sa4kov 3 #1 Публикувано 28 Септември, 2020 Привет колеги , нов съм в обшността на Хонда и за 1ви път пиша тук. Малко интро - на скоро си закупих автомобил Honda CR-V 2 gen. 2.0 2005г. внесена от Гърция. Автомобила е поддържан и добре запазен, аз съм 1ви собственик след купувача и , производство UK. Попрочетох доста неща тук и започнах с обслужването на автомобила след регистрацията - масло деференциал , масло скоросттна кутия , спирачна течност , масло двигател , антифриз , филтри , клапани , смяна на някой уплътнения , предни амортисьори пълен пакет , задни биалетки и т.н. Монтирах и газов инжекцион Романо при Иво Ленков (забравих да кажа ,че съм от София). До тук добре. Но още при Иво той самия ,а и после аз забелязохме , таене или да го нарека омасляване на маркуч от хидравличната система - Снимка 1. Забавих се със седмица да задвижа нещата по отстраняване на проблема и вчера по време на маневра за паркиране излезе пушек от предния капак , след което видях че нещо е изпръскало горещия двигател. След оглед и няколко теста , се видя къде е проблема , маркуча който беше омаслед в средата , в края си имаше сцепване мъничко.. но достатъчно да направи гейзерче при работа на хидравличната система , Снимка -2. Проучих нещата и се оказва ,че тези маркучи в Бултрако са на цена от 620 лв. (пак казвам ,че съм от София и е проверено в клона им в София по ВИН номер частта) , да оставим че при колеги писали по пролема във форума струваше пак от тях 540 лв. , пак си е скъпо... Видях ,че колегите от Пловдив използват услугите на фирми занимаващи се с хидравлики и подобни маркучи и машини. И по точно - HANSA-FLEX клон Пловдив (http://www.hansa-flex-bg.com/) за цената от 50 лв. Е..днес звъннах на тази фирма казаха ми какви са им изискванията т.е. да е свален маркуча и да го получат за рециклиране /поправка и замяна на гумените части от маркуча , и след 2-3 дни ще бъде готов. И съответната цена от 200-300 ЛВ.. Странно , в Пловдив 50 лв , а в София на същата фирма 200-300 лв.??? На мен ли ми има нещо или тези хептен изкукаха... Дайте съвет какво да предприема , а как да процедирам, ако трябва ще си пратя маркуча за рециклиране в клона в Пловдив , или кажете някоя фирма с по земни цени за тази услуга.. ПС: прочетох и нещо за заглушител или подобна част от маркуча която трябва да се прехвлърли на новия... при този белязания маркуч ли е тази част? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #2 Отговорено 28 Септември, 2020 Демонтираш го и го носиш да ти сложат нов маркуч. При мен предната част от маркуча(към помпата) не излезе и не го сложихме. Има лек шум при въртене намясто, но в движение няма проблеми(не се чува нищо). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa4kov 3 #3 Отговорено 29 Септември, 2020 16 hours ago, firediesel said: Демонтираш го и го носиш да ти сложат нов маркуч. При мен предната част от маркуча(към помпата) не излезе и не го сложихме. Има лек шум при въртене намясто, но в движение няма проблеми(не се чува нищо). Относно шума... прочетох тук ,че има вътре някаква част по маркуча наричаща се заглушител или нещо такова , което дефакто обира този шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa4kov 3 #4 Отговорено 30 Септември, 2020 За моя радост сервиза ,който обслужва колите ми работят с фирма която е рециклирала маркуча на достъпна цена. Цялата галимация със смяна на хидравличната течност (закупих я преди това от Бултрако) , сваляне на маркуча и монтиране след това , рециклиране на самия маркуч , ми струва общо 150 лв. Сервиза се намира по околовръстното към Суходол , но не знам точен адрес, но при интерес ще дам контакти на сервиз/механика. ПП: ще дам след няколко дни тест обратна връзка дали това което са свършили е качествено. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #5 Отговорено 1 Октомври, 2020 На мен ми излезе 25 лв рециклиране и 17 лв смяна на течността. Демонтажа и монтажа си го направих сам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #6 Отговорено 1 Октомври, 2020 Това къде, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #7 Отговорено 1 Октомври, 2020 В Хидравлика Сливен. Ходих на три места, само на едното се навиха да го направят. Както писах по-нагоре при мен е сложен само часта от успокоителя към рейката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #8 Отговорено 4 Октомври, 2020 Имам въпрос относно рециклиран маркуч. Пак ли се върти леко, като с оригиналния или воланът става по-тежък? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #9 Отговорено 4 Октомври, 2020 Не съм забелязал разлика след смяната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa4kov 3 #10 Отговорено 5 Октомври, 2020 (Редактирано) On 10/4/2020 at 3:17 PM, Ivan B said: Имам въпрос относно рециклиран маркуч. Пак ли се върти леко, като с оригиналния или воланът става по-тежък? При. мен си се върти нормално лесно... но май са забравили да сложат заглушителя, чувам. леко. виене като дам. крайно ляво или дястно.... още тествам де. Редактирано 5 Октомври, 2020 от sa4kov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 30 #11 Отговорено 3 Ноември, 2022 Здравейте! На CR-V-то на баща ми (2005 - 2.0 LPG) преди няколко дни също му протече въпросният маркуч като на колегата @sa4kov, но от кербовката точно над двигателя. В Бултрако (Пловдив) предложиха цена от 720 лв. за маркуча и 10 дни за доставката След ровене по темите стигнах до по - евтиния вариант - рециклиране на стария. Свалихме стария маркуч и го занесохме на фирма Ханза-Флекс в гр. Стамболийски. Хората там казаха, че ще прехвърлят нещата от стария (заглушител и т.н.) и след 2 часа беше готов. Цената за тази услуга беше 150 лв. Монтирахме пак рециклирания маркуч и наляхме нова течност Honda PSF-S (цвят - олио ). Казанчето също беше почистено. Засега няма течове и загуба на течност, воланът се държи нормално и няма биене/тресене. Маркучът е вече окей, но помпата също имаше омасляване още преди ремонта. Не е сигурно дали е хвърчало от маркуча по нея, затова сега ще чистим с обезмаслител и ще гледаме дали има някакво омасляване или дали капе. Също така ми се струва, че малко вие тази помпа ( и с предишния маркуч и с новия). Та така ако някой има подобен проблем, това е актуалната цена за рециклиране в Ханза-Флекс. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G_S_H 15 #12 Отговорено 3 Ноември, 2022 https://www.facebook.com/photo/?fbid=202208695476954&set=a.202208698810287 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #13 Отговорено 11 Ноември, 2022 (Редактирано) На 3.11.2022 г. at 15:20, Mandalorian написа: Здравейте! На CR-V-то на баща ми (2005 - 2.0 LPG) преди няколко дни също му протече въпросният маркуч като на колегата @sa4kov, но от кербовката точно над двигателя. В Бултрако (Пловдив) предложиха цена от 720 лв. за маркуча и 10 дни за доставката След ровене по темите стигнах до по - евтиния вариант - рециклиране на стария. Колега, недей да рециклираш, ще станеш пишман!!! Аз съм с китайски маркуч, вече над 30 000км и нямам ядове . Сега видях, че вече внасят маркучи. https://samurai.bg/маркуч-за-хидравлика-nty-sphhd002-53713-s9a-a03-53713s9aa03-honda-cr-v-ii.html Редактирано 11 Ноември, 2022 от dindin 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове