Jump to content
yanis7373

Не пали CR-V, I-ген. автомат

Recommended Posts

Здравейте. От известно време  CR-V, I-ген. автомат 127 коня, имаше проблем при палене, като мисля че идваше от скоростите, т.е. като мръдна лоста на скоростите няколко пъти и си го оставя на паркинг или свободна, върти и пали. Сега отказа нацяло,въобще не иска да завърти. Има ли някакъв датчик или реле в скоростната кутия, който да прави проблем, защото до колкото си спомням при един ремонт, майстора ми беше споменал, че има нещо което дава информация че е на паркинг или свободна и тогава пали колата! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти се занимава свали  корите там  където е лоста за скорости,и разгледай.

Защото си мисля че е нещо чисто механично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, CARPERA написа:

Ако ти се занимава свали  корите там  където е лоста за скорости,и разгледай.

Защото си мисля че е нещо чисто механично.

Свалих корите, но там видимо всичко е наред, а и няма прекъсвач или нещо подобно. След много "ръчкане" на лоста за скоростите, запали, но сигурно пак ще се появи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли по подробно,завъртиш  ли ключа нещо свети ли по таблото. 

До коя позиция отива ключа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей,

Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите.  Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003.

 

https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003

 

 

 

image.thumb.png.fab629412b129d1c98bd79d37ca1fc56.png

 

Твоя изглежда ето така:

 

image.thumb.png.4b24b5cb7946d4c5f44351d0a53577fb.png

 

Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши.

 

ПП

И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там.

Редактирано от diezz
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата.

 

image.thumb.png.df416da95f1bc767accb786edd9f5298.png

 

А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола.

 

image.thumb.png.c07a90a017dc0542d5cbd06ec55726df.png

 

image.thumb.png.d26fa72978a64e70eccb422dc2db4e2d.png

 

За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех!

 

Редактирано от diezz
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, diezz написа:

Колега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата.

 

image.thumb.png.df416da95f1bc767accb786edd9f5298.png

 

А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола.

 

image.thumb.png.c07a90a017dc0542d5cbd06ec55726df.png

 

image.thumb.png.d26fa72978a64e70eccb422dc2db4e2d.png

 

За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех!

 

Благодаря ти много Колега. Точно в този сензор е проблема. Моля изпрати ми и начина по който се тества сензора. Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай

 

image.thumb.png.79ae2bda675501dbda1d8525511dcd86.png

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2020 г. at 11:17, diezz написа:

Колега здравей,

Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите.  Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003.

 

https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003

 

 

 

image.thumb.png.fab629412b129d1c98bd79d37ca1fc56.png

 

Твоя изглежда ето така:

 

image.thumb.png.4b24b5cb7946d4c5f44351d0a53577fb.png

 

Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши.

 

ПП

И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там.

Колега, вчера пак ми направи този номер с паленето. Почукнах леко датчика и запали. Не мога да му сваля буксата за да го тествам, но явно е от него. Може ли, без да го свалям целият датчик да го почистя на място, като сваля само горната му капачка, защото с този луфт, за който пишеш, не знам дали ще мога да го наглася после?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само горната капачка не,тя е само предпазна и ще видиш това което е на снимката.

На това какво да  му чистиш,освен ако и датчика не свалиш за да го почистиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.10.2020 г. at 14:11, diezz написа:

Заповядай

 

image.thumb.png.79ae2bda675501dbda1d8525511dcd86.png

Колега, чакам си още сензора и между временно карах джипа със старият. От време на време ми правеше този проблем, но с почукване по сензора палеше и вървеше, но и нещо ми падаше акумулатора и трудно въртеше, а е на 2 месеца. Сега обаче, тотално отказа и не иска да запали, но чувам че котвата на стартера чука при завъртане на ключа, но не завърта стартера, т.е ток до стартера отива. Сега се чудя, да не се е прецакал и стартера или си е от този сензор,че не иска да завърти стартера. Да не дава и друг сигнал някъде този сензор? Да не би да се е прицакал и стартера от трудното въртене, направо не знам какво да правя.

Редактирано от yanis7373

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди си акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, когато колата не пали заради този сензор, няма да чуеш никакви звуци от стартера, търси причината в акумулатор след това стартер. Виж си и клемите на акумулатора да нямаш някоя хлабава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си и клемореда.....👍

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...