Jump to content
Димитър Иванов

Неработеща врата на багажник

Recommended Posts

Здравейте колеги отново!

Автомобила е Акорд турър 7 2.2 дизел  ,фейслифт от 2008г.

Проблема е следния:

При последната автомивка след като реших да затворя багажника ,вратата слезе до едно положение,издаде звуков сигнал и се отвори отново.Грешка  PTG изписа на таблото.След като разкачих акумулатора се оправи до онзи ден.След обилните  валежи  тези дни забелязах ,че по тавана където е и мотора е мокро,вода имаше чак по щората и отново се появи съшия проблем. Посъветваха ме да я оставя да изсъхне (добре че е на покрит паркинг)и да я разглобя да видя какво е положението около мотора. Ще търся откъде е теча-махах лайстната от покрива но не виждам проблем.По-късно ще снимам капака ,който според мен в горната част не се прибира добре към тавана(не знам дали може да се регулира) и ме съмнява ,че от там влиза вода през уплътнението.

Трудно ли се разглобяват корите на тавана около мотора и за какво да внимавам?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забеавих да добавя ,че проблема е само при затваряне.При отваряне от бутона на  ключа както и от бутона на таблото няма проблеми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Прегледай си кабелите, които минават през пантите на вратата. Ако проблема е в мотора мисля, че ще има проблем и при отварянето. Може би имаш протрита изолация на някоя жичка и в съвкупност с водата да окъсява някъде.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/19/2021 at 12:18 PM, Димитър Иванов said:

Трудно ли се разглобяват корите на тавана около мотора и за какво да внимавам?

 

Spoiler

Най - сложното е да не оцапаш тапицерията😀

 

Свалят се корите по тавана в багажника -задната и лявата . Внимава се само за "щипките". Аз разкачих моята до задната колонка, колкото да имам достъп до кабелите, но в този случай бих махнал по - голяма част, с цел да се установи от къде е теча - примерно след поливане с маркуч и следене за пробиви.   След като е влизала вода към управлението, няма да е лошо да се извади платката и да се обработи с нещо от сорта на това. Ползвам този спрей от години и съм доволен от резултатите. Платката е в кутия, разположена върху рамо, закрепващо се с болтове към купето. Откачват се буксите, развиват се болтовете на рамото и после достъпа става лесен. Пипкава работа е, но с внимание и търпение се постига много.

 IMG_20201219_130055.thumb.jpg.64fbb9cfeca20f6908aa6efca49fd931.jpgIMG_20201219_130101.thumb.jpg.a2643d5ad01f5ed0da9b1455ca494cd1.jpgimage.thumb.png.35e32f55f22ae0d1eede7e44bd3ca511.png 

Последната снимка е от нета, защото аз имах проблем с ключетата на бравата, кабелите в пантата на вратата(за което е споменал Ivan_Ch) и не стигнах до сваляне на модула, но може да се придобие някаква представа. Ако се окажат жици, ще да е най-леко и бързо. 

Успех!

 

П.П.

Имайки на предвид, че ми отне цяла Събота това начинание, може би не е лоша идея да се посети сервиз.

 

 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките и подробната информация.Лошото е ,че човека при който ходех с електрически проблеми с  предишния автомобил няма диагностика за Хонда.Не знам ако отида в Бултрако дали ще покаже точно къде е проблема,което ще спести доста време в търсене.Проблема е единствено при затваряне ,при отваряне от  всички бутони няма проблем,ключалката работи.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.04.2021 г. at 12:18, Димитър Иванов написа:

По-късно ще снимам капака ,който според мен в горната част не се прибира добре към тавана(не знам дали може да се регулира) и ме съмнява ,че от там влиза вода през уплътнението.

Едва ли е от там. Уплътнението е масивно и дори да не ляга горната част на капака (притискайки го), то водата се стича настрани - по задните колонки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес посетих сервиза на Бултрако и бяха записани 2 грешки - B1325 и B 1379.Оказа се, че проблема е в 2 датчика с номера 74954-SED-901 и 74957-SED-901.

Попитах за цени но сумите не ми харесаха, так че май ще се търсят втора употреба. За първи път посещавам сервиза, но останах очарован от отношението-показаха ми разглобена колата,обясниха ми къде е проблема, останови се че е е имало интервенции и преди това и в крайна сметка ме посъветваха да проверя и втора употреба за части.

Разбрах и малко от историята на автомобила - оказа се, че през 2016 е влизал последно в официален  сервиз на 191 000км а  аз я купих в началото на 2018 на.178000 км.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите да не те тревожат. Важни са не те, а общото състояние на колата.

Може проблема да не е в датчиците, но да излизат грешки за тях, понеже няма сигнал.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...