Jump to content
Г Георгиев

Капе масло от гарнитурата на картера

Recommended Posts

Да първо притягаш всички  болтове и гайки по нея ,измиваш я и ако прокапи пак  сменяш.

Това го знаех за моята генерация  и още след  закупуването проверих липсваха  две гайки и други притегнах и няма вече  омаславане.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сигурен че е от нам значи е удрян картера и е крив.

Каква марка сложи или оригинална или на Виктор Рейнц такава сложи приятел и не прокапва. 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен капе, но не му обръщам внимание. Само ми омазнява, но не ми губи масло. За смяната трябва да се демонтира генерацията нали?
Това ме спира, както и липсата на канал. Те тези гарнитурки са доста смотани- на картера и на капака на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те от къде да купя оригинална гарнитура за кратера с алуминиевите водачи,смених с един не помня марката 30лв беше прокапа сложих силикон и същата работа...

Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.08.2020 г. at 12:35, Г Георгиев написа:

Смених вече 2 гарнитури,едната лепих със силикон другата не, и пак прокапва

Здрасти колега,

 Аз го играх същия филм с гарнитура (VICTOR REINZ), капака на картера не е крив,изкара 2 дена и протече.

Мое мнение ,че има повишено подкартерно налягане,избива от там.

Все пак моята наближава да чукне 400К км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може  да не е гарнитура. На мен 3 ми смениха и накрая се оказа семеринг на маслената помпа. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.03.2021 г. at 17:19, dante866 написа:

 

Мое мнение ,че има повишено подкартерно налягане,избива от там.

Все пак моята наближава да чукне 400К км.

Никакъв шанс от къде ще дойде това налягане , това да не е балон . Проблема съм го описвал 100 пъти че е в маслените помпи семеринг или О-пръстен , крив и пренатеган картер . 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150302649_3639462052756512_2440337430959844258_n.jpg

150201559_3639510409418343_817390591092491467_n.jpg

151177195_3639510976084953_8063927894920831661_n.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...