yanis7373 0 #1 Публикувано 13 Октомври, 2020 Здравейте. От известно време CR-V, I-ген. автомат 127 коня, имаше проблем при палене, като мисля че идваше от скоростите, т.е. като мръдна лоста на скоростите няколко пъти и си го оставя на паркинг или свободна, върти и пали. Сега отказа нацяло,въобще не иска да завърти. Има ли някакъв датчик или реле в скоростната кутия, който да прави проблем, защото до колкото си спомням при един ремонт, майстора ми беше споменал, че има нещо което дава информация че е на паркинг или свободна и тогава пали колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #2 Отговорено 13 Октомври, 2020 Ако ти се занимава свали корите там където е лоста за скорости,и разгледай. Защото си мисля че е нещо чисто механично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #3 Отговорено 14 Октомври, 2020 Преди 18 часа, CARPERA написа: Ако ти се занимава свали корите там където е лоста за скорости,и разгледай. Защото си мисля че е нещо чисто механично. Свалих корите, но там видимо всичко е наред, а и няма прекъсвач или нещо подобно. След много "ръчкане" на лоста за скоростите, запали, но сигурно пак ще се появи проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #4 Отговорено 14 Октомври, 2020 Може ли по подробно,завъртиш ли ключа нещо свети ли по таблото. До коя позиция отива ключа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #5 Отговорено 14 Октомври, 2020 (Редактирано) Колега здравей, Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите. Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003. https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003 Твоя изглежда ето така: Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши. ПП И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там. Редактирано 14 Октомври, 2020 от diezz 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #6 Отговорено 14 Октомври, 2020 (Редактирано) Колега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата. А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола. За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех! Редактирано 14 Октомври, 2020 от diezz 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #7 Отговорено 14 Октомври, 2020 Преди 1 час, diezz написа: Колега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата. А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола. За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех! Благодаря ти много Колега. Точно в този сензор е проблема. Моля изпрати ми и начина по който се тества сензора. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #8 Отговорено 14 Октомври, 2020 Заповядай 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #9 Отговорено 19 Октомври, 2020 На 14.10.2020 г. at 11:17, diezz написа: Колега здравей, Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите. Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003. https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003 Твоя изглежда ето така: Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши. ПП И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там. Колега, вчера пак ми направи този номер с паленето. Почукнах леко датчика и запали. Не мога да му сваля буксата за да го тествам, но явно е от него. Може ли, без да го свалям целият датчик да го почистя на място, като сваля само горната му капачка, защото с този луфт, за който пишеш, не знам дали ще мога да го наглася после? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1552 #10 Отговорено 19 Октомври, 2020 Само горната капачка не,тя е само предпазна и ще видиш това което е на снимката. На това какво да му чистиш,освен ако и датчика не свалиш за да го почистиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #11 Отговорено 13 Януари, 2021 (Редактирано) На 14.10.2020 г. at 14:11, diezz написа: Заповядай Колега, чакам си още сензора и между временно карах джипа със старият. От време на време ми правеше този проблем, но с почукване по сензора палеше и вървеше, но и нещо ми падаше акумулатора и трудно въртеше, а е на 2 месеца. Сега обаче, тотално отказа и не иска да запали, но чувам че котвата на стартера чука при завъртане на ключа, но не завърта стартера, т.е ток до стартера отива. Сега се чудя, да не се е прецакал и стартера или си е от този сензор,че не иска да завърти стартера. Да не дава и друг сигнал някъде този сензор? Да не би да се е прицакал и стартера от трудното въртене, направо не знам какво да правя. Редактирано 13 Януари, 2021 от yanis7373 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #12 Отговорено 13 Януари, 2021 Зареди си акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diezz 132 #13 Отговорено 15 Януари, 2021 Колега, когато колата не пали заради този сензор, няма да чуеш никакви звуци от стартера, търси причината в акумулатор след това стартер. Виж си и клемите на акумулатора да нямаш някоя хлабава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #14 Отговорено 21 Януари, 2021 Виж си и клемореда.....👍 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове