CiVic8GEN 1 #1 Публикувано 7 Юни, 2020 (Редактирано) Приевет колеги. Качвам се днес в колата, пускам климатика и започва да духа на макс, ама духа само топло. След като загря колата и по карах +100км извън градско проблема продължава. Вчера като я карах нямаше проблем, до тогава климатика си охлаждане като нов. Някакви идеи и майстори? (за Благоевград) Редактирано 7 Юни, 2020 от CiVic8GEN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 7 Юни, 2020 (Редактирано) Те причините може да са няколко. Усещаш ли да се пуска компресора? Това, че пише "on", не значи, че работи. Ако не усещаш никаква промяна от компресора то се започва с проверка на релето. Ако се пуска но духа топло не знам. На мен ми се случи преди няколко седмици същото и на другият ден нямах проблем 500км преход. Бях писал в една друга тема, че едно от нещата в тази кола а именно климатикът е малко спорен като качество точно при тази генерация Хонда но това е мое мнение и не всеки беше съгласен с него. Кога за последно си го проверявал дали/колко е зареден и въобще правил ли си го някога? За майстори виж в раздела със сервизите. Там има достатъчно отзиви за майсторите и може да си избереш къде да отидеш. Напиши после какъв е бил проблема Редактирано 7 Юни, 2020 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #3 Отговорено 7 Юни, 2020 Аз имах проблем с климатика - като видеше повече зор и се изключваше - както си работи, в колата хладничко и изведнъж някакъв адски мор.. Оказа се съединителят на компресора. 350 лв ми излезе смяната с друг (нов, не оригинален). Но както каза колегата може много неща да са - иди на майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #4 Отговорено 8 Юни, 2020 виж релето ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #5 Отговорено 11 Юни, 2020 (Редактирано) И на моя сивик се оказа съединителя на компресора. Като позастарее започва да приплъзва, от което се нагрява и изгаря електромагнита който зацепва съединителя. Съвсем скоро, да не кажа в неделя го смених. Комплект съединител на термотек или нещо подобно беше 100-тина лева. Смяната при мен беше тегава, защото направих цялата операция без изобщо да махам компресора, нали колата "има фреон". Е след смяната компресора тръгна за около 5 минути и пак спря, искаше си още 200 грама фреон. Но препоръчвам да се почне от проверка на релето, ако е здраво, на 3 и 4 крак в неговата клема се слага мост който подава + на компресора да зацепи. Ако пак не зацепва, има сановъзтановяема термозащита на корпуса на компресора, мери се дали е здрава, и остава електромагнита, или по известен като бубина. От него стърчи една червена и една зелена жица, зелената е хваната с болт за компресора за да има маса, вади се червената от клемата и се мери съпротивление между маса и нея, на здрава бубина е около 30 ома, изгорялата е отворена верига. Заводския лимит между ролката на компресора и шайбата на съединителя е от 0,35мм до 0,65мм, при мен беше 0,80 което е довело до приплъзване, нагряване, ташак... В новите комплекти съединители няма подложни шайби с които да се регулира този луфт, предполагам че ако се дава на сервиз никой не мисли за това, там имат, но един домашен майстор трябва да помисли и за тях, те са калибрирани размери. Редактирано 11 Юни, 2020 от AdDiCtEd 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CiVic8GEN 1 #6 Отговорено 11 Юни, 2020 колеги, оправих проблема. първо проверих е фреона - имаше. после решето - здраво е. Накрая напръсках е буксите с contact cleaner и климатика се включи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #7 Отговорено 11 Юни, 2020 Преди 10 часа, AdDiCtEd написа: И на моя сивик се оказа съединителя на компресора. Като позастарее започва да приплъзва, от което се нагрява и изгаря електромагнита който зацепва съединителя. Съвсем скоро, да не кажа в неделя го смених. Комплект съединител на термотек или нещо подобно беше 100-тина лева. Смяната при мен беше тегава, защото направих цялата операция без изобщо да махам компресора, нали колата "има фреон". Е след смяната компресора тръгна за около 5 минути и пак спря, искаше си още 200 грама фреон. Но препоръчвам да се почне от проверка на релето, ако е здраво, на 3 и 4 крак в неговата клема се слага мост който подава + на компресора да зацепи. Ако пак не зацепва, има сановъзтановяема термозащита на корпуса на компресора, мери се дали е здрава, и остава електромагнита, или по известен като бубина. От него стърчи една червена и една зелена жица, зелената е хваната с болт за компресора за да има маса, вади се червената от клемата и се мери съпротивление между маса и нея, на здрава бубина е около 30 ома, изгорялата е отворена верига. Заводския лимит между ролката на компресора и шайбата на съединителя е от 0,35мм до 0,65мм, при мен беше 0,80 което е довело до приплъзване, нагряване, ташак... В новите комплекти съединители няма подложни шайби с които да се регулира този луфт, предполагам че ако се дава на сервиз никой не мисли за това, там имат, но един домашен майстор трябва да помисли и за тях, те са калибрирани размери. Намаляш дебелината на старата шайба с шкурка на равна повърхност например стъкло и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AdDiCtEd 8 #8 Отговорено 12 Юни, 2020 Принпиложение че ползваш стария комплект шайба-съединител предполагам че ще стане, но поне при мен при сглобяването на новия комплект нямаше никакъв луфт, съединителя беше постоянно зацепен, шайбата от стария не вършеше работа, беше малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове