Jump to content
Bemo

Слабо парно на HR-V при студено време

Recommended Posts

Здравейте,

От доста време насам, когато температурите паднат около и под нулата вътре в харвито е доста студено, особено когато колата е спряла на празни обороти. При извънградско купето успява да се стопли, но при по ниски обороти си е за шапка и ръкавици вътре. Антифризът е сменен миналата година. Реших да погледна под капака и видях нещо което според мен е клапан със жило през който минава тръба която влиза в купето (виж картинката). Жилото не се мърда независимо от положенията на врътките в купето и при движение на ръка се движи сравнително свободно. Не съм сигурен обаче дали не се управлява от някакъв автоматичен механизъм. Възможно ли това жило да е откачено от някоя врътка на таблото и това да е причината за слабо работещото парно? Бихте ли дали насоки как може да се оправи или каква друга може да е причината за слабото отопление?

viber_изображение_2021-02-07_16-11-25.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Възможно ли това жило да е откачено от някоя врътка на таблото и това да е причината за слабо работещото парно? Бихте ли дали насоки как може да се оправи или каква друга може да е причината за слабото отопление?

Точна това е оградения от теб клапън пуска топлия антифриз към радиатора,посредством движението на това жило.

Има описан такъв случай в тази тема но при CRV 3 -пост 41 и пост 65

Просто проследи твоето жило,намери къде се е откачило.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми завърти врътката за толко докрай и виж дали се е променило положението на това кранче :)

 

Бих казал, че HR-V има брутално парно. При -15 вътре съм бил по тениска. Понякога даже става нетърпимо от жега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките! 

Открих проблема. Оказа се, че жилото се е откачило отвътре. Очаквах да трябва да разглобявам таблото, но се оказа, че е на доста по достъпно място (над педала на газта). Странно е, че не са сложили никакъв ограничител и дори след като го закачих се измъкна след няколко завъртания. Наложи се да го закривя леко с пръсти. Не знам колко ще издържи, но поне вече знам къде е проблема. Към края на седмицата като паднат температурите ще пробвам топлото. Добре че не ходих да ми отпушват радиаторчето за > 85лв.

viber_изображение_2021-02-08_16-00-57.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нещата не се промениха много. Когато паднаха температурите вътре си остана хладно, освен при извънградско когато се стопля достатъчно, че да намаля парното. Явно нещата отиват на запушен радиатор или нещо от рода. Ако някой има опит с подобен проблем нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така описано е възможно да е от постоянно отворен термостат. Винаги са отворени двата кръга - малък и голям и на къси разстояния не може да стопли всичката охладителна течност. На дълъг път като завърти достатъчно антифриза успява да загрее достатъчно. Радиаторчето на отоплението е част от малкия кръг, който трябва бързо да загрее - за по-добра работа на двигателя и по-топло в купето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...