BONEV 0 #1 Публикувано 6 Май, 2020 Здравейте имам една хондара сивик 6 1.6 газ бенз аеродек та проблема е следния колата палеше трудно на бенз и кога то запали прекъсваше паткаше кюфкаше оказа се бенз помпа смених я и проблема се оправи уж но започна филма на ужасите.Значи в един момент колата каза няма да паля и това е и аз реших че нещо се е прецакала и след известен престой пред блока реших да пробвам и взе че запали 😲 о чудо ноооо за кратко след цял ден каране я оставих за час два и после пак същия кошмар неще и неще запали огасне запали огасне и няма палене после пак след известно време когато си реши пали КАВО СТАВА ПОДЯВОЛИТЕ когато иска пали и ако залаи гасне когато си иска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 6 Май, 2020 Презапои си главното реле 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #3 Отговорено 7 Май, 2020 (Редактирано) Виж дали не и клеморед,щом пали и гасне.не се разбра на студена пали или като загрее не пали?5 Редактирано 7 Май, 2020 от dragob правопис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #4 Отговорено 7 Май, 2020 И на студено и на топло го прави ако евентуално запали карам няколко часа оставям час два и няма палене. Понякога гасне за секунди в движение и пак запалва между другото си направих диагносъика сам с един кламер и ми показва код 15 какво означава този код Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #5 Отговорено 7 Май, 2020 On 5/6/2020 at 9:31 PM, AMD said: Презапои си главното реле Ами ще пробвам с релето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #6 Отговорено 7 Май, 2020 Между другото колата е с газов инжекцион 1.6 i 125 hp D16B2 ДВИГАТЕЛ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #7 Отговорено 8 Май, 2020 Имам една НОНДА СИВИК 6 АЕРОДЕК от известно време не пали прочетох и грешката и показа грешка 15 какво точно означава тя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #8 Отговорено 8 Май, 2020 (Редактирано) Как й прочете грешката? С кламера, или с OBDII ? И някаква предистория има ли? Нещо да си барал по запалителната система? Да си вадил свещи за проверка, за искра, например...? Или каквото и да е... Редактирано 8 Май, 2020 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #9 Отговорено 8 Май, 2020 Здравей, @BONEV, Въпросът ти за грешката вече го зададе в предходната ти тема - ТУК (виж 5 поста по-нагоре). Няма нужда да пускаш нова тема. Моля те да хвърлиш и един поглед на Правилата на Форума - ТУК Сливам двете теми. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #10 Отговорено 9 Май, 2020 On 5/8/2020 at 9:23 PM, emod said: Здравей, @BONEV, Въпросът ти за грешката вече го зададе в предходната ти тема - ТУК (виж 5 поста по-нагоре). Няма нужда да пускаш нова тема. Моля те да хвърлиш и един поглед на Правилата на Форума - ТУК Сливам двете теми. Извинявам се все пак съм нов и още се уча On 5/8/2020 at 8:25 PM, dandilov said: Как й прочете грешката? С кламера, или с OBDII ? И някаква предистория има ли? Нещо да си барал по запалителната система? Да си вадил свещи за проверка, за искра, например...? Или каквото и да е... Ами грешката прочетох с кламер OBD2 НЯМА та колата е газ бензин палеше трудно на бензин и студена и топла оказа се бенз помпа смених я вървеше палеше перфектно но в един момент каза няма да паля и това е ей така от веднъж след като престоя няколко дни един ден реших да пробвам и взе че пална покарах я един ден оставих я за около час два и пак не пали и не пали ни топла ни студена и започнаха пробите първо бензина всичко ок бенз пуска после газта и газ я накарах да пусне но не пали почна проверка на искрата на буксата на делко има ток но от там нататък не и след като направих диагностиката с кламера покза тази грешка 15 ignition output signale което до колкото разбрах означава че ми е умряло делкото но не знам какво точно е прецакано? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #11 Отговорено 9 Май, 2020 Не случайно зададох въпросът, дали си барал нещо по запалителната система. Преди 1 час, BONEV написа: почна проверка на искрата на буксата на делко има ток но от там нататък не Проверка се прави със свещ, закачена на кабела си и опрян корпусът на свещта към "маса"! Иначе гори я бобина, я комутатор! Опукал си или бобината, или комутатора, или и двете... А и двете се намират вътре в делкото. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #12 Отговорено 9 Май, 2020 (Редактирано) 4 hours ago, dandilov said: Не случайно зададох въпросът, дали си барал нещо по запалителната система. Проверка се прави със свещ, закачена на кабела си и опрян корпусът на свещта към "маса"! Иначе гори я бобина, я комутатор! Опукал си или бобината, или комутатора, или и двете... А и двете се намират вътре в делкото. Би ли ми обяснил как точно съм ги опукал? А тези проби ги направих в следствие на проблема с не паленето а не щото така ми е скимнало което значи че най вероятно вече са били изгорели и не съм писал как съм пробвал за искра що реши че по друг начин съм мерил? Редактирано 9 Май, 2020 от Pavel_Pavlov Сливане на два последователни поста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2840 #13 Отговорено 10 Май, 2020 Така, както си го описал, доколото те разбрах си вадил кабел на свещ и така си проверявал за искра. Ако е така, гори бобина или комутатор. Ако не, поясни моля те как точно си проверявал за искра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BONEV 0 #14 Отговорено 10 Май, 2020 Ами мерихме я искрата с Ел майстор специалист който мери със специален уред като лампа която от едната страна има щипка за заваряване мерихме първо буксата която захранва делкото на нея имаше ток но от там нататък на кабелите и свеща не отворихме делкото и заверихме първо бобината тя отчете че работи но комутатор не заверихме и после направихме чека с кламер и показа грешка 8 TDC sensor реших да купя нова делко цяло втора ръка но на него пък ми показа грешка 15 ignition output sensors та има ли общо между двете грешки и коя грешка какво точно означава се чудя то е ясно че нещо е изпукало ама кое не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове