Jump to content
bgspasov

Омаслен картер на Хонда джаз 2010 1,2 90к.с

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм във форума и не знам как да започна! :) Предстои ми покупка на хонда джаз 2010 година 1.2 90 к.с ! След преглед в доверен сервиз се установи че колата има омеслен картер като теч от масления филтър е изключен.Всичко по двигателя нагоре от масления филтър е чисто. Колата е на 200 хил км. Също така свети лампата за абс на таблото и след закачане компютъра не засича колата да има вобще абс система. Та въпросите ми са следните ! Ако има изгорял абс моул скъп ли е понеже не намрих никаде цени? И трябва ли да се претиснявам от скъп ремонт относно омасления картер? Двигателната кора е почти чиста т.е масло не тече и не капе или тепърва почва . Прилагам и снимки на по горе описания проблем. 

106399244_894238157740355_2627662466977801259_n.jpg

106454696_2614882802115142_6193614857295667490_n.jpg

106510283_265527258087823_7719555261860332286_n.jpg

106493626_3637192129628320_1481050396940000126_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доверен сервиз казваш? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като гледам отлаганията от маслото, няма сега да е почнало да тече. АБС казваш няма....ми то и други неща после може да ги няма.

Успех с избора.

Редактирано от Andon D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако се вземе колата.

2010 кола без АБС невъзможно,нещо е манипулирано,или този с софта нещо сега се учи.

Първо измий този картер хубаво притегни всички болтове задържащи го.

Може да протича от стара гарнитура.

После проследи дали е от там.Когато купих колата дори имаше липсващи гайки и разхлабили се такива,това за моята генерация.

Лесно може да провериш дали има АБС ако не знаеш как изглежда модула то на всяко колело от вътрешна страна имаш такъв пръстен

783732697_.thumb.png.213d81a8bd6fb9ebf4155dfa1bd6067c.png

 

Светлината индикация на таблото при даване на контакт светва лампата и след секунди се самозачиства след проверка на системата.

Не угасва когато не работи някой датчик абс.

Виждам че си градски мога да помогна.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бягай от тази кола, няма никакъв смисъл да купуваш кола с проблеми + още кой знае колко могат да излязат.

Има толкова много джазки на пазара, да не говорим, че тази е на минимум 200к, така че не виждам заради кое си заслужава. 

+ това този двигател е толко умрял, че няма по накъде, не ги гледай тия 90коня, те са сигурно при 6000оборота, на 3000 караш кола 

с 60коня, търси 1.4.

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, CARPERA написа:

Ако се вземе колата.

2010 кола без АБС невъзможно,нещо е манипулирано,или този с софта нещо сега се учи.

Първо измий този картер хубаво притегни всички болтове задържащи го.

Може да протича от стара гарнитура.

После проследи дали е от там.Когато купих колата дори имаше липсващи гайки и разхлабили се такива,това за моята генерация.

Лесно може да провериш дали има АБС ако не знаеш как изглежда модула то на всяко колело от вътрешна страна имаш такъв пръстен

783732697_.thumb.png.213d81a8bd6fb9ebf4155dfa1bd6067c.png

 

Светлината индикация на таблото при даване на контакт светва лампата и след секунди се самозачиства след проверка на системата.

Не угасва когато не работи някой датчик абс.

Виждам че си градски мога да помогна.

Благодаря за отговора колега! Колата е в мене и щом си от Добрич при наличие на свободно време може да се видим да я погледнеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 52 минути, Rakeem написа:

Бягай от тази кола, няма никакъв смисъл да купуваш кола с проблеми + още кой знае колко могат да излязат.

Има толкова много джазки на пазара, да не говорим, че тази е на минимум 200к, така че не виждам заради кое си заслужава. 

+ това този двигател е толко умрял, че няма по накъде, не ги гледай тия 90коня, те са сигурно при 6000оборота, на 3000 караш кола 

с 60коня, търси 1.4.

И с двата двигателя са умрели(надали някой купуващ си автомобил 1.4 очаква динамика). Разликата е нищожна при каране. Мощността и при двата двигателя се постига при 6000 оборота а максимален въртящ момент при 4800. Така,че разликата е никаква на практика. По-важно е колата да е в добро състояние. 10 коня не са от значение.

Редактирано от Civic Owner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...