Jump to content
CARPERA

Honda Jazz 1.4 L13A6 регулиране ръчна спирачка

Recommended Posts

Това е регулирането по ръководство.

https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000078.html

Болта за регулиране се намира под конзолата на ръчната ,отзад ръчната.

Трябва да се свали конзолата отзад е хваната с  винтове от двете страни долу,отпред с пластмасови копчета,които се натискат в средата с отверка за да освободят.

На конзолата под ръчната има пластмасова част която се деонтира,за да излезе конзолата отгоре.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така е по ръководство.

https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000078.html

Сваля се конзолата под ръчната,отзад е хваната на винтове отпред с пластмасови копчета  на които с отвертка се избутва вътрешността за да освободят.

На самата конзола има част   под ръчната която се демонтира за да мине ръчната през нея,конзолата се вдига нагоре.

980531482_Inkedviber__2021-06-12_16-01-26_LI.thumb.jpg.fdefaa8dd065d13ab0fcd5da77c4ec6a.jpg

1024977038_viber__2021-06-12_16-01-25.thumb.jpg.60ee94aa87d7a50574813755b4c7bc67.jpg

Това е гайката ключ с12 се завърта,докато настроите да хваща ръчната.

1762004604_viber__2021-06-12_16-01-25.thumb.jpg.a733506b8934427f1227ab9e6b80293a.jpg485226274_viber__2021-06-12_16-01-25.thumb.jpg.d5f6096642353be267991b241668e470.jpg

viber_изображение_2021-06-12_16-01-25.jpg

viber_изображение_2021-06-12_16-01-25жог.jpg

viber_изображение_2021-06-12_16-01-25ояяа.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук добре, хубава учебна тема.

 

Само за протокола:

Описаната процедура е за регулиране на ръчната САМО, когато сменяваме челюсти, т.е. първоначална настройка на ръчната.

Ако ръчната не държи дистатъчно добре, натягането на жилата, хванати за лоста не е решение. Може и да помогне, а може и да влоши нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да така е.

Незнам защо са станали две теми.

Моля модератор да ги събере в една ,тази с снимките.

Отзад спирачните апарати са дискови.

20210612_113548.thumb.jpg.706a42948e4770cc53d2ceb9d5a57444.jpg

Ръчната имаше свободен ход ве хващаше накладките са по средата,гайката беше отвита почти до край,

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам диска какъв е ръждив, тоя спирачен апарат не е работил нормално!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно единия водач трябваше да се избива, клеясъл  имаше пробит маншон.

20210612_112438.thumb.jpg.b6297ffa5f2c0b3495496c3d7d190643.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По ръководство как се сваля  конзолата под ръчната и скоростния лост които може и да не отвива,има предостатъчно достъп.

https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000219.html#i000

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите премеждия с ръчната спирачка на Jazz-ката:

 

Още като взех колата ръчната не държеше добре, натегнах я по инструкции и беше супер за известно време. При едно паркиране и дърпане на ръчната се чу доста силно изпаткване под колата. Реших, че се е скъсало жило, но при отваряне на средната конзола, жилата си бяха опънати и симетрични. При натягането я бях направил на 7 клика, а след този случай стана на 8/9 при максимума. Държеше, но скърцаше от заден десен апарат при влизане и излизане от колата под наклон. Бях решил да почистя всички спирачни апарати (водачи, пластинки, смазване и подмяна на спирачна течност с източване от всеки апарат). След като направих тази профилактика открих по един почти блокирал водач на всеки заден апарат (отзад са дискове). Дисковете са почти нови, накладките имат още доста живот. Почистих и смазах нещата, смених и спирачната течност. Може и да си въобразявам, но колата взе да спира по - добре, пък и старата мътилка в казанчето за течност вече не ме дразни :D

 

Всичко е супер, но ръчната започна хич да не хваща след тази спирачна профилактика. Наложи ми се за седмица да паркирам под голям наклон и си возех един голям камък в багажника :lol: При първия удобен момент реших да разгледам какво се случва с жилата, дали се мърдат механизмите и на двата апарата (мърдат се). Не намирам разлика в опъна на жилата, но при дърпане на 1-ви клик хваща съвсем леко задно ляво колело (както е по инструкция), а задно дясно колело започва да хваща при 5-ти клик. Това не ми позволява да донатегна защото ще почне да задържа левият апарат при отпусната ръчна -_-

 

Използвани са правилни смазки, водачите и леглата са почистени до блясък, спирачките си работят добре (изминах 1000 км след това).

 

Или е дясното жило, или е механизмът за ръчната в апарата. Някой имал ли е подобен проблем и според вас първо да сменям жило или да отварям/подменям апарата? :rolleyes:

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се механизмът за ръчната вътре в спирачния апарат. Реших да подменя апарата с нов и след нова настройка ръчната спирачка хваща супер. :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...