Georgiev crv 27 #1 Публикувано 1 Октомври, 2020 Здрасти. Някой би ли качил снимка на правилното разположение на предпазителите под предния капак, че нещо ги разбърках в бързината? Благодаря предварително! Honda cr-v 2008 I CTDI Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pp1349 8 #2 Отговорено 1 Октомври, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #3 Отговорено 1 Октомври, 2020 Недей да разчиташ на снимки! Има си книжка, там е посочено кой е правилният бушон за всяко гнездо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #4 Отговорено 1 Октомври, 2020 Благодаря, късно се усетих че на вътрешната страна на капака има схема. Оправих ги. Филма, заради който влязох там е, че имам странно поведение на светлините на колесаря... При даден десен или ляв мигач, мигат и двата едновременно. Аварийните и те липсват. Иначе поотделно уж всичко бачка, само че със малко по слаба интензивност. Има ли някакъв модул в багажника, който управлява токовете зад теглича, защото оттам се чува някакъв зумер (когато се даде мигач)? Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #5 Отговорено 2 Октомври, 2020 Кой е слагал теглича? Възможно е да има такъв модул, ако теглича е оригинален. Има куплунг за включване на такъв модул, разположен в багажника, зад десния страничен панел. Имам тема такава във форума, там можеш да видиш и снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #6 Отговорено 2 Октомври, 2020 Да, сега махнахме корите. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #7 Отговорено 2 Октомври, 2020 Куплунга се оказа на левия подкалник. Сега е шунтиран, тоест входовете и изходите на мигачите са дадени "на късо", стоповете на колесаря сега работят нормално. Когато колесаря беше с крушки с нажежаема жичка, нямаше такъв проблем. Сега изглежда модула следи натоварването и като отчете по - ниско, прехвърля и към другия мигач (не ме питайте как, не намерих схема в мрежата на този модул). Аварийните просто бяха откачени от модула - сега имат вече + и работят. От стопа на десния калник на колата висят два свободни кабела, но нямаше време за разглеждане. Всичко по монтажа на модула беше изпълнено абсолютно некадърно, със полупрекъснати кабели тук - там, и заголени кабели на места... Правено е в Немция от предишния собственик (мисля, че е гаражно изпълнение). Тия дни ще сваля кората, за да дооправя нещата, това време лети много бързо и не остава време за всичко.. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #8 Отговорено 2 Октомври, 2020 Тоя модул всъщност какво прави, какво ми дава повече от стандартното свързване? Предпазва ли нещо? Идеята ми беше да слагам водоустойчиви стопове, за да не ги свалям всеки път като вкарвам колесаря в морето... Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #9 Отговорено 2 Октомври, 2020 Възможно е да има такъв модул, ако теглича е оригинален. Има куплунг за включване на такъв модул, разположен в багажника, зад десния страничен панел. Имам тема такава във форума, там можеш да видиш и снимки. Прочетох темата ти, но нищо не мога да използвам оттам - въпроса ми беше трябва ли ми изобщо такъв модул, след като ще ползвам чат пат мигачи и стопове. Товари ли се инсталацията на колата? Има ли опасност при късо някъде в стоповете на колесаря да ми изгори комфорт модул или нещо подобно? Естествено, ще има предпазители на всяка линия, но при всичката тази бързодействаща електроника бушона е направо като охлюв - всичко отдавна ще е свършило когато той реши да "изпуши". Или може да не съм прав. P. S. - в темата ти всички снимки са се изтрили. Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #10 Отговорено 6 Октомври, 2020 (Редактирано) Здравей, Честно казано, и на мен не ми стана ясно защо по дяволите е необходим този модул, аз и затова не купих такъв. Имаше по едно време такива модули на Bosal, но след това започнаха да се продават само в комплект с теглича (поне в България) и не бяха толкова изгодни вече за покупка. Рових по темата преди доста време и намерих само откъслечна информация относно функциите на модула. По спомен: 1) изключва задния парктроник при включване на щекера на теглича; 2) имаше и нещо свързано със стабилността на колата при теглене на каравана, но не се сещам подробности; 3) извеждане на сигнализация при изгоряла светлина на ремаркето / караваната. Можеш да потърсиш схеми на модули на ECS, срещал съм из мрежата. Относно свързването и функциите, погледни на линка по-долу, ако не си го видял вече: http://catalogue.ecs-electronics.nl Доколкото знам, по can bus шина "не върви" информация относно състоянието на светлините и не би трябвало да има проблем със директното свързване на светлините. Относно липсващите снимки в предишната тема. доколкото знам е имало проблеми с форума преди време и доста снимки са се загубили. Ще се радвам ако споделиш инфо по темата, ако намериш такова. В прикачените файлове има малко обща информация. HN292BB User Guide.pdf HN292BB.pdf Редактирано 6 Октомври, 2020 от tanas4o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове