Jump to content
koloov86

Проблем с дневни на Хонда акорд 2007

Recommended Posts

Здравейте, първо искам да попитам акорда плюса или минуса е управляващ. 

Сложих крушки с две светлини на мястото на мигача с цел бялата светлина да се ползва за дневни а жълтата за мигач. Крушката има една маса и два плюса единия за жълтата другия за бялата светлина. Плюса на бялата светлина се връзва към модул който се връзва директно към акумолатора и мери напрежението и ги пуска автоматично и ги гаси щом падне напрежението на акумолатора. До тук добре слагал съм на няколко коли никакви проблеми. И днес така но след 3 минути бялата светлина угасна. И почвам да се чудя дали - не е управляващ и през него да ги гаси нещо като сейф Мод.  Та да дойдем на въпроса ако пусна директна маса ще се оправи ли или ще свети постоянно мигача. И има ли решение на този проблем. Иче стана супер само това ме мъчи.

IMG_20200621_180859.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, koloov86 said:

Плюса на бялата светлина се връзва към модул който се връзва директно към акумолатора и мери напрежението и ги пуска автоматично и ги гаси щом падне напрежението на акумолатора.

Вероятно тук ти е проблемът. Ако е като при 7ма, при зареден акумулатор и минимални консуматори алтернаторът минава на по-ниско напрежение и често такъв тип модули гасят дневните. Провери дали нямаш настройки за минималното напрежение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На модула няма. Със сигурност. Това мога да го разбера освен като изгаснат да замеря напрежението на акумолатора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах, но да, ако измериш напрежението, трябва да ти подскаже дали това е причината. Другият вариант е като изгаснат, пусни консуматори – подгрев, климатик например. Ако светнат, това ще да е причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия модул няма за регулиране на волтажа за включване. Идея за решение на проблема. Но ще пробвам с консуматорите, да видя дали ще се пуснат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20200622_011400.thumb.jpg.f0ed25bfbeb65fcec219fa2a8fec3d8d.jpgПремести + на модула на болта посочен със стрелката и пробвай дали ще гаснат отново. На два акорда с модули управлявани по напрежение сме го пробвали на мой познати и казват, че не гаснат. Ползвал съм снимка на колега от форума. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 8-ца Акорд и винаги си държа вентилатора на 2-ра степен и никога нямам проблеми. Но спра ли го, след малко модула почва да се шашка - пуска, спира. Явно напрежението пада до граничното (мисля, че има цяла тема за това). Но това не ми е проблем - и на старата ми кола, вентилаторът ми винаги е работил. Предполагам системата е подобна и на Акорд 7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг начин да се правят тия модули – включват се при дадено напрежение, но не се изключват по напрежение, а само при габарити / спиране на двигателя. Моя работи така и нямам проблеми със спирания. Едни пловдивчани (cardlr-нещо си, забравих им името) ги правят така.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия пловдивските могат да се настройват да палят при 12.6 волта точно заради автомобили с променливо зареждане. Модулите са им качествени и гаранцията важи независимо кой е монтирал модулите. Имам сложени 10-15 техни модули и до сега рекламация не е имало.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Ivan_Ch написа:

IMG_20200622_011400.thumb.jpg.f0ed25bfbeb65fcec219fa2a8fec3d8d.jpgПремести + на модула на болта посочен със стрелката и пробвай дали ще гаснат отново. На два акорда с модули управлявани по напрежение сме го пробвали на мой познати и казват, че не гаснат. Ползвал съм снимка на колега от форума. Успех.

Сега ще тествам този начин да видя дали ще се случат нещата и ако не стане ще го мисля. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, koloov86 написа:

Сега ще тествам този начин да видя дали ще се случат нещата и ако не стане ще го мисля. 

Дай после обратна връзка да се знае станало ли е за да може колегите да ползват и такива модули. В началото и аз бях с такъв, но ми гаснеше и го махнах. По-късно прочетох, за взимането на + от този болт. Май той минава през ELD и компа засича консумация. Колите, за които писах, че не гасне са с дългите на прицент та не е сигурно, че при теб ще сработи, понеже леда е с ниска консумация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...