Jump to content
CARPERA

Honda CRV R20A2 смяна масло ск.кутия и зад.диференциал

Recommended Posts

Здравейте,
Бих искал да попитам... някой, който вече е сменял маслата на диференциала и ръчна скоростна кутия... какъв размер са дифтунгите на пробките и от къде ги купувате?
Благодаря предварително!

Дифтунга 1.jpg

Дифтунга 2.jpg

Дифтунги.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги вземам от Бултрако, левче е бройката или поне беше до тази зима. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 5/18/2022 at 12:04 AM, Chaveto said:

Здравейте,
Бих искал да попитам... някой, който вече е сменял маслата на диференциала и ръчна скоростна кутия... какъв размер са дифтунгите на пробките и от къде ги купувате?
Благодаря предварително!

Дифтунга 1.jpg

Дифтунга 2.jpg

Дифтунги.jpg

Никога не съм сменял  няма никакъв проблем.

Оригиналните са от много мек алуминии тези които са ти сега,не съм намирал до сега такива.

Сваляш ги почистваш и пак слагаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.05.2022 г. at 12:48, CARPERA написа:

Никога не съм сменял  няма никакъв проблем.

Оригиналните са от много мек алуминии тези които са ти сега,не съм намирал до сега такива.

Сваляш ги почистваш и пак слагаш.

 

Благодаря, най-вероятно и аз така ще направя!
 

Другото, което се замислих и исках да попитам... 
Всеки казва за смяна на маслото на заден диференциал, но никой не прочетох да е написал нещо за предния диференциал?
Там какво масло се слага при смяната, същото като при задния ли е?
Какво количество събира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с автоматична скоростна кутия се сменя течността в предната раздатка с Honda HGO

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
14 hours ago, Chaveto said:

 

Благодаря, най-вероятно и аз така ще направя!
 

Другото, което се замислих и исках да попитам... 
Всеки казва за смяна на маслото на заден диференциал, но никой не прочетох да е написал нещо за предния диференциал?
Там какво масло се слага при смяната, същото като при задния ли е?
Какво количество събира?

Просто темата е изпаднала много назад,но трябва все пак да я потърсиш.

Ако имаш такава раздатка отпред да  сменя се и маслото е HONDA HGO 1L.

Ако смениш моля те напиши два реда в темата като кажеш модела и кода на двивателя ти,да има инфо,защото всек пита и после забравя да сподели.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Plamen-CRV написа:

Ако е с автоматична скоростна кутия се сменя течността в предната раздатка с Honda HGO

 

 

Извинявам се за техническата ми неграмотност по темата, но само автоматите ли имат такава раздатка? 
Моята Хонда е дизел, 2008-ма година и е с ръчна трансмисия.
Това означава ли, че нямам / не се сменя маслото в раздатката при моята кола?

 

П.С. 
В момента само събирам информация, понеже не съм в България при автомобила, а когато се прибера ще сменям маслата на заден диференциал, механична скоростна кутия, хидравлична течност. Поради което и попитах дали ще ми се наложи да сменя и маслото в преден диференциал (раздатка), но по прочетеното май няма да ми се наложи :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако нямаш специално такава раздатка отделена от скоростната кутия ,няма какво да сменяш.

Един бърз оглед отдолу и драмата с това дали имаш и нямаш ще приключи.

Ако споделиш после какво е станало ще знаята и други хора.

При бензиновите CRV 3 gen с ръчна и автоматична кутия няма такава допълнителна раздатъчна кутия.

При теб щом си с ръчна трансмисия имаш и течтост на съединителя коато е идентична с тази на спирачните апарати,тоест спирачна течност DOT4.

Там също се се забравя и на двете места ,и после накривени дескове блокирали апарати, отказала  помпа на съединител.

Периода за смяна на спир.течност е 3 год

Може би ще се намери някой колега с твоята версия на CRV 3 gen(която е ....???) които да сподели информацията.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се върна в България и имам достъп до автомобила ще мога да погледна отдолу и да, ще споделя какво съм видял!
Моят двигател е N22A2.
За течността на съединителя и спирачната течност също ще сменя (ако не се лъжа в друга тема точно Вие ми писахте за тях, че не е нужно да са оригинални Хонда, а каквото и да е ДОТ 4).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам спирачна течност на АТЕ който е с много добри характеристики.

Както и една марка много добри накладки.

903724780_.thumb.jpg.7f534532f68d214963fa96f027b301db.jpg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко информация, която би била полезна и на други колеги във форума.
Дойде времето за смяна на масла и филтри... 

Оригиналните масла Хонда за заден диференциал, ръчна скоростна кутия и хидравлика ги поръчах от Англия (с доставката до България (до адрес) ми излезнаха средно с 4-6лв на литър по-евтино от най-изгодните предложения за тях в България (без доставка), а моторното масло, спирачната течност (АТЕ, която CARPERA ми препоръча) и всички филтри си взех от България.

 

Моето ЦРВ е 2.2 дизел, 140к.с., 2008-ма година с ръчна скоростна кутия, двигател - N22A2 и НЯМА раздатка! Сменя се само маслото на скоростната кутия.

IMG_20220703_115602.jpg

IMG_20220703_120043.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо са ти ти тези 3л DPS-F 1.2л стигат.

Този Репсол не е най

-доброто за двигателя ти.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Защо са ти ти тези 3л DPS-F 1.2л стигат.

Този Репсол не е най

-доброто за двигателя ти.

 

Взех 3 литра, за да имам за две смени.
Колкото до Репсола, кое не му е ок за този двигател и кое масло препоръчвате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на колко х.км се сменя маслото на ск.кутия-механична и заден диференциал

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колега @topsat

2099324583_.thumb.png.1d2e55d087924a716dac2f5cea2e5b35.png

 

@Chaveto

Quote

Колкото до Репсола, кое не му е ок за този двигател

Писах не е най- доброто не че не става,снимай двете страни на тубата с характеристиките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, CARPERA написа:

снимай двете страни на тубата с характеристиките.

 

 

В момента нямам достъп до тубата, но мога да дам снимка от предната й страна, както и характеристиките свалени от официалния сайт на производителя.

 

"Long-life синтетична смазка, специално проектирана за превозни средства с обработка на отработените газове. То е
внимателно формулиран с ниско съдържание на пепел (Mid SAPS), което го прави подходящ за най-новите
технологии в настоящите двигатели и също така помага за опазване на околната среда чрез намаляване на вредните
емисиите на частици са сведени до минимум. Освен това неговите синтетични компоненти означават, че е с дълъг живот, който според производителите позволява удължени периоди на смяна.
 

Благодарение на високото си качество, той се отличава особено с ниското си образуване на отлагания и утайки в сравнение с
други синтетични масла, както се вижда от резултатите, получени при тестовете на основните производители на двигатели.
- Намалява триенето и предпазва двигателя от износване; има по-голяма устойчивост на окисляване и на
счупване на смазочния филм поради срязване, което позволява дългите периоди на смяна
препоръчва се от няколко производителя.
- Неговото ниско съдържание на пепел е необходимо за издръжливостта на новите технологии за намаляване на емисиите
като дизелов филтър за твърди частици (DPF), като по този начин помага повече от конвенционалните смазочни материали за запазване на
околен свят."

RPP0050IHA.jpg

Repsol Elite Evolution DX2 5W-30.jpg

Редактирано от Chaveto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.07.2022 г. at 18:51, Chaveto написа:

Да споделя малко информация, която би била полезна и на други колеги във форума.
Дойде времето за смяна на масла и филтри... 

Оригиналните масла Хонда за заден диференциал, ръчна скоростна кутия и хидравлика ги поръчах от Англия (с доставката до България (до адрес) ми излезнаха средно с 4-6лв на литър по-евтино от най-изгодните предложения за тях в България (без доставка), а моторното масло, спирачната течност (АТЕ, която CARPERA ми препоръча) и всички филтри си взех от България.

 

Моето ЦРВ е 2.2 дизел, 140к.с., 2008-ма година с ръчна скоростна кутия, двигател - N22A2 и НЯМА раздатка! Сменя се само маслото на скоростната кутия.

IMG_20220703_115602.jpg

IMG_20220703_120043.jpg

Къде е пробката за наливане на масло в кутията на този модел. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.05.2022 г. at 15:42, Chaveto написа:

 

Извинявам се за техническата ми неграмотност по темата, но само автоматите ли имат такава раздатка? 
Моята Хонда е дизел, 2008-ма година и е с ръчна трансмисия.
Това означава ли, че нямам / не се сменя маслото в раздатката при моята кола?

 

П.С. 
В момента само събирам информация, понеже не съм в България при автомобила, а когато се прибера ще сменям маслата на заден диференциал, механична скоростна кутия, хидравлична течност. Поради което и попитах дали ще ми се наложи да сменя и маслото в преден диференциал (раздатка), но по прочетеното май няма да ми се наложи :ermm:

Само на автомата се сипва отделно, на ръчката скорости и преден диф е на едно маслото

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...