Ivanov Pl 0 #1 Публикувано 13 Февруари, 2021 Здравейте! Поздравления за хубавия форум. От скоро го следя,тъй като вече съм собственик на Акорд,5та генерация,1997, европейско изпълнение,бензин/газ Фобос, 2.0LS. Като цяло съм доволен от колата,отстраних 1-2 "дефекта" - ново радиаторче на парното и промивка на големия,тъй като е ненамираем за закупуване. Сега обаче към проблема,който стои. Няколко дни след като взех колата еднократно, след това по-често, а сега почти винаги не държи ниските, а постоянно ги "помпи" с амплитуда от около 500 оборота в зависимост колко е загряла, например ако е топла го прави между 900 и 1400 оборота грубо. Колата не гасне,не светят лампи по таблото,прави го и на газ,и на бензин. В началото гасене и палене помагаше,но сега вече не. Прилагам кратко клипче на проблема. Другото,ако някой желае да помогне със съвет, е подсветката на бутоните и врътките на парното/климатика. След оставяне на колата за смяна на радиаторчето на парното вече не светят. Мога да разглобя до там, въпроса е само някаква букса ли е останала незакачена. Благодаря на всеки отзовал се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 13 Февруари, 2021 Имаш ли информация кога за последно са поверявани клапаните . Ако незнаеш направи го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #3 Отговорено 13 Февруари, 2021 Здравеи колега,и на мен една от колитее ми е една петица която гони 500х.км. от които над 300х.км са при мен.Относно радиатора,незнам къде си търсил но го има почти насякъде,и китаиски и оригинален ,,nissens,, доскоро съхранявах два такива на един колега които тои продаде,но ако ти трябва и не намираш-пиши ми л.с.Относно оборотите и на топла и ба студена ли имаш проблема и има ли разлика газ,бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #4 Отговорено 13 Февруари, 2021 Оборотите подскачат и на топла, и на студена, на газ, и на бензин. Разликата е,че като е студена играят между 1200-1700, а като загрее са между 900 и 1400 /грубо/. В началото го правеше рядко, оправяше се след гасене и палене, но сега е почти перманентно. На скорст няма проблем, върви си идеално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 13 Февруари, 2021 Клапаните регулирани ли са,знаеш ли че това се прави когато си на газ на всеки 15-20хил км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #6 Отговорено 13 Февруари, 2021 За съжаление не знам дали са регулирани. Прочетох, че това се прави и го планирах скоро. Просто исках да знам евентуално най-вероятната причина за това подскачане на оборотите. Ако има вероятност да са клапани, още понеделник търся майстор за интервенцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #7 Отговорено 13 Февруари, 2021 (Редактирано) Направи го, пиши какво е станало. Когато не знаеш това дали се е случвало,и те затегнат проблемите са повече. Така че нищо не губиш от това да ги регулираш,вече ще знаеш кога следва да ги провериш. Редактирано 13 Февруари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #8 Отговорено 13 Февруари, 2021 (Редактирано) Клапаните си ги провери,аз го правя на 30х.км. и опита ми от 300х.км.на газ показва че през една проверка се налага леко регулиране на няколко клапана.Относно оборотите мисля че трябва да си почистиш eacv и да почистиш и регулираш iacv.Срещал съм коли и на които е пипано и по реглажа на дроселовата клапа които принципно не е хубаво да се пипа ако не се налага. Редактирано 13 Февруари, 2021 от росенKN 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #9 Отговорено 14 Февруари, 2021 Малко напредък. Тъй като сега е студено, проверих какъв е двигателя , за да открия къде е въпросня iacv. Рзбрах,че съм с двигател F20Z1, на който този клапан ми се вижда на кофти място. Ще ми се да сваля само тръбата от филтъра към дросела, дали ще има ефект пръскане само оттам? Там отдолу ли е iacv - или отзад - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #10 Отговорено 14 Февруари, 2021 (Редактирано) Това отзад е ТПС,отпред показан е охлюва за жилото ,оста на клапата е срещуполажна на ТПС. Не бутай там че после само с софт се настройва. Това не е IACV.В него влиза иизлиза тънко маркуче,това е подгрев от антофриз. Регулирай клапаните първо ,че като видя тея червените турски инжектори на газовата ми призлява. За IACV тази тема ако ти помогна за 1ген CRV Долу е за дросела. https://forums.hondabg.com/topic/112113-почистване-дросел-crv-1gen/ Редактирано 14 Февруари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #11 Отговорено 14 Февруари, 2021 (Редактирано) Може това тук да ти помогне да разбереш как изглежда,намери твоя модел https://www.google.com/search?q=Стъпков+мотор+за+Honda+ACCORD+V+(CC,+CD)+2.0+i+S&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk021ZLZaL7NNO1NMATcuis8QylyR0Q:1613328219722&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=ke14qYdCVK87qM%2CSCRqNxb_w_L2HM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQwBgx-spQYdgkO4eT6VJDGLdb0Iw&sa=X&ved=2ahUKEwi45MT7g-ruAhUE3xoKHV2EAdoQ9QF6BAgNEAE#imgrc=ke14qYdCVK87qM Редактирано 14 Февруари, 2021 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #12 Отговорено 14 Февруари, 2021 Там където си посочил с червената стрелка,но 10см в дясно ти е eacv,още малко в дясно ти е iacv,свързани са с тънък червен маркуч.Започни от iacv,отвиват се само болтчетата отгоре.Има доста теми и за двете.Ако не се справяш пиши ще помагаме.Цялистния реглаж на ниските понякога включва и въртенето на един винт,но засега няма да го закачаме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #13 Отговорено 14 Февруари, 2021 (Редактирано) Кое кое е. По това което е казал колегата това в червения кръг.Той може да потвърди. Това е последен жокер https://www.europartsbg.com/product/1834383242 Мисля че вече може сам да го намериш. Редактирано 14 Февруари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #14 Отговорено 14 Февруари, 2021 (Редактирано) Благодаря и на двамата за помощта. За съжаление от линка не намерих моя модел акорд /СЕ9/ и не можах да се ориентирам за моторчето. Иначе имам снимка на двигателя и по-вдясно /гледано от преден ляв фар/. Редактирано 14 Февруари, 2021 от Ivanov Pl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #15 Отговорено 14 Февруари, 2021 (Редактирано) Off Topic Жълто fitv(термо клапан или още наричан автоматичен смукач),червено iacv.Aко не намираш в темите какво да правиш пиши. Редактирано 14 Февруари, 2021 от росенKN 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #16 Отговорено 15 Февруари, 2021 Колата е записана за реглаж на клапани и почистване на iacv. Корекция с модела - СЕ8 /не се9/ с мотор F20Z1. За него открих заводско хлабини на клапаните: смукателни - 0.24-0.28 изпускателни - 0.28-0.32 Това ще кажа на майстора да остави като хлабини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #17 Отговорено 15 Февруари, 2021 Това да хлабините.Според мен проблема ти е в fitv.Отвори го и натегни с един оборот. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #18 Отговорено 15 Февруари, 2021 Да споделя и нещо странно,което забелязах днес. Ако се покара колата малко на бензин /20-30км общо/, проблема изчезва и после си държи обороти при палене и си прехвърля на газ отново с нормални ниски. Сега се сещам,че като взех колата от предходния собственик,каза че я е покарал на бензин преди да ми я даде и тогава проблем нямаше. Появи се впоследствие и зачести, като се проявяваше и на газ,и на бензин. Сега отново карах на бензин малко и изчезна, тъкмо като ще ходи на майстор.😠 Дано докато иде се прояви пак... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanov Pl 0 #19 Отговорено 3 Април, 2022 (Редактирано) На 14.02.2021 г. at 20:52, росенKN написа: .........Цялистния реглаж на ниските понякога включва и въртенето на един винт,но засега няма да го закачаме. След година развитие по темата Почистени са дросел, МПХ /iacv/ и е натегнат половин оборот eacv /ел.смукача/. Регулирани са клапаните. Сменени са свещите. Оборотите вече не играят,колата работи стабилно на място и на газ и на бензин. Благодаря за помощта, но като се връщам на това мнение с цитата се замислям - дали не са ми ниски оборотите на празен ход в момента или аз никога не съм ги виждал нормални и затова ми се струва така? Стрелката кове на първата черта под 1-цата, не знам там колко са. Двигателят е F20Z1, ако може някой да каже дали са нормални или да търся как да ги вдигна с винта? Редактирано 3 Април, 2022 от Ivanov Pl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #20 Отговорено 3 Април, 2022 Мисля, че трябва да са точно там. Не ги пипай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове