Jump to content
gado

Проблем със сединител.

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От вчера съм собственик на Honda CRV 3-та генерация и ми направи следния проблем.

Изкарах я на разходка и  при опит за включване на първа скорост лоста заяде и не успя да влезе , педала на съединителя омекна. След това при каране първа и втора влизаха малко трудно и накрая за десерт като включих задна лоста заяде , трябваше да дръпна съединителя с крак нагоре да се оправи. На връщане нямаше проблеми.

Възможно ли е да е понеже колата не е карана дълго време да е трябвало на съединителя да се "разработи" или прецакан и трябва да се сменя?

 

Колата е със 2.2 i-cdti двигател на 168000 км.

 

Поразгледах темите и не успях да намеря подобен проблем. Четох , че прави проблем на около 160 хиляди и се чудя дали е това .

 

Благодаря предварително.

Редактирано от gado

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Хонда е 2.5 генерация и двигателя и съединителя са същите като при теб. При мен педала не ми се е случвало да пропада, но като позагрееше предавките влизаха трудно. Смених горната помпа на съединителя(долната беше като нова, но може да е и от нея), но след 10 км всичко беше същото. Смених течността и малко се пооправи но не както ми се искаше. Накрая регулирах височината на педала на съединителя и проблемите изчезнаха.

 

Прочети за проблемите на съединителя и при другите модели Хонда ( същите проблеми са при всички за съответните години).

 

П.С. Сложи си в подписа модела на двигателя т.е. 2.2 i-cdti за да избегнеш доста въпроси за в бъдеще.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.

Ще я откарам в сервиза да я погледнат. Не съм много много по двигателите и затова реших да питам и тук преди да ходя да се разправям

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително смени течноста на съединителя,това е консуматив който се сменя .

На опаковката на спирачната течност каквато е в системата ти,пише от3-4 години,е периода и на експедицията. 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трансмисионното масло е сменено . Може да е от помпата както каза колегата , понеже я бях задържал на полу-съединител преди да направи проблема със включването на първа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточним смяна е като се източи старато спирачната течност от това казанче,и изхвърли.

1348496612_Screenshot_20201212-123727_SamsungInternet.thumb.jpg.39f6e83c8d1f20dffbb6e204452148f9.jpg

Хубаво е да се измие ако е черно и се напълни с нова спирачната течност.

После се помпа педала на съединителя и се източва от долната помпа при отворена пробка на същата. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я сменял аз та не мога да потвърдя на 100% .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне може да го отвориш и провериш нова  спирачната течност е бистра като олио.

Снимай го.

В сервиза да проверят помпите може наистина  някоя да е тръгнала.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaто се купи 'нова' кола, първото, което се прави е да се смени маслото, второто е спирачната течност и третото е течността на съединителя, ако е ръчка, ако е автомат маслото. Може и антифриза или поне да се замери, но първите три са задължителни. 

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го проверя ,мерси.

 

Да ,като я купих 'новата' кола смениха всичко , масло , пистов ремък, спирачна течност , течноста на съединителя и всички филтри.

Сега я покарах без да задържам дълго съединителя и нямаше проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, въпроса ми е малко не по темата. Два пъти ми се случва като давам на задна с полусъединител по доста голям баир с тротоар зсмирисва много на лошо в купето ... като на мърша... незнам как да я оприлича тая миризма. Ясно ми е,че мъча съединителя, но не се усеща типичната миризма за тая ситуация, и именно горепосочената. Някой усещал ли е подобно нещо ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да разясниш малко :) Какъв е тоя катализатор и за какво отговаря ? В смисъл не ми е ясно каква му е връзката със съединителя :)

Редактирано от Искрен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква, мирише ти на феродо, диска е органичен и за това може да смърди кофти като го натовариш повече. 

Гледай да работиш по-добре с педалите, да не сменяш скоро съединител. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пък трябва да върти тоя съединител да засмърди?

Теглих с хашервето един мерцедес "по корем" от канавка в Петрохан, как па не миришеше на нищо?

Мърша и сяра смърди от задръстен катализатор. Как са отровните емисии при последното ГТП?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...