Димитров79 2 #1 Публикувано 27 Ноември, 2020 (Редактирано) Здравейте! След реглаж на клапани сутрин започна по трудно да пали.Върти по дълго време и при запалването има някакво претрисане.След запалването няма никакви проблеми.Възможно ли е да е от реглажа или къде може да е проблема. Редактирано 27 Ноември, 2020 от Димитров79 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimkaraganchev 61 #2 Отговорено 27 Ноември, 2020 Винаги се тръгва от последното нещо, което е пипано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров79 2 #3 Отговорено 29 Ноември, 2020 И аз така си помислих но няма никакви симптоми за натегнати или хлабави клапани изчетох доста теми.Запали ли няма проблем -държи обороти няма тресене или прекъсване.Цял ден пали от четвърт.Днес пробвах към обяд при температура около 8градуса и отново същата работа дори по трудно от минусовите сутрини -дълго въртене и чак на третия път с подаване на газ.Дали може да е от горивната система -да не и стига гориво ли незнам ?На диагностика дали ще покаже проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #4 Отговорено 29 Ноември, 2020 Горивен филтър сменян ли е,да се измери в норми ли е налягането в горивната система. На какви стойности са направени клапаните, и проблема непосредствено ли се появи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров79 2 #5 Отговорено 29 Ноември, 2020 Горивния филтър го смених преди няколко месеца.Проблема с паленето се появи точно тогава но може да е някакво съвпадение но след това сутрините станаха значително по студени при мен-4 -5градуса цяла седмица.Уте тръгвам по майстори но ме притеснява да не я разбутат повече и затова исках да се насоча къде може да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #6 Отговорено 29 Ноември, 2020 (Редактирано) Моля те обясни първо казваш след реглаж на клапани,кога е това. Сега пък проблема се появил преди няколко месеца,след смяна на горивен филтър. След коя точно манипулация се появи това,ако е след горивен,сменяй го пак може да е дефектен. Измерете тогава налягането в горивната система. След смяната му от някъде може влиза въздух в системата,или самия филтър да не е хубав. Сложи MАNN или Mahle за горивен филтър. Моля те дай точно инфо,кога ти се е появил проблема. Редактирано 29 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров79 2 #7 Отговорено 30 Ноември, 2020 Да грешно съм написал.Исках да отговоря че филтъра е сменян скоро.А проблема с паленето е след реглажа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #8 Отговорено 30 Ноември, 2020 (Редактирано) Quote Дали може да е от горивната система -да не и стига гориво ли незнам ?На диагностика дали ще покаже проблема? Като отидеш в сервиза ,както казах вижте това. Ако не си сложил хубав горивен филтър не е лошо да инвестираш малко пари в това. Знаеш ли на какво стойности ти направиха клапаните. Редактирано 30 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #9 Отговорено 2 Декември, 2020 На 30.11.2020 г. at 16:23, Димитров79 написа: Да грешно съм написал.Исках да отговоря че филтъра е сменян скоро.А проблема с паленето е след реглажа . Кой двигател е това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитров79 2 #10 Отговорено 2 Декември, 2020 1.6 105к.с Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове