stivenj 14 #1 Posted January 6 Здравейте колеги, някой купувал ли е бензинова хонда Сивик 8-ма от Германия, намерих една 1.4-99 коня с TUF до 2022 година за 3400 Евро.,но не знам как са с ръждите от там, ще съм благодарен ако някой е купувал кола от там да сподели, защото нямам много голям избор, остава Италия, а в Швейцария цените с мито и ДДС ще станат много високи. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dinko833 3 #2 Posted January 6 (edited) Аз купих Австриика преди 2 месеца, има малко ръжда но не фрапантно, лятото мисля да я зачистя и грундирам. Edited January 6 by dinko833 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 14 #3 Posted January 6 Преди 1 час, dinko833 написа: Аз купих Австриика преди 2 месеца, има малко ръжда но не фрапантно, лятото мисля да я зачистя и грундирам. Колега,преди години имах опел астра от там, страшна работа беше, купих го на 7 години , след 5 години каране в България се разпаднаха прагове и вежди, беше дълга и отчаяна борба с ръждата, тя ми е ,като обеца на ухото, плаша се , като чуя Австрия и Германия, но все пак, това беше преди години, много вода изтече от тогава и все вярвам, че нещата са се променили. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dinko833 3 #4 Posted January 8 Ми виж разгледай се за Италианка, ама мани го тва 1.4 гледай за 1.8мотора. Quote Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 31 #5 Posted January 14 (edited) Джазката ми е от Австрия, след година каране избиха веждите с ръжда, а като погледна и задния мост лошо ми става. С колите от Германия предполагам е същото положение. Гледай внимателно. Макар жена и кола е на късмет, така че успех с избора. И един съвет ако позволиш. Недей прави компромис с конете заради данъка. Колегата Динко 833 е прав. 1,4 мотора не за това купе и 100 коня са след 3000 оборота, но е все пак твой избор. Късмет. Edited January 14 by А. Д. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 398 #6 Posted January 14 преди 26 минути, А. Д. написа: 100 коня са след 3000 оборота По-точно при 6000 оборота, нютоните при 4800об., тоест на 3000 няма никой. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 31 #7 Posted January 14 Поправям се. Така е 😚 Quote Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 14 #8 Posted Sunday at 01:25 PM На 14.01.2021 г. at 11:33, А. Д. написа: Джазката ми е от Австрия, след година каране избиха веждите с ръжда, а като погледна и задния мост лошо ми става. С колите от Германия предполагам е същото положение. Гледай внимателно. Макар жена и кола е на късмет, така че успех с избора. И един съвет ако позволиш. Недей прави компромис с конете заради данъка. Колегата Динко 833 е прав. 1,4 мотора не за това купе и 100 коня са след 3000 оборота, но е все пак твой избор. Късмет. Колега , съгласен съм за мотора 1.4, но аз карам основно градско, град , като Търново 1.8 освен, че данъка ще е голям ,ще ме дърпа и от разход, а газ ,никога повече , така , че нямам много варианти за избор, а съм решил Сивик да е, ще почакам ако трябва до пролетта , но към 1.4-100 коня поне съм се насочил. Проверих данъка 180 лв всяка година и другите разходи си е кинти, а 1.4 е 40 лв. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 398 #9 Posted Sunday at 02:06 PM Aко ще е 1.4 по-добре да е DSI, по-икономичен е и върви повече в ниските, което е от значение в града. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 14 #10 Posted Sunday at 06:38 PM Преди 4 часа, Rakeem написа: Aко ще е 1.4 по-добре да е DSI, по-икономичен е и върви повече в ниските, което е от значение в града. Аз сега съм с DSI на джазката но ми се струва , че купето на Сивика е по голямо и тежко за този двигател, това е мое мнение де, аз затова търся мнение на хора , които имат вече, а и двигателя е 8 свещи , като обслужване не знам има ли разлика в двата мотора, на този за 6 години , само газовите пътища и АГР клапана съм чистил, друго нищо. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 398 #11 Posted Sunday at 06:48 PM Ами то 1.4 втека ще е малко по-силен, но след 4500оборота, а ти не можеш да го караш постоянно в тези обороти, за да я усещаш тази разлика. В града диапазона ти е 2-3000оборота, а там DSI-a е по-силен, все пак развива максималния си въртящ момент още на 2800об., а разликата е под 10нютона с втека, което е незначително. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 31 #12 Posted Monday at 05:46 AM Не се стърпях да попитам, слеед като е за градско и имаш Джаз кое толкова налага смяната и? Ти взимаш малко по голяма кола със същия мотор и изникващи проблеми на стара кола, която при твоята вече си отстранил. Въпреки това най- искрено ти пожелавам успех с търсенето. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 14 #13 Posted Monday at 10:50 AM Преди 4 часа, А. Д. написа: Не се стърпях да попитам, слеед като е за градско и имаш Джаз кое толкова налага смяната и? Ти взимаш малко по голяма кола със същия мотор и изникващи проблеми на стара кола, която при твоята вече си отстранил. Въпреки това най- искрено ти пожелавам успех с търсенето. Ами колега джазката остаря наближава 20 години,реших малко по голяма и по млада, а и трябва да събира бебешка количка в багажника, а и да си призная, още като купувах джазката тези Сивици много ми харесваха , но парите им бяха далече над възможностите ми, сега вече мога да взема, но затова гледам да е поне 100 коня,знам , че и той не е по мярка, но данъка е , като бесило всяка година на врата.Това е причината, на джазката случих,много здрава излезе. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 398 #14 Posted Monday at 12:46 PM С кой двигател ти е Джаз-а, 1.4 или 1.2? Иначе Сивика безспорно е по-просторен и дори да са в един клас с Джаз, то от позицията на шофьора не се усеща като хечбек, аз лично не знам да има друг толкова просторен хечбек с толкова много използваемо пространство. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stivenj 14 #15 Posted Monday at 02:37 PM Преди 1 час, Rakeem написа: С кой двигател ти е Джаз-а, 1.4 или 1.2? Иначе Сивика безспорно е по-просторен и дори да са в един клас с Джаз, то от позицията на шофьора не се усеща като хечбек, аз лично не знам да има друг толкова просторен хечбек с толкова много използваемо пространство. 1.2 е Джаза,за него бива, то е леко купе,като го купувах ме посъветваха да заложа на него заради дросела, че е на жило и не дава дефекти,другия бил с електронна газ и там с времето прави проблем. Quote Share this post Link to post Share on other sites