Mowatt 0 #1 Публикувано 19 Юли, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги, наскоро решихме да сменяме семейния автомобил сме се насочили именно към седма генерация. нямал съм Хонда досега и ще се радвам ако може да ми кажете дали този конкретен автобил ви се струва окей? На мен лично ми се струва евтин за това което се предлага затова се чудя дали няма нещо скрито. Прибавяме няколко снимки които направих на място има лека ръжда по амортисьорите и отпред на гредата (вижда се на снимките). На място също така констатирахме че климатикът не работи, от какво може да е? Обявя: https://mobile.bg/11620657974996608 Редактирано 19 Юли, 2021 от Mowatt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mast3rX 20 #2 Отговорено 20 Юли, 2021 Здравей колега, възможните варианти за климатика са (поне тези, за които се сещам) - проблем с компресора - липсва на фреон - проблем с климатичния радиатор Ако пропускам нещо колегите може да допълнят. При мен като я взимах духаше хладно само в дясната зона, в ляво духаше неохладен въздух. Оказа се, че радиатора е изгнил, в следствие на което е губило и фреон. След смяна на радиатора и зареждане с фреон проблема беше разрешен. Имам още двама приятели с такива акорди - всички внесени от държави като Германия, Австрия и Швейцария, при тях положението беше същото. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #3 Отговорено 20 Юли, 2021 Ръждата по структурни елементи, като носачи, преден или заден мост, не е толкова фатална, колкото по купето - лонжери, прагове и греди. Така или иначе първите не са обработени срещу корозия, така че е нормално с годините да се появи корозия. В повечето случаи търговците пълнят климатиците, ако този не работи и е бил пълнен преди обявяването за продажба, може да има сериозен теч. Ако има възможност да се закара да се провери, дали системата държи налягане, без да се пълни. Но както е написал @Mast3rX, причините може да са много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #4 Отговорено 20 Юли, 2021 (Редактирано) Като правиш оглед на даден автомобил - ако имаш възможност хубаво огледай дали има катализатор. Напоследък май при нововноските доста често се случва да ги няма. Преди няколко месеца като взех моята и я закарах в КАТ за регистрация - чак тогава разбрах, че няма катализатор. Беше изтърбушен. Кожуха стоеше. Доста добре беше замаскирано за повърхностен оглед. Чек не светеше. После докато отстраня проблема забелязах, че след изчистване на чека мога да измина доста км. преди да ми светне пак. Така, че хубаво гледай. Ако може в канал или на подемник. Успех Редактирано 20 Юли, 2021 от Г.Писаров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #5 Отговорено 20 Юли, 2021 Липсата на катализатор си личи по миризмата, особено при дизелите, каквато е цитираната по-горе кола - палиш, изкачваш 1-2 минути за загрее и ако миризмата не става поносима, значи има проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mowatt 0 #6 Отговорено 20 Юли, 2021 Благодаря за отговорите. Да, и аз мисля,че ако е можело и е било лесно търговеца е щял да оправи климатика. А за тази конкретна кола, мислите ли че цената е по-ниска от пазарната и има възможност да има някакъв "скрит" проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #7 Отговорено 20 Юли, 2021 Цената зависи от много неща. Тези модели имат два скъпи ремонта - съединител и маховик и вериги. Двигателят е един от най здравите дизели изобщо правени някога, окачването е много добро, гледайте дали работят всички копчета, защото често се развалят моторчета на стъклоповдигачите, основно на шофьорското стъкло, машинките за централното заключване и датчиците на АБСа. По двигателя проблеми прави демпферната шайба на коляновия вал, маркуча на хидравликата и алтернатора. Задните гуми с годините стават леко по-отворени, но това се коригира с раздвижени щанги. Общо взето това са основните болежки при тези Акорди, ако поне половината от тези неща са оправени и подменяни, цената даже е ниска. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове