. Без нея не ми се кара, понеже клапанчето и е електронно и се чува когато течността и свърши, което ме дразни. По-простите са вакуумни и били безсмислени на средни и високи обороти. Харчи ми 1 литър на 6500км - 30лв. Скоро отваряхме клапаните за реглаж и дали заради нея или не, но са ОК и имат резерв за реглаж по резбите.

Без тази система газовата смес било задължително да не е бедна, но не съм спец. Желателно е да се намери читав газаджия и да огледа / тества АГУ-то.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, Hellsider написа:

но системата за мазане е повредена

Тази система не прави абсолютно нищо. Освен да даваш едни пари.  Можеш спокойно да си караш. И да я премахнеш физически.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, ceco_accord написа:

И аз така съм чул, но я имам и ползвам. Без нея не ми се кара, понеже клапанчето и е електронно и се чува когато течността и свърши, което ме дразни. По-простите са вакуумни и били безсмислени на средни и високи обороти. Харчи ми 1 литър на 6500км - 30лв. Скоро отваряхме клапаните за реглаж и дали заради нея или не, но са ОК и имат резерв за реглаж по резбите.

Без тази система газовата смес било задължително да не е бедна, но не съм спец. Желателно е да се намери читав газаджия и да огледа / тества АГУ-то.

Цецо за да нямат резерв за реглаж по резбите, трябва да са затегнали зверски :)

 

А тия 30лв моеше да ги дадеш за газ вместо за някво плацебо ;) Маркони мисля, че достатъчно е говорил за тези мазалки! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бог високо, цар далече. Отговорността за моята кола си е моя.

Пак споменавам - между електронна и вакуумна система за смазване има разлика от земята до небето, но в неща от които не разбирам - не се меся и не давам акъл. И не са 30лв, а повече, щот съм минал 21 000 км за година. Можеше да ги одухам за газ, ако смятах да се разделям скоро с Легендата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, джоба си е твой. Ти слагаш, ти вадиш. За какво-ти избираш. Разликата между кое и кое? Ако можеш да дадеш логично обяснение как смазва клапаните?

Редактирано от mirott
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...