Jump to content
deejay

Проблем с запалването

Recommended Posts

Здравейте първо на всички :unsure: Имам един проблем с запалването значи когато е студена колата пали веднага но като покарам малко и е загаса после не иска да пали върта,върта и не става като мине 1,2 мин и си пали пак веднага незнам на какво се дължи а и в сервиза май не знаят някой имал ли е подобен проблем и ако да как да го отстранаЕдна от версийте е че ми е запушен отдушника на резервоара и като се разклати бензина нали става налягане и дави колата след това но май не е само това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Заслушай се дали ти цъка майн релето!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ама не върти или върти и не пали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не върти или върти и не пали ?

върти ама не пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не върти или върти и не пали ?

върти ама не пали
главното реле - и аз имах този проблем, с преазпояване се реши, пусни търсене на "главно реле" и ще излезе темата която аз преди 4-5 месеца бях направил :ebanjeee:Релето на 5ген е вляво в краката на шофера, точно под таблото с бушоните, голямо и сиво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не върти или върти и не пали ?

върти ама не пали
главното реле - и аз имах този проблем, с преазпояване се реши, пусни търсене на "главно реле" и ще излезе темата която аз преди 4-5 месеца бях направил :ebanjeee:Релето на 5ген е вляво в краката на шофера, точно под таблото с бушоните, голямо и сиво
Да , наистина е релето и аз имах този проблем но вече е оправен :tooth: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Пробвай с газ до ламарината дали ще запали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Авер, и аз го имам същият проблем НО ЗНАМ от какво е: Значи акумулаторът ми е стар, пали от раз но ако не съм слушал усилена музика последните 10мин. Ако оставя музиката усилена за 5мин. дори колата да работи на обороти става следното : спирам музиката, гася двигателя и при опит след 30 сек. не мога да запаля, върти здраво но не пали, След 2мин. почивка пали без проблем. При мен проблемът е от акумулатора(динамото и регулторът за заряд са ОК) Значи стартерът върти без проблем защото е с редуктор в него и му трябва малко ток(така те лъже че имаш много ток в акумулаторът), но когато завърти, гълта токът нужен за свещите, напрежението пада много под 12 волта и бубината не може да вдигне висок волтаж нужен за свещите, когато минат 2-3 мин. акумулаторът си "почива" и палиш без проблем. Пробвах да запаля без да съм слушал музика изобщо и си запалих без проблем (но на третият -четвъртият оборот чак). Ако изчакам 1мин. пали на четвърт оборот. Сигурен съм че ако си купя нов акумулатор а в най-скоро време ще стане и това, няма да го имам този проблем. Съветът ми е да пробваш с друг акумулатор за който си сигурен че е ОК-поне няма да ти струва нищо :ebanjeee: ПП ако беше от релето нямаше да пали и студена.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...ПП ако беше от релето нямаше да пали и студена.

Не е така. При мен проблема с релето се появяваше като загрее колата. И ако етопло времето - по-често. Проблема е разпространен и добре описан в нет-а. Аз се излекувах с презапояване на платката на релето.п.п. тогава ходих в онзи сервиз дето правят Хонда на бул. Кл.Охридски. Явно хората знаеха за проблема и веднага ми казаха "Ще го оправим. Ще струва 100 лв. с частите". Аман от тарикати! Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ще го оправим. Ще струва 100 лв. с частите". Аман от тарикати!Ей нема да им простиш никога :ebanjeee: Стига писахте романи! Да си презапои релето па тогава ако има нужда :tooth: Може да е и кафяво релето :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз имам подобен проблем, но и при мен е от акумулаторът старичък е (7 год.)

Редактирано от Desislav

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...Ей нема да им простиш никога :tooth: ...

Нищо лично. Но това ми бе първото впечатление от този сервиз. А в учебниците по маркетинг (и не само там) се казва, че никага няма втори шанс за първо впечатление :Pп.п. Моето мейн реле май беше кафяво, ама съм забравил. Кво да се прави - ЕГН :ebanjeee: Редактирано от blueeye

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички който писаха първо ще проверя релето и ако не стане пак ще ви пиша да видим какво ще е правим тази Honda :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички който писаха първо ще проверя релето и ако не стане пак ще ви пиша да видим какво ще е правим тази Honda :D

Ще я продаваме :D и взимаме Prelude.
ЕЕЕЕ НЕ ХАРЕСВА СИ МИ И CIVICЗначи имаше 2 студени спойки оправих ги и вече си е добре пак мерси на всички който помогнаха :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hofa.mfg

Значи имаше 2 студени спойки оправих ги и вече си е добре пак мерси на всички който помогнаха ;)А да те питам,че и аз съм с подобен проблем - тези 2те споики бяха ли отлепени от платката или презапоихте всичко наред ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имаше 2 студени спойки оправих ги и вече си е добре пак мерси на всички който помогнаха :cool:

 

 

А да те питам,че и аз съм с подобен проблем - тези 2те споики бяха ли отлепени от платката или презапоихте всичко наред ? :hondarulez:

 

 

Някой да може да отговори на горния въпрос ? :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

п.п. По някога студената спойка е почти не възможно да се открие с просто око

При тия големи токове и от самолет се вижда :blink: Има снимка в старите теми :o Потрудете се малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има проблем с релето пали ли на скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Когато има проблем с релето пали ли на скорост

Пали но не си прави такива експерименти защото може да ти прескочи зъб на ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще запали, ама другпът :) Престанете да пращате хората за зелен хайвер :) п.п. А и извинете ако ви звуча заядливо, ама ще прескочи зъб на кукуво лето :D

Редактирано от johnyboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от от това къде точно е прецакана спойката Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

johny при мен всичките пъти пали :) ... наистина зависи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не ти е проблема майн релето :) Аз немога да измисля вариант със студена спойка да ти пали с бутане. Я разкажи как точно стоят нещата при теб. Стъпка по стъпка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за това не се намесвам в тоя раздел :) Въпроса е зададен на 13.05. Първият отговор(който е верен)е даден на същата дата.ю По-лесно ли е да се чати една седмица,от колкото да се оправи за 10 мин. скапаното реле. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има проблем с релето пали ли на скорост

да принципно
Е НЕЕЕЕЕЕЕЕ....а аз се чудя що джони бил избеснял..... тоя раздел е тръгнал целя към кошчетомислете бе хора, и прочетете на Джони и на омбре мнениятаи като не знаете нещо не давайте акъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...