iliyanK20 8 #1 Публикувано 19 Май, 2021 Здравейте, откакто съм купил колата(30k+ километра) при включен климатик се чува звук наподобяваш тракане, при натискане на съединителя звукът изчезва. Първоначалната диагноза беше фабричен дефект в скоростната кутия(износване на кожуха, ако съм разбрал и си спомням правилно), който ми обясниха,че дори да оправя ще се появи отново след 30-40 хилиди километра и не е проблем да се кара така колата. От около 1000 километра при 3-4 потегляния под наклон чувам един стържещ звук. Което ме накара отново да посетя сервиза за тези два проблема. Този път диагнозата за шума при включен климатик беше, че кутията си заминава. А за стържещия звук е виновен притискателя. Въпросът ми е възможно ли е шумът, който е свързан с климатика, да е от аксиалния лагер или наистина цялата кутия е за смяна? Колата е акорд 7ма генерация 2.0 бензин 5 степенна ръчна кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2 Отговорено 19 Май, 2021 Същите ги имах и аз и след смяна на съединител изчезнаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #3 Отговорено 21 Май, 2021 На 19.05.2021 г. at 10:19, iliyanK20 написа: възможно ли е шумът, който е свързан с климатика, да е от аксиалния лагер Да възможно е...,а кутиите са здрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #4 Отговорено 22 Май, 2021 На 19.05.2021 г. at 10:44, mirott написа: Същите ги имах и аз и след смяна на съединител изчезнаха. +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyanK20 8 #5 Отговорено 24 Май, 2021 (Редактирано) Прилагам и звукозапис, за да е по-ясно, а и в случай, че някой друг има същия проблем в бъдеще. Телефонът е поставен на земята зад предна лява гума. В началото е без пуснат климатик. На 8мата секунда натискам съединителя, на 11тата го пускам, на 16тата пускам климатика, на 21вата натискам съединителя, на 26тата го пускам отново, на 31вата го натискам, на 35тата го пускам пак. Clutch-noise.m4a Редактирано 24 Май, 2021 от iliyanK20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #6 Отговорено 25 Май, 2021 Имал съм същите симптоми при предишния ми автомобил сааб 9-3 2.0т. Тракането и стърженето ги имах още при купуването на колата, карах я 100 000км и я продадох с тези симптоми. От самото начало диагнозата на майсторите винаги е била аксиален лагер, но аз поне не стигнах до смяна. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyanK20 8 #7 Отговорено 26 Май, 2021 Някой, който е смянял съединителя, може ли да препоръча марка(беше писано някъде във форума, но не го намирам) и сервиз в района на София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #8 Отговорено 26 Май, 2021 (Редактирано) Айсин, Екседи, Лук. Което ти хареса като цена. Аз сложих Лук, за да не чакам. Имаше го веднага а бях разглобил. Отвътре старите извадих феродо Айсин, притискател Лук и лагер СКФ:))). Така го бяха сменили ама само при мен изкара 100К км. Не буксуваше а беше твърд, чак строших самия педал от инат да не го сменя докато не пробуксува. Ама не би. Редактирано 26 Май, 2021 от mirott 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове