Калоян Кателиев 0 #1 Публикувано 27 Май, 2007 (Редактирано) Колеги, тази вечер ня'къв ш*бан селяндур ми е натиснал лявото странично огледало напред (към предния капак) и го беше обърнал, но без видими поражения по него (освен разместване на самото огледало вътре в пластмасовата стойка). Обаче електриката им вече не работи. Шофьорското огледало се намества на ръка, като чувам прищракването отвътре - предавките явно са цели. Другото не съм го пробвал. Обаче не се чува работещо моторче, когато опитам да ги завъртя с "джойстика". Някаква идея как са организирани отвътре електриките им и какво да очаквам? И защо не се върти поне дясното (навигаторското), което много ме учуди?! Благодаря ви предварително. А ако го хвана т'ва пишлеме, ше му скъсам ... атрибута! Редактирано 27 Май, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 27 Май, 2007 некое бушонче. Те са независими принципно, за разлика от ел. стъклата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbull 0 #3 Отговорено 27 Май, 2007 Колега по принцип ако при обръщането се е получило нещо то единственото е да са се прекъснали кабелите за електрониката в самото огледало. Като го натискаш прищраква защото огледалото се движи със спирални цилиндърчета, спиралата на които е обхваната от метални водачи. Цлиндрите са с "ябълка" от едната страна за която се закача самото стъкло (слагането на стъклото обратно в ябълките е доста трудно и изнервящо). Но защо не се мести и дясното ти огледало е вече мистерия. Както колегата спомена може да е някой бушон който по случайност да се е преабал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 27 Май, 2007 Ето ти една схема за 5 г. едва ли имат разлики. Имаш бушонче 7.5А в кутията при двигателя, може да е изгоряло, и двете огледала са през него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #5 Отговорено 28 Май, 2007 Мерси, колеги, ще погледна за бушонизацията, макар че недоумявам как може да е дуфнала. И ще докладвам за резултатите. :DP.S. Ако някой има и схема на генератор на енергиен щит като в Star Wars, добре е дошла, че ако вземат и да ми изкъртят огледалото, вече ше убия някого. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #6 Отговорено 28 Май, 2007 колегата е объркал. Бушона се намира над краката в купето. Номир 13 мисля че пише? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf #7 Отговорено 28 Май, 2007 колегата е объркал. Бушона се намира над краката в купето. Номир 13 мисля че пише? И там гледах, батка - не видях, но май ще трябва да легна с прожектора (снощи реших да пробвам, но изгоря и крушката на фенерчето в момента, в който го включих ... ебати деня!) и да кьоря по-отблизо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #8 Отговорено 28 Май, 2007 свали капачето на бушоните над краката ти. Там са описани кой бушон къв е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #9 Отговорено 28 Май, 2007 (Редактирано) свали капачето на бушоните над краката ти. Там са описани кой бушон къв е. Те там гледах, таман 3 пъти. Ше ти пратя снимка на капачето довечера, ако искаш, та да ми кажеш кой, ако го познаеш. Пропуснах да добавя - тъпото на т'ва капаче е, че бушонките немат номерация там. Редактирано 28 Май, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hronos 20 #10 Отговорено 28 Май, 2007 Погледни ключето за ляво и дясно огледало /над джойстика/да не ти е в неутрално положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #11 Отговорено 28 Май, 2007 (Редактирано) Убих се да го цъкам. Нема и нема.Ето описание на табълцето над краката на шофьора:http://www.automotivehelper.com/topic263883.htmАз не успях да идентифицирам fuse за странични огледала (освен май 17-ти номер в горния списък). Странното е, че останалите агрегати по веригата (които са описани, че са на същия бушон) работят. Поне разгледах как е завинтена кората под таблото. Май тия дни ще я свалям и ще тръгвам по електриката от "А-Б". Редактирано 28 Май, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #12 Отговорено 28 Май, 2007 VIVID Workshop каза ,че предпазителя е номер 17Там е и климатика и SEAT(s) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #13 Отговорено 28 Май, 2007 (Редактирано) Хм ... климактериумът работи, да го е*а. Ще troubleshoot-вам тия дни и ще видя какво ще се окаже. Благодаря сърдечно на всички ви за съдействието! Редактирано 28 Май, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest manniakk #14 Отговорено 30 Май, 2007 може да е за нещо допълнително което да нямаш ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #15 Отговорено 30 Май, 2007 И т'ва ми мина през акъла, ама аз да питам ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #16 Отговорено 30 Май, 2007 И аз имам нещо подобно което виси и никъде не отива, може да е нещо за диагностика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf #17 Отговорено 30 Май, 2007 (Редактирано) Четириизводно куплунгче за диагностика ... ... едва ли? По-скоро си мисля дали не е за моторизирани прибираеми огледала, каквито нямам. Защото гледам в книжката на колата, че има варианти и с TRACT бутон вдясно от ключето за избор на ляво / дясно огледало. Но още не съм разглобил корубата зад волана, та да видя и там. Има време ... ако открия нещо, ще споделя пак. За днес кървищата и един обърнат нокът ми стигат. Редактирано 30 Май, 2007 от Rammkopf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest georgivanov1 #18 Отговорено 30 Май, 2007 (Редактирано) Колега имах го същия проблем,но вината беше моя.Ударих го с 50км в друго огледало и направо ми падна,с4упих стъклото и се наложи да купя ново.Отзад имаш 3 броя шлеци 1 главен в средата,който е държа4,1 ляво и дясно и 1 за долу и горе.Явно някой се е измъкнал,трябва да го свалиш изцяло и да го монтираш на ново.Става с мощен сушоар за коса или нешто подобно,нагряваш шлеците и после го монтираш,като ги натискаш 1по1,първо е главния.УспехP.С.извинявай,но ти ве4е си ре6ил този проблем.Не до4етох вси4ко докрай Редактирано 30 Май, 2007 от georgivanov1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #19 Отговорено 30 Май, 2007 И аз си мисля, че въпросния кабел е за диагностика... прочитане на оплакванията на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Калоян Кателиев 0 #20 Отговорено 30 Май, 2007 georgivanov1 - проблемът е решен, да, но ти благодаря много за детайлното описание на задогледалната карантия. :)ShEfA - ще гледам да го снимам тоя кабел и да го постна некой ден. Дано го идентифицирате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #21 Отговорено 17 Май, 2010 Извинявам се че ползвам твоята тема колега, но и аз имам проблем със огледалата на същата хонда та ми се стори по одачно отколкото да пускам нова тема, та при мен проблема е че огледалата не се движат наляво, надясно, а нагоре и надолу няма проблем само настрани не се местят ако някой се сеща от какво може да е да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #22 Отговорено 18 Май, 2010 Колега, имах същия проблем с едното огледало на сивика (4-та генерация). Оказа се прекъснат кабел на преходната букса на вратата. Става въпрос за снопа кабели, които излизат от гредата на купето и влизат във вратата. Като отвориш вратата, погледни под ограничителя и ще видиш буксата. Забели внимателно бронята на снопа и прегледай отделните проводници, като ги дърпаш един по един. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #23 Отговорено 18 Май, 2010 гледах за прекъснат кабел но не е това и двете огледала не работят на страни ако беше само едното ясно но и двете става въпрос за нещо което е общо и за двете предпазител или ключ букса ключ или нещо преди да се раздели веригата на две Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #24 Отговорено 18 Май, 2010 Общото и за двете е самият ключ за командване. От него би трябвало да излизат отделни кабели за ляво и дясно огледала. Малко вероятно е да са прекъснати кабелите, или изгорели моторчетата, за хоризонтално местене и на двете огледала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #25 Отговорено 18 Май, 2010 странното е че стана изведнъж в петък имах един инцидент с един овчар "счупи ми дясното огледало" но не непоправимо моторчето си работеше в събота пътувах в провинцията и след като оправих огледалото се оказа че не работи реших че се е прекъснала някоя от жичките че онзи овчар го обърна обратно но не всичко си е цяло и непокътнато после проверих и другото и се оказа че и двете не работят прекъсната нула изключено като вариант защото двете моторчета ползват една и съща нула разклонена в кутията на самото огледало не съм гледал бутона но предполагам че и там е с букса която не се вади толкова лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #26 Отговорено 18 Май, 2010 Не мисля, че може да се говори за 0 при моторчетата на огледалата, защото всяко от тях върти и в двете посоки, т.е. един и същ кабел в един момент е "-" в следващия е "+". А това се определя от ключа. Все пак ако можеш да размениш кабелите на двете моторчета в едното огледало го направи и виж тогава как ще работят. Ако не може тогава вади мултицета, отваряй ключа и започвай да мериш по веригата.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #27 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) значи всички кабели излизат мерено с мултицет бутона също си работи както се очаква доказано пак с мултицет остава контактната букса и бутона да не правят контакт но в един и същи момент и на двете огледала меко казано странно значи разгледах схемата на бутона и механиката му имаше леко окисляване по контактите отстраних го но ефект няма по бутона няма никакви елементи копчето за превключване си работи с едно мостче направих опит да ги завъртя и стана значи остана да мисля как да направя контакта между буксата и бутона за да заработят пак както преди мерси на всички отзовали се мисля че с това изчерпахме темата само да вметна бушончето /предпазителя/ за огледалата е /7.5А и е в отсека под волана/ и за парното и за осветлението на централната конзола може да е и за нещо друго, но не съм проверявал безавариино пътуване на всички колеги Редактирано 18 Май, 2010 от baljy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baljy 2 #28 Отговорено 19 Май, 2010 Проблема решен една от пистите беше прекъсната явно в следствие на късо или нещо подобно възстановихме я и вече всичко е ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове