Zanev123 0 #1 Публикувано 3 Юни, 2021 (Редактирано) Здравейте колеги! Имам следния проблем ,след поставянето на ГИ колата работеше добре,след като минах 20-30 километра и оставих колата за няколко дена,днес при палене чека започна да мига и колата работи на 3 цилиндъра,ако някой може да даде съвет ще съм благодарен... Колата е акорд 2004г. 2.4 Редактирано 3 Юни, 2021 от Zanev123 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 3 Юни, 2021 Някоя бобина най вероятно . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zanev123 0 #3 Отговорено 3 Юни, 2021 Възможно ли е газаджията да е объркал нещо или да го изключа като вариант??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #4 Отговорено 3 Юни, 2021 Провери си бобините, както колегата ти е писал. Изключвй и включвай буксите им една по една и там където не се промени работата на мотора, там е проблема. Като намериш това място, можеш да размениш бобината със съседната и да повториш теста за да си сигурен дали не е свещ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zanev123 0 #5 Отговорено 3 Юни, 2021 Благодаря за информацията ще опитам 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #6 Отговорено 3 Юни, 2021 А не може ли с някаква диагностика да се види кой цилиндър прави проблеми, било и с ЕЛМ за 5 лева? Или е по-добре да ръчка по буксите и да прави диагностика по слух? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 3 Юни, 2021 Какъв е проблема , гаси бобинате една по една и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #8 Отговорено 3 Юни, 2021 @jijane Off Topic Всичко може. Само да има. Аз споделям моя опит. Отивам на работа сутринта и всичко е точно. Тръгвам си и със запалването светка чек и работи като трактор. ЕЛМ в мен нямам, но возя ключ 10 и резервна бобина в багажника. Вече и четирите са сменени и се надявам скоро да не ми се случва отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове