Bizzito 474 #1 Публикувано 19 Януари, 2021 Здравейте, тъкмо щях да се хваля, че след всичко което направих по колата първите 6 месеца, вече една година не съм пипал нищо (=5000 км 😥) и ново двайсе. При въртене на волана от пълен ляв до пълен десен прави три пъти туп-туп-туп. От пълен ляв до пълен десен прави около три оборота и го прави при едно и също положение на волана. Засега не е силно и приотеснително, но със сигурност го нямаше преди. Забелязвам също и едно съвсем леко притропване в предницата отляво, но го прави много рядко и то в малки неравности. Предполагам само, че притропва когато се засече с това положение, където е шума при въртене на волана, защото го прави много много рядко и инцидентно. От пълен десен до пълен ляв няма шум във волана, само в едната посока. Сменени са кормилни накрайници и щанги. Тампони и лагери на макферсона сменени оригинални. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #2 Отговорено 19 Януари, 2021 Мирише ми, на тръгнал луфт в рейката - евентуално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #3 Отговорено 20 Януари, 2021 (Редактирано) Здравей @Emicha И аз така си мисля като цяло. Ходих на майстор огледа я каза не виждам нищо нередно, явно е още в началото и като се увеличи пак ще я гледаме. Каза и че не хваща луфт в рейката. На място то чукаш волана ляво дясно няма никакви шумове. Вече няколко дни засичам и нещо различно, сутрин само го прави. При пълен ляв към крайно положение се чува едно щрак, и толкова. Не е макферсони, защото знам как пукат, а и са сменени скоро. Дълбоко се надявам да излезе шарнир, но... Имам механичен стетоскоп и като се постопли ще прослушам шарнир, рейка и хидр. помпа. Помпата попринцип съм я слушал, но без въртене на волана. Нямаше нещо протеснително. Не че знам какво точно трябва да се чува, но шумът и е равномерен. Редактирано 20 Януари, 2021 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #4 Отговорено 20 Януари, 2021 Сега бях в сервиза да видя 3-ката, че нещо от известно време започна да потропва отпред в ляво. Както и предполагах, оказаха се тампони на макферсоните и големите тампони на носачите . Както и да е ще ги поръчам и сменя, но при огледа установих и теч от главата на рейката. Та по този повод се заприказвахме с приятелчето монтьорче и според него това насичане, за което говориш ти и колегата в другата тема, би трябвало да е точно от там. Та в тая глава имало някакви тефлонови О пръстени и като се износели се получавал този ефект на насичане. Това го каза по принцип, защото не е разглобявал рейка на 3-та генерация. Иначе точно той си смени цялата рейка с рециклирана такава , на неговото CR-V 1 , за която ти писах в другата тема, но съм те подвел с цената , която се оказа 800 лв. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #5 Отговорено 20 Януари, 2021 (Редактирано) преди 51 минути, Emicha написа: Сега бях в сервиза да видя 3-ката, че нещо от известно време започна да потропва отпред в ляво. Както и предполагах, оказаха се тампони на макферсоните и големите тампони на носачите . Емич, на колко километра долу-горе е това, да знам какво да очаквам? @Bizzito На моята рейка е сменяна втулка (мисля, че дясна) още преди да стигне 100К. Не знам дали има общо с твоя проблем. Редактирано 20 Януари, 2021 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #6 Отговорено 20 Януари, 2021 На 190 х. , а тампоните на макферсоните , в Бултрако са по 200 лв. бройката, ако искате и лагер, пригответе по още 100 за бр. ! Задните тампони на предните долни носачи, са също по 200 лв. за бр., защото ги продават с металната част в комплект. Тези тампони на носача по сайтовете ги има и се предлагат само гумената част, та сигурно ще се поръчват такива, защото няма кой да им даде тези пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #7 Отговорено 20 Януари, 2021 (Редактирано) Хююю, значи има шанс моята да е на 230 хил 😂 Тези тампони на носачите и аз съм ги сменял. сложиха ми някакви даже не знам какви. Към 70 лв бройката бяха. Засега са добре, година и половина и 10000 км, като 8000 са градско по дупките. А макферсоните са наистина безбожно скъпи. Не забравяйте, че не е лошо с тях да се сменят прахоуловители, които в бултрако са още 2х100, както и ударните тампони на амортисьорите. Аз поръчвах всичко от япония и пак ми излезе всичко към 750 лв, но с работата. Мисля, че около 20 процента идва по-евтино. Два тампона, два лагера, два прахоуловителя, два ударни тампона. 😥 преди 40 минути, inspektora написа: Емич, на колко километра долу-горе е това, да знам какво да очаквам? @Bizzito На моята рейка е сменяна втулка (мисля, че дясна) още преди да стигне 100К. Не знам дали има общо с твоя проблем. За каква втулка става въпрос. Тази, която държи рейката захваната ли? Редактирано 20 Януари, 2021 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #8 Отговорено 20 Януари, 2021 (Редактирано) преди 7 минути, Bizzito написа: За каква втулка става въпрос. Такава, която държи рейката захваната ли? Не мога да кажа със сигурност. Мисля, че втулката на края на корпуса, към вътрешния накрайник. Мога да снимам фактурата, но и от нея не се разбира много. Редактирано 20 Януари, 2021 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #9 Отговорено 20 Януари, 2021 Ако има парт номер нс фактурата може, иначе няма смисъл. Те бензоновите май плачат редовно от разбита втулка 🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #10 Отговорено 21 Януари, 2021 Преди 17 часа, Emicha написа: Иначе точно той си смени цялата рейка с рециклирана такава , на неговото CR-V 1 , за която ти писах в другата тема, но съм те подвел с цената , която се оказа 800 лв. Сега се загледах, че рейките които се продават са рециклирани, а не нови. https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/koermilna_kuetija_poempa-10299/honda/cr-v/cr-v-iii-re/22651-2-2-i-ctdi-4wd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #11 Отговорено 21 Януари, 2021 (Редактирано) Каретата на кормилния прът проверени ли са? При завой с много ниска скорост, да кажем на кръстовище, как е воланът? Лесно ли се върти/връща, това туп-туп-туп чува ли се. Има ли затягане най-вече при връщане на волана, т.е. сам ли се връща, или му помагаш. Редактирано 21 Януари, 2021 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #12 Отговорено 21 Януари, 2021 Не са, смятам да ги проверя. Но едно време на един форд фиеста това беше слабо място и там се чуваше като тракане. Тук няма такова тракане, но не е изключено де. Ще ги видя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #13 Отговорено 21 Януари, 2021 (Редактирано) @Bizzito редактирах, по време на отговора ти. Това което допълних се случи на Гранд Витарата на съпругата ми. Нямаше никакви звуци и удари. Просто воланът затягаше, ама забравих дали беше през 90°, или през 180°. Оказа се каре на кормилния прът. Редактирано 21 Януари, 2021 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове