Jump to content
scaramu6

придръпване на първа без газ

Recommended Posts

Добър вечер,

Млад шофьор съм на 6 месеца и преди 10 месеца като за първа кола си взех хонда 1.8, 8ма серия, 2009 г. Обслужих я напълно след покупката, отделно смених дискове/накладки, предни амортисьори заедно с лагер тампони и задни тампони . От скоро забелязах, че придръпва. На излизане от паркинга на Лидл бях оставил на първа без газ и голата придръпваше, това е едно клатене все едно някой някой ме бута на свободна и аз ту натискам спирачките ту ги отпускам. Колата я караха както майстора ми така и инструктора и не го забелязаха това, макар да не са го пробвали точно този сценарий. Казано по друг начин, според тях всичко е наред с колата и е супер ;). Вчера обаче пак карах с инструктура (все още си вземам часове кормуване) и му показах проблема и каза да мина за това в сервиз. Някой може ли да ме насочи какво може да е това? Четох доста по форуми и идеите бяха от запушване на горивен или въздушен филтър до свещи, кабели на свещите, тампони на ДВГ ....

Не съм технически грамотен и може да съм объркал нещо по описанието.

 

Поздрави и благодаря,

Димо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога са проверявани клапаните имаш ли инфо,преди колко хил.км.

Ако нямаш информация за тях ,  ако не е хубаво да  се проверят,ако има нужда да се регулират.

Имаш раздел за Сивик 8 ,хубаво е да зададеш въпросите там.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следния проблем. Тръгвам на първа и не подавам газ, получава се едно придръпване, все едно съм на свободна и някой ме бута и аз ту натискам спирачките ту ги отпускам. Пуснах темата и в общи дискусии. Колата е от подписа. Според това, което четох проблемът може да е от много места, от запушени горивни и въздушни филтри до тампони на двигателя, евнтуален запушен катализатор, не регулирани клапани, бензин, свещи, кабели за свещите и какво ли още не. Млад шофьор съм и нямам технически познания. Ако някой се е сбълсвал със същият проблем, може ли да каже къде да търся?

Поздрави,

Димо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за тампона

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами подай й малко газчица, това не е дизел, ако пак придърпва, тогава търси проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам инфо кога са регулирани клапаните. Може ли това да се направи в сервиз, но не на Хонда, от Горна Оряховица съм и не знам дали тук сервизите предлагат тази услуга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах с интрукора ми, все още съм млад шофьор и той след като видя за какво става въпрос ме насочи към сервиз. Та не знам дали все още не мога да работя с педала на газта, но когато го натискам или го отпускам рязко също има едно придръпване. Хм... абе утре ще ходя да го обсъждам този въпрос с майстора в сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инструкторът кара ли колата ти? 

Това че си млад шофьор и все още се учиш да боравиш с педалите, малко или много прави ситуацията доста субективна.

Но все пак е хубаво да регулираш клапаните, при Хонда е рутинна практика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина е слаб в ниските обороти и съединителя е по-рязък. 

 

Трябва да се потегля с малко газ. Това което описваш се случва когато оборотите паднат по 1000. Тогава просто колата се мъчи да не загасне. Буквално същото е когато вкарам втора при ниска скорост. Препоръчвам да направиш стандартното обслужване преди да си вадиш изводи - свещи, масло и евентуално реглаж на клапани. После покарай на обороти извънградско. Препоръчвам да караш колата в обороти 1500-2500. Ако е натоварена 2000-3000. Това като съвет. Не зяпай оборотите, а гледай като дадеш газ колата да реагира. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запазих си час в сервиз за пълно обслужване, майстора обеща да провери какво е сменяно предния път. Аз правих такова преди уж 10 месеца, но не ми казаха какво е сменяно .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай на някой дето разбира от коли да й врътне едно кръкче и ще ти каже дали всичко е наред с колата ти. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инструктора ми кара колата от Горна Оряховица до София, а преди 2 седмици майстора ми я кара също. Никой не забеляза проблем. А днес майстора ми се накара да не си измислям проблеми и да не чета по форуми и как един негов познат така си изпочупил колата  :)))))). Явно се притеснявам излишно.

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каква кола курмуваш, бензин или дизел? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега кормувам само на моята сам докато съм в Горна или с инструктора на навигаторското място. В София особено в натоварено време не се качвам сам в колата :)
Курса го изкарах на една хонда ЦРВ 2003г., бензин. А преди курса карах около 30 учебни часа БМВ Е43 150 кс. пак бензин.

Редактирано от scaramu6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кой те е учил да тръгваш без газ? 

Дизел можеш да го караш така, само със съединителя, но при бензина не става, или поне при малолитражките. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият ми урок беше на паркинг и на първа или на задна без газ. Целта е да видиш, че колата може да върви и без газ и няма да загасне.

Редактирано от scaramu6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като хора с опит са ти казали, че колата ти е наред, значи няма какво да го мислиш. 

Без газ можеш да тръгваш само на заледени участаци с полусъединител, няма никакъв смисъл при нормални условия да го правиш. 

Направи си обслужванията, за които не си сигурен, че са правени, като клапани и свещи, и си карай колата с кеф. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...