Jump to content
JOJOBIX

смяна масло автоматик акорд 7

Recommended Posts

здравейте,карам американски акорд 7 купе 2004г. 2,4л.-160к.с. автомат на 190х.км.Преди 5 години смених в сервиз маслото на автоматика и съм минал с него към 70х.км.В един магазин за масла в София ми казаха ,че се сменя на 5г. или 80х.км./което настъпи първо/,и трябва скоро да го направя.Чух разнопосочни мнения по въпроса,едни казват ,че е по-добре само опресняване на 40х.км с малко повече от половината обем/толкова можело да се източи от пробката ръчно/,или машинна смяна на цялото налично през 80-90х.км/като въпросната опция е към 200лв само труд.Вие как мислите,кой вариант е по удачен за кутията на този модел ,възраст и километраж ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следвай това, което пише в ръководството на модела ти. Ако кутията е като на седан/комби акорд 2.4 от същите години, то можеш спокойно да направиш само опресняване (около 1/3 от маслото), а интервалът на смяна е 80 хиляди км или 4 години за стандартна експлоатация или 40к / 2 години за тежка експлоатация. Второто е в случай на предимно градско каране или изкачване или теглене на ремарке.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

демек съм пропуснал интервала за опресняване и сега трябва машинно на цялото масло ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Демек си направи опресняване сега и от тук нататък според  циклите на каране градско/извънградско и натоварването  си прави опресняване на определените км.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отново – не знам твоят автомат дали е същия, само предполагам, че е. Аз бих погледнал маслото на щеката какъв цвят е и дали/колко е бистро. Ако е зле, може и да мирише на изгоряло. Ако не е в добра кондиция (най-вероятно няма да е след 5 години), бих направил две опреснявания през малко километри като сменя филтъра след второто (виж дали имаш и ти филтър). Виж и магнитната пробка за източване колко метал е събрала при двете източвания. Ако след второто опресняване маслото още не е в прилично състояние, третото опресняване трябва да е достатъчно. И от Хонда бях виждал, че препоръчват три последователни опреснявания пред машинна смяна на цялото. По спомен с три опреснявания процентът на чисто масло спрямо старото е около 80%. Което е подобно на смяна на двигателното масло. Най-добре е в сервиз да ти кажат какво смятат за състоянието на твоето масло. Ново трябва да е бистро и розово, без мирис.

 

Пс: аз бих наливал оригинално, но има хора, които карат с различно и не споделят за проблеми. Задължително обаче да покрива изискванията на Хонда.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото на щеката е без мирис и е прозрачно бежово малко над максимума при включен двг и изредени положения на превключвателя.Взел съм филтър за автоматика https://www.aliexpress.com/item/4000434688898.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQWvZBm

Ще го сменя на второто опресняване /предполагам 6-7х.км след първото/.

Предполагам ,че кутията е за 4-5л.масло ,ще взема 2л.за опресняване с източване от пробката/предполагам толкова ще мога да източа/. 

Има само 1 модел одобрен от Хонда за автоматика но не помня марката,22лв/л е.

Мисля че в ютуб имаше клипове за ръчна смяна..

п.п.-малко придърпва на светофар и в движение като е на висока предавка с бавна скорост и подам плавна газ се усеща леко прескачане 1-2 пъти което спира като набере скорост .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери количеството, което излиза предварително. На Европейския Акорд е около 3л, но може и малко над 3 да излязат при опресняване.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок ще взема тогава 5л.и без това след 5к.км ще опреснявам отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Този филтър не го слагай вземи такъв оригинален  от Бултрако.

В Алито само имитации продават не купувай повече части от там.

Светлокафяви цвят говори за дълга експоатация без смяна ,в твоя случай 70хил км,и ако педи това е било зле е много като  км.

Направи миниум две опреснявяния .

Маслото е това 

587968817_Screenshot_20200720-124344_SamsungInternet.thumb.jpg.8605abb54532ed9cbad2376fff7614f9.jpg

 

Заместители за 22лв после може да търсиш да замениш кутията .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.07.2020 г. at 14:52, Pavel_Pavlov написа:

Провери количеството, което излиза предварително

Това да, но само информативно.

Не наливай, колкото си източил, защото

На 17.07.2020 г. at 14:06, JOJOBIX написа:

и е малко над максимума

 

Източваш, колкото изтече и наливаш докато достигнеш необходимото ниво на щеката по инструкции за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук е ръководството на модела  за информация

https://omanual.ru/Honda/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 17.07.2020 г. at 16:06, JOJOBIX написа:

маслото на щеката е без мирис и е прозрачно бежово малко над максимума при включен двг и изредени положения на превключвателя.Взел съм филтър за автоматика https://www.aliexpress.com/item/4000434688898.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQWvZBm

Ще го сменя на второто опресняване /предполагам 6-7х.км след първото/.

Предполагам ,че кутията е за 4-5л.масло ,ще взема 2л.за опресняване с източване от пробката/предполагам толкова ще мога да източа/. 

Има само 1 модел одобрен от Хонда за автоматика но не помня марката,22лв/л е.

Мисля че в ютуб имаше клипове за ръчна смяна..

п.п.-малко придърпва на светофар и в движение като е на висока предавка с бавна скорост и подам плавна газ се усеща леко прескачане 1-2 пъти което спира като набере скорост .

 

 

Колега, ако искаш да прецакаш автомата сложи си филтър от Алиекспрес.Има клип в тубата един руснак отваря оригинален и китайско менте. Китайците нямат клапан за високо налягане и са зглобени по китайски. 68 лева ти се досвидяха за оригинален? Не си прави експерименти. не сменяш филтъра всеки месец и не е толкова скъп !

 

Редактирано от MorganCreek

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги,ще взема от бултрако масло и филтър /китайския ще го пробвам в реката за плаваемост/,и ще ги питам за опресняване в техния сервиз/ако не се изхвърлят прекалено,ще я оставя/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених ги в бултрако за 260лв и двете,казаха следваща смяна след 60000км или 3г.

Смених и въздуховода че беше скъсан и менеше оборотите на празен ход като скачат от 200 до 1000 при дълго шофиране понякога и гасне двигателя,предполагайки че може да е от него,почистих и датчика за темп на въздуха и смазах дросела и пружините на жилата.Пак го направи веднъж след това ,явно е друг проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...