Димитър Иванов 5 #1 Публикувано 19 Април, 2021 Здравейте колеги отново! Автомобила е Акорд турър 7 2.2 дизел ,фейслифт от 2008г. Проблема е следния: При последната автомивка след като реших да затворя багажника ,вратата слезе до едно положение,издаде звуков сигнал и се отвори отново.Грешка PTG изписа на таблото.След като разкачих акумулатора се оправи до онзи ден.След обилните валежи тези дни забелязах ,че по тавана където е и мотора е мокро,вода имаше чак по щората и отново се появи съшия проблем. Посъветваха ме да я оставя да изсъхне (добре че е на покрит паркинг)и да я разглобя да видя какво е положението около мотора. Ще търся откъде е теча-махах лайстната от покрива но не виждам проблем.По-късно ще снимам капака ,който според мен в горната част не се прибира добре към тавана(не знам дали може да се регулира) и ме съмнява ,че от там влиза вода през уплътнението. Трудно ли се разглобяват корите на тавана около мотора и за какво да внимавам? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Иванов 5 #2 Отговорено 19 Април, 2021 Забеавих да добавя ,че проблема е само при затваряне.При отваряне от бутона на ключа както и от бутона на таблото няма проблеми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #3 Отговорено 19 Април, 2021 (Редактирано) Здравей. Прегледай си кабелите, които минават през пантите на вратата. Ако проблема е в мотора мисля, че ще има проблем и при отварянето. Може би имаш протрита изолация на някоя жичка и в съвкупност с водата да окъсява някъде. Редактирано 19 Април, 2021 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 162 #4 Отговорено 21 Април, 2021 On 4/19/2021 at 12:18 PM, Димитър Иванов said: Трудно ли се разглобяват корите на тавана около мотора и за какво да внимавам? Spoiler Най - сложното е да не оцапаш тапицерията😀 Свалят се корите по тавана в багажника -задната и лявата . Внимава се само за "щипките". Аз разкачих моята до задната колонка, колкото да имам достъп до кабелите, но в този случай бих махнал по - голяма част, с цел да се установи от къде е теча - примерно след поливане с маркуч и следене за пробиви. След като е влизала вода към управлението, няма да е лошо да се извади платката и да се обработи с нещо от сорта на това. Ползвам този спрей от години и съм доволен от резултатите. Платката е в кутия, разположена върху рамо, закрепващо се с болтове към купето. Откачват се буксите, развиват се болтовете на рамото и после достъпа става лесен. Пипкава работа е, но с внимание и търпение се постига много. Последната снимка е от нета, защото аз имах проблем с ключетата на бравата, кабелите в пантата на вратата(за което е споменал Ivan_Ch) и не стигнах до сваляне на модула, но може да се придобие някаква представа. Ако се окажат жици, ще да е най-леко и бързо. Успех! П.П. Имайки на предвид, че ми отне цяла Събота това начинание, може би не е лоша идея да се посети сервиз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Иванов 5 #5 Отговорено 21 Април, 2021 Благодаря за снимките и подробната информация.Лошото е ,че човека при който ходех с електрически проблеми с предишния автомобил няма диагностика за Хонда.Не знам ако отида в Бултрако дали ще покаже точно къде е проблема,което ще спести доста време в търсене.Проблема е единствено при затваряне ,при отваряне от всички бутони няма проблем,ключалката работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #6 Отговорено 22 Април, 2021 На 19.04.2021 г. at 12:18, Димитър Иванов написа: По-късно ще снимам капака ,който според мен в горната част не се прибира добре към тавана(не знам дали може да се регулира) и ме съмнява ,че от там влиза вода през уплътнението. Едва ли е от там. Уплътнението е масивно и дори да не ляга горната част на капака (притискайки го), то водата се стича настрани - по задните колонки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Иванов 5 #7 Отговорено 29 Април, 2021 Днес посетих сервиза на Бултрако и бяха записани 2 грешки - B1325 и B 1379.Оказа се, че проблема е в 2 датчика с номера 74954-SED-901 и 74957-SED-901. Попитах за цени но сумите не ми харесаха, так че май ще се търсят втора употреба. За първи път посещавам сервиза, но останах очарован от отношението-показаха ми разглобена колата,обясниха ми къде е проблема, останови се че е е имало интервенции и преди това и в крайна сметка ме посъветваха да проверя и втора употреба за части. Разбрах и малко от историята на автомобила - оказа се, че през 2016 е влизал последно в официален сервиз на 191 000км а аз я купих в началото на 2018 на.178000 км. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6210 #8 Отговорено 1 Май, 2021 Километрите да не те тревожат. Важни са не те, а общото състояние на колата. Може проблема да не е в датчиците, но да излизат грешки за тях, понеже няма сигнал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове