Jump to content
Niko2Niko

Проблем с имобилайзера.Причини и начини за отстраняването му.

Recommended Posts

Здравейте на всички, имам следния проблем (автомобилът е от подписа) - слагам ключа въртя в позиция за старт и не мога да запаля, защото на таблото мига зеленият лампион с индикация ключ. След 7-8 проби някак си захапва и мога да я запаля.Това се повтаря ежедневно ,но не знам докога. По време на движение няма проблем, поне засега.

 Посъветваха ме да изчистя патроника с WD40, но аз го направих с оръжейна смазка, като че ли имаше положителен ефект,защото отвътре излезе доста гняс и после няколко дена проблемът сякаш изчезна.

 Ключът е на 4 години правен е от матрица и прехвърлен чип от старият. Клеморедът също е на толкова заменен с афтърмаркет нов.

Старият клеморед  и червеният ключ са наличени,ако това е в помощ.

 Бях при местните експерти, като си мислех ,че няма да е проблем  го премахна (имобилайзера), единият твърдо заяви ,че на този модел е невъзможно, а другият каза,че трябва да види кой точно е компа, за да даде мнение, ако може цената ще е около 100 лв.

Питането ми е към всички - какво трябва да предприема  да е най-безболезнено финансово и същевремено най- ефикасно.

Може ли друго да причинява горе посоченият проблем?

Благодаря предварително на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Имах подобен случай с предишната ми кола. (Мерцедес Ц220 1997г.) Имах проблемен бушон на имобилайзера или централното, не помня. Колата просто не разпознаваше ключа. Стартера върти, още малко ще изкочи от колата, нафта имаше до горе, ама не пали. Смених бушона и запали от четвъртинка. Ако искаш, пробвай и ти с друг. Правеше ми го доста често, но не винаги. :) При теб стартера върти ли ?

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа подкачва гориво до инжекторите , чек енджина гасне и до там. Лампиона премигва постоянно . Стартерът не върти, ако пробваш да запалиш - ключът прави празен ход  и толкова. Правя това упражненив 7 -8 пъти докато зацепи -  зеленият лампион да загасне. Днес забелязах и друго, което се сещам сега, като че ли пали по-трудно, не е от 1/4 както преди.

Утре, ако остане време ще сменя клемореда да видим дали ще има ефект. И бушона ще го подменя за всеки случай.

Редактирано от Niko2Niko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при специалистите да проверят дали сигналът на чипът е добре , и дали не е по слаб. Стъклената ампула сдава багажа понякога. В други случай , имобилайзера си променя работата и не стига достатъчно индукция , за да се разпознае чипът при подаване на контакт. Копирането върху друг вид чип понякога помага, защото на другият сигналът е по силен. Трябва диагностика в момента на проблемът за да се установи дали когато мига зеленият ключ на таблото всички захранвания на иммото и ЕКУто са налични. Всъщност сега видях че е Англичанка. Значи не е ампула. Имобилайзера е ВАЛЕО, така че...... всички знаем за марката. Извади буксите на имобилайзера и ги пръсни с контактен спрей. Антената я замери колко ОМА е ?

Редактирано от docev
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление днес нямах възможност да пробвам, изникнаха нетоложни ангажименти. Та отворих форума и видях,че колегата @docev е дал насока ,също така прочетох и от тема на Accord 5 генерация за подобен проблем, в който @kvd74 споменава конкретно за civic 6  за платка (на имобилайзера ) ,която трябва да се презапои.Така че скоро ще има  атака.

Между другото в ebay намерих някакви електронни схеми ,които се презапояват на мястото на оригиналния IMMOBIL ,но се оказа че са за конкретни години 99-01изрично пише ,че става само за тези години .Намерих и ето тази https://www.ebay.co.uk/itm/322518735070

Дадох VIN да видим какво ще каже продавача.

 

П.п. Някой монтирал ли е такова нещо?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем като при теб. Понеже бях с 1 ключ когато закупих колата почти веднага си изкарах копие на него с идентичен чип, който използвах 3 год. Съвсем наскоро с копието се появи зеления ключ на таблото и същите симптоми като при теб. Сега съм отново с оригиналния ключ на колата и нямам проблеми.  Евентуално по-натам при повторен проблем бих пристъпил до това по-евтино решение (и вероятно перманентно), като се презапои една платка на мястото на оригиналната, която прави връзката с главния комп. Струва доста по-евтино - https://www.ebay.com/itm/Immo-Emulator-for-Honda-Cars-1999-2001-Kill-Bypass-Immobilizer-Replace-Lost-Key/133240342763. Ще прикача и .pdf документ, там е описана процедурата по монтажа.

honda-immo-emulator-user-manual.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Пиша със закъснение, защото исках да съм сигурен в дълготрайния ефект от направеното "почистване" на клемите.Около 20 дни няма никакъв проблем.

След получeните указания от колегата @docev направих точно каквото е казал, дори не ги пръсках - просто извадих няколко пъти буксата на антената,в която имах най-много съмнения. След направената процедура всичко проработи сякаш е излезнала от завода 😀.

Антената я замерихме и показа 4,5 Ома. В сервизното ръководство се споменава, че трябва да се смени, ако е около 3,5 Ома (може да се смени само антената).

 Не знам дали този емулатор ще свърши работа, защото на доста места срещнах инфо ,че е за конкретните години,но за цената си струва да се опита.

 Благодаря за оказаната помощ и най-вече,че има резултат.

 Поздрави.

Редактирано от Niko2Niko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...