scaramu6 0 #1 Публикувано 11 Февруари, 2021 Добър вечер, Млад шофьор съм на 6 месеца и преди 10 месеца като за първа кола си взех хонда 1.8, 8ма серия, 2009 г. Обслужих я напълно след покупката, отделно смених дискове/накладки, предни амортисьори заедно с лагер тампони и задни тампони . От скоро забелязах, че придръпва. На излизане от паркинга на Лидл бях оставил на първа без газ и голата придръпваше, това е едно клатене все едно някой някой ме бута на свободна и аз ту натискам спирачките ту ги отпускам. Колата я караха както майстора ми така и инструктора и не го забелязаха това, макар да не са го пробвали точно този сценарий. Казано по друг начин, според тях всичко е наред с колата и е супер ;). Вчера обаче пак карах с инструктура (все още си вземам часове кормуване) и му показах проблема и каза да мина за това в сервиз. Някой може ли да ме насочи какво може да е това? Четох доста по форуми и идеите бяха от запушване на горивен или въздушен филтър до свещи, кабели на свещите, тампони на ДВГ .... Не съм технически грамотен и може да съм объркал нещо по описанието. Поздрави и благодаря, Димо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 11 Февруари, 2021 (Редактирано) Кога са проверявани клапаните имаш ли инфо,преди колко хил.км. Ако нямаш информация за тях , ако не е хубаво да се проверят,ако има нужда да се регулират. Имаш раздел за Сивик 8 ,хубаво е да зададеш въпросите там. Редактирано 11 Февруари, 2021 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #3 Отговорено 11 Февруари, 2021 Имам следния проблем. Тръгвам на първа и не подавам газ, получава се едно придръпване, все едно съм на свободна и някой ме бута и аз ту натискам спирачките ту ги отпускам. Пуснах темата и в общи дискусии. Колата е от подписа. Според това, което четох проблемът може да е от много места, от запушени горивни и въздушни филтри до тампони на двигателя, евнтуален запушен катализатор, не регулирани клапани, бензин, свещи, кабели за свещите и какво ли още не. Млад шофьор съм и нямам технически познания. Ако някой се е сбълсвал със същият проблем, може ли да каже къде да търся? Поздрави, Димо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 11 Февруари, 2021 Аз съм за тампона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #5 Отговорено 11 Февруари, 2021 Ами подай й малко газчица, това не е дизел, ако пак придърпва, тогава търси проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #6 Отговорено 11 Февруари, 2021 Нямам инфо кога са регулирани клапаните. Може ли това да се направи в сервиз, но не на Хонда, от Горна Оряховица съм и не знам дали тук сервизите предлагат тази услуга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #7 Отговорено 11 Февруари, 2021 Карах с интрукора ми, все още съм млад шофьор и той след като видя за какво става въпрос ме насочи към сервиз. Та не знам дали все още не мога да работя с педала на газта, но когато го натискам или го отпускам рязко също има едно придръпване. Хм... абе утре ще ходя да го обсъждам този въпрос с майстора в сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #8 Отговорено 11 Февруари, 2021 Инструкторът кара ли колата ти? Това че си млад шофьор и все още се учиш да боравиш с педалите, малко или много прави ситуацията доста субективна. Но все пак е хубаво да регулираш клапаните, при Хонда е рутинна практика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #9 Отговорено 11 Февруари, 2021 Бензина е слаб в ниските обороти и съединителя е по-рязък. Трябва да се потегля с малко газ. Това което описваш се случва когато оборотите паднат по 1000. Тогава просто колата се мъчи да не загасне. Буквално същото е когато вкарам втора при ниска скорост. Препоръчвам да направиш стандартното обслужване преди да си вадиш изводи - свещи, масло и евентуално реглаж на клапани. После покарай на обороти извънградско. Препоръчвам да караш колата в обороти 1500-2500. Ако е натоварена 2000-3000. Това като съвет. Не зяпай оборотите, а гледай като дадеш газ колата да реагира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #10 Отговорено 12 Февруари, 2021 Запазих си час в сервиз за пълно обслужване, майстора обеща да провери какво е сменяно предния път. Аз правих такова преди уж 10 месеца, но не ми казаха какво е сменяно ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #11 Отговорено 12 Февруари, 2021 Дай на някой дето разбира от коли да й врътне едно кръкче и ще ти каже дали всичко е наред с колата ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #12 Отговорено 12 Февруари, 2021 Инструктора ми кара колата от Горна Оряховица до София, а преди 2 седмици майстора ми я кара също. Никой не забеляза проблем. А днес майстора ми се накара да не си измислям проблеми и да не чета по форуми и как един негов познат така си изпочупил колата :)))))). Явно се притеснявам излишно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #13 Отговорено 12 Февруари, 2021 На каква кола курмуваш, бензин или дизел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #14 Отговорено 12 Февруари, 2021 (Редактирано) Сега кормувам само на моята сам докато съм в Горна или с инструктора на навигаторското място. В София особено в натоварено време не се качвам сам в колата Курса го изкарах на една хонда ЦРВ 2003г., бензин. А преди курса карах около 30 учебни часа БМВ Е43 150 кс. пак бензин. Редактирано 12 Февруари, 2021 от scaramu6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #15 Отговорено 12 Февруари, 2021 Е кой те е учил да тръгваш без газ? Дизел можеш да го караш така, само със съединителя, но при бензина не става, или поне при малолитражките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scaramu6 0 #16 Отговорено 12 Февруари, 2021 (Редактирано) Първият ми урок беше на паркинг и на първа или на задна без газ. Целта е да видиш, че колата може да върви и без газ и няма да загасне. Редактирано 12 Февруари, 2021 от scaramu6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #17 Отговорено 12 Февруари, 2021 След като хора с опит са ти казали, че колата ти е наред, значи няма какво да го мислиш. Без газ можеш да тръгваш само на заледени участаци с полусъединител, няма никакъв смисъл при нормални условия да го правиш. Направи си обслужванията, за които не си сигурен, че са правени, като клапани и свещи, и си карай колата с кеф. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове