jorkata dinev 5 #1 Публикувано 24 Август, 2020 Здравейте, колеги! Как решавате проблема с разбитите вътрешни карета? Намерих няколко стари теми, но са от 2013 г. В България качествените карета струват от 450-500 лв. Останалите, където се продават, карат по 20-30 хил. и за нищо не стават Преди е имало вариант да се закупуват от "eBay", но сега няма сметка и от там излизат на същата цена, но разправиите са повече. https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CRV-CR-V-Mk1-2-0-16V-DRIVESHAFT-RIGHT-OFF-SIDE-1995-2002-BRAND-NEW-/160880825350?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25753e9406; Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 24 Август, 2020 Първо установи че са разбити,и имаш нужда от смяна. Как го установи ти,много често няма точна диагностика и се сменят на сляпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #3 Отговорено 24 Август, 2020 Преди 2 часа, CARPERA написа: Първо установи че са разбити,и имаш нужда от смяна. Как го установи ти,много често няма точна диагностика и се сменят на сляпо. При ускорение колата вибрира и от време на време се чува едно пристъргване, като метал в метал. Пристъргването се чува при ляв завой, а при десен вибрация. Ходих при двама монтьори и те казаха, че каретата имат много голям луфт и най вероятно от това са вибрациите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #4 Отговорено 24 Август, 2020 Руснаците пишат че ги завъртат ляво-дясно, но незнам какъв е ефекта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #5 Отговорено 24 Август, 2020 По пътя кя логиката (не съм пробвал) като се разменят ляво-дясно се променят точките на триене в каретата. Това идва от обръщането на посоката на въртене и промяна на наклона на полуоските. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #6 Отговорено 24 Август, 2020 Това е ясно, въпроса е колко ще изкарат така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове