p-pleven 0 #1 Публикувано 24 Март, 2021 Здравейте, колеги! Надявам се да сте в добро здраве! Притежавам Honda HR-V 1999 г. 1.6 108 Hp + газ от година и половина. Доволен съм изключително много от автомобила като цяло. Вчера сутринта не запали. Обичайно 2 секунди въртене и запалва от първия път, независимо от температурите. Ако не се лъжа, веки път се чува едно "чукване" при завъртане на ключа, когато паля. Вчера сутринта не чух хова "чукване", стартера си въртеше, но не запали. Повторих 2-3 пъти и се откзах, понеже акумулатора започна да пада. Вечерта пробвахме с друг акумулатор - пак без резултат, но моя приятел, който ми асистираше, забелява "просветване" подобно на искра в областта на капачката на делкото. Сякаш не стига и ток до свещите. Днес ще поръчам капачка. Моля за вашето мнение за евентуални други проблеми, които може да водят до това състояние. Благодаря предварително на всички отговорили! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #2 Отговорено 24 Март, 2021 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #3 Отговорено 24 Март, 2021 преди 58 минути, p-pleven написа: .... Днес ще поръчам капачка. ... И палец! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p-pleven 0 #4 Отговорено 24 Март, 2021 Не, не свети зеления ключ на таблото. Багодаря за насоката, не знаех за този вариант. Хубаво е, че имам два ключа ако се наложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 24 Март, 2021 Свали си капачката, става за 2 минути. Аз имах същият проблем преди 1 седмица. Имаше окисления по вътрешната страна на капачката на палчетата. @5 GTT щом има ток до палеца не е имобилайзър 100% 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p-pleven 0 #6 Отговорено 21 Април, 2021 Благодаря! Смених капачката и палеца - имаха окисляване. Макар да запали след почистване със старите, сложих нови. Този проблем е решен и почти месец всичко е наред. Другото, което се появи днес е, че гасне веднага след първоначално палене. За да не изгасне е нужно да подам газ. Прави го на студен и топъл двигател. След това гасне и на газ и на бензин. Подкарах я, и по нанадолнището изфорсирах няколко пъти, после покарах и на бензин и... се оправи. Не знам как ще е довечера, когато е студена. Някакви идеи за това поведение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #7 Отговорено 21 Април, 2021 Това Цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове