Jump to content
sa4kov

CR-V 2 - проблем с маркуч на хидравликата

Recommended Posts

Привет колеги ,  нов съм в обшността на Хонда и за 1ви път пиша тук.

Малко интро - на скоро си закупих автомобил Honda CR-V 2 gen. 2.0 2005г. внесена от Гърция. Автомобила е поддържан и добре запазен, аз съм 1ви собственик след купувача и , производство UK. Попрочетох доста неща тук и започнах с обслужването на автомобила след регистрацията - масло деференциал , масло скоросттна кутия , спирачна течност , масло двигател , антифриз , филтри , клапани , смяна на някой уплътнения , предни амортисьори пълен пакет , задни биалетки и т.н. Монтирах и газов инжекцион Романо при Иво Ленков (забравих да кажа ,че съм от София). До тук добре. Но още при Иво той самия ,а и после аз забелязохме , таене или да го нарека омасляване на маркуч от хидравличната система - Снимка 1. Забавих се със седмица да задвижа нещата по отстраняване на проблема и вчера по време на маневра за паркиране излезе пушек от предния капак , след което видях че нещо е изпръскало горещия двигател. След оглед и няколко теста , се видя къде е проблема , маркуча който беше омаслед в средата , в края си имаше сцепване мъничко.. но достатъчно да направи гейзерче при работа на хидравличната система , Снимка -2.  Проучих нещата и се оказва ,че тези маркучи в Бултрако са на цена от 620 лв. (пак казвам ,че съм от София и е проверено в клона им в София по ВИН номер частта) , да оставим че при колеги писали по пролема във форума струваше пак от тях 540 лв. , пак си е скъпо... Видях ,че колегите от Пловдив използват услугите на фирми занимаващи се с хидравлики и подобни маркучи и машини. И по точно - HANSA-FLEX клон Пловдив (http://www.hansa-flex-bg.com/) за цената от 50 лв. Е..днес звъннах на тази фирма казаха ми какви са им изискванията т.е. да е свален маркуча и да го получат за рециклиране /поправка и замяна на гумените части от маркуча ,  и след 2-3 дни ще бъде готов. И съответната цена от 200-300 ЛВ.. Странно , в Пловдив 50 лв , а в София на същата фирма 200-300 лв.??? На мен ли ми има нещо или тези хептен изкукаха... Дайте съвет какво да предприема , а как да процедирам, ако трябва ще си пратя маркуча за рециклиране в клона в Пловдив , или кажете някоя фирма с по земни цени за тази услуга.. 

 

ПС: прочетох и нещо за заглушител или подобна част от маркуча която трябва да се прехвлърли на новия... при този белязания маркуч ли е тази част?

 

1.jpg

2.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демонтираш го и го носиш да ти сложат нов маркуч. При мен предната част от маркуча(към помпата) не излезе и не го сложихме. Има лек шум при въртене намясто, но в движение няма проблеми(не се чува нищо).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
16 hours ago, firediesel said:

Демонтираш го и го носиш да ти сложат нов маркуч. При мен предната част от маркуча(към помпата) не излезе и не го сложихме. Има лек шум при въртене намясто, но в движение няма проблеми(не се чува нищо).

 

 

Относно шума... прочетох тук ,че има вътре някаква част по маркуча наричаща се заглушител или нещо такова , което дефакто обира този шум. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя радост сервиза ,който обслужва колите ми работят с фирма която е рециклирала маркуча на достъпна цена. Цялата галимация със смяна на хидравличната течност (закупих я преди това от Бултрако) , сваляне на маркуча и монтиране след това , рециклиране на самия маркуч , ми струва общо 150 лв.  Сервиза се намира по околовръстното към Суходол , но не знам точен адрес,  но при интерес  ще дам контакти на сервиз/механика.

 

ПП: ще дам след няколко дни тест обратна връзка дали това което са свършили е качествено. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми излезе 25 лв рециклиране и 17 лв смяна на течността. Демонтажа и монтажа си го направих сам.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това къде, колега? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хидравлика Сливен. Ходих на три места, само на едното се навиха да го направят. Както писах по-нагоре при мен е сложен само часта от успокоителя към рейката.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос относно рециклиран маркуч. Пак ли се върти леко, като с оригиналния или воланът става по-тежък?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм забелязал разлика след смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/4/2020 at 3:17 PM, Ivan B said:

Имам въпрос относно рециклиран маркуч. Пак ли се върти леко, като с оригиналния или воланът става по-тежък?

При. мен си се върти нормално лесно... но май са забравили да сложат заглушителя, чувам. леко. виене като дам. крайно ляво или дястно.... още тествам де. 

Редактирано от sa4kov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! На CR-V-то на баща ми (2005 - 2.0 LPG) преди няколко дни също му протече въпросният маркуч като на колегата @sa4kov, но от кербовката точно над двигателя. В Бултрако (Пловдив) предложиха цена от 720 лв. за маркуча и 10 дни за доставката :D След ровене по темите стигнах до по - евтиния вариант - рециклиране на стария. Свалихме стария маркуч и го занесохме на фирма Ханза-Флекс в гр. Стамболийски. Хората там казаха, че ще прехвърлят нещата от стария (заглушител и т.н.) и след 2 часа беше готов. Цената за тази услуга беше 150 лв. Монтирахме пак рециклирания маркуч и наляхме нова течност Honda PSF-S (цвят - олио :cool:). Казанчето също беше почистено. Засега няма течове и загуба на течност, воланът се държи нормално и няма биене/тресене. Маркучът е вече окей, но помпата също имаше омасляване още преди ремонта. Не е сигурно дали е хвърчало от маркуча по нея, затова сега ще чистим с обезмаслител и ще гледаме дали има някакво омасляване или дали капе. Също така ми се струва, че малко вие тази помпа ( и с предишния маркуч и с новия). Та така ако някой има подобен проблем, това е актуалната цена за рециклиране в Ханза-Флекс. :rolleyes:

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.11.2022 г. at 15:20, Mandalorian написа:

Здравейте! На CR-V-то на баща ми (2005 - 2.0 LPG) преди няколко дни също му протече въпросният маркуч като на колегата @sa4kov, но от кербовката точно над двигателя. В Бултрако (Пловдив) предложиха цена от 720 лв. за маркуча и 10 дни за доставката :D След ровене по темите стигнах до по - евтиния вариант - рециклиране на стария. 

Колега, недей да рециклираш, ще станеш пишман!!! Аз съм с китайски маркуч, вече над 30 000км и нямам ядове . Сега видях, че вече внасят маркучи.  https://samurai.bg/маркуч-за-хидравлика-nty-sphhd002-53713-s9a-a03-53713s9aa03-honda-cr-v-ii.html

 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...