gado 5 #1 Публикувано 12 Декември, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, От вчера съм собственик на Honda CRV 3-та генерация и ми направи следния проблем. Изкарах я на разходка и при опит за включване на първа скорост лоста заяде и не успя да влезе , педала на съединителя омекна. След това при каране първа и втора влизаха малко трудно и накрая за десерт като включих задна лоста заяде , трябваше да дръпна съединителя с крак нагоре да се оправи. На връщане нямаше проблеми. Възможно ли е да е понеже колата не е карана дълго време да е трябвало на съединителя да се "разработи" или прецакан и трябва да се сменя? Колата е със 2.2 i-cdti двигател на 168000 км. Поразгледах темите и не успях да намеря подобен проблем. Четох , че прави проблем на около 160 хиляди и се чудя дали е това . Благодаря предварително. Редактирано 12 Декември, 2020 от gado Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #2 Отговорено 12 Декември, 2020 Моята Хонда е 2.5 генерация и двигателя и съединителя са същите като при теб. При мен педала не ми се е случвало да пропада, но като позагрееше предавките влизаха трудно. Смених горната помпа на съединителя(долната беше като нова, но може да е и от нея), но след 10 км всичко беше същото. Смених течността и малко се пооправи но не както ми се искаше. Накрая регулирах височината на педала на съединителя и проблемите изчезнаха. Прочети за проблемите на съединителя и при другите модели Хонда ( същите проблеми са при всички за съответните години). П.С. Сложи си в подписа модела на двигателя т.е. 2.2 i-cdti за да избегнеш доста въпроси за в бъдеще. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gado 5 #3 Отговорено 12 Декември, 2020 Благодаря колега. Ще я откарам в сервиза да я погледнат. Не съм много много по двигателите и затова реших да питам и тук преди да ходя да се разправям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) Задължително смени течноста на съединителя,това е консуматив който се сменя . На опаковката на спирачната течност каквато е в системата ти,пише от3-4 години,е периода и на експедицията. Редактирано 12 Декември, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gado 5 #5 Отговорено 12 Декември, 2020 Трансмисионното масло е сменено . Може да е от помпата както каза колегата , понеже я бях задържал на полу-съединител преди да направи проблема със включването на първа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #6 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) Да уточним смяна е като се източи старато спирачната течност от това казанче,и изхвърли. Хубаво е да се измие ако е черно и се напълни с нова спирачната течност. После се помпа педала на съединителя и се източва от долната помпа при отворена пробка на същата. Редактирано 12 Декември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gado 5 #7 Отговорено 12 Декември, 2020 Не съм я сменял аз та не мога да потвърдя на 100% . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #8 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) Поне може да го отвориш и провериш нова спирачната течност е бистра като олио. Снимай го. В сервиза да проверят помпите може наистина някоя да е тръгнала. Редактирано 12 Декември, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #9 Отговорено 12 Декември, 2020 (Редактирано) Kaто се купи 'нова' кола, първото, което се прави е да се смени маслото, второто е спирачната течност и третото е течността на съединителя, ако е ръчка, ако е автомат маслото. Може и антифриза или поне да се замери, но първите три са задължителни. Редактирано 12 Декември, 2020 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gado 5 #10 Отговорено 12 Декември, 2020 Ще го проверя ,мерси. Да ,като я купих 'новата' кола смениха всичко , масло , пистов ремък, спирачна течност , течноста на съединителя и всички филтри. Сега я покарах без да задържам дълго съединителя и нямаше проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Искрен 16 #11 Отговорено 13 Декември, 2020 Здравейте, въпроса ми е малко не по темата. Два пъти ми се случва като давам на задна с полусъединител по доста голям баир с тротоар зсмирисва много на лошо в купето ... като на мърша... незнам как да я оприлича тая миризма. Ясно ми е,че мъча съединителя, но не се усеща типичната миризма за тая ситуация, и именно горепосочената. Някой усещал ли е подобно нещо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #12 Отговорено 13 Декември, 2020 Катализатора е заминал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Искрен 16 #13 Отговорено 13 Декември, 2020 (Редактирано) Може ли да разясниш малко Какъв е тоя катализатор и за какво отговаря ? В смисъл не ми е ясно каква му е връзката със съединителя Редактирано 13 Декември, 2020 от Искрен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #14 Отговорено 13 Декември, 2020 Никаква, мирише ти на феродо, диска е органичен и за това може да смърди кофти като го натовариш повече. Гледай да работиш по-добре с педалите, да не сменяш скоро съединител. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #15 Отговорено 14 Декември, 2020 Колко пък трябва да върти тоя съединител да засмърди? Теглих с хашервето един мерцедес "по корем" от канавка в Петрохан, как па не миришеше на нищо? Мърша и сяра смърди от задръстен катализатор. Как са отровните емисии при последното ГТП? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gado 5 #16 Отговорено 18 Декември, 2020 Ъпдейт по темата. Сменихме горната помпа и за сега е добре , скоростите влизат доста по плавно от преди. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове