Bahurec 0 #1 Публикувано 4 Май, 2020 Не съм сигурен, че пиша в точния раздел. Но ми е интересно колко мини-мета има във форума. И какви коне сте извадили. Хубава вечер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 4 Май, 2020 преди 27 минути, Bahurec написа: Не съм сигурен, че пиша в точния раздел. Но ми е интересно колко мини-мета има във форума. И какви коне сте извадили. Хубава вечер! Дай графика на 150те коня . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bahurec 0 #3 Отговорено 4 Май, 2020 Графика от преди 2г не пазя, след карантината обаче пак ще минем дино, че "уж" правихме още подобрения по двигателя, пък и като цяло графики не обичам да показвам, на пътя се решава кой колко е бърз :дд пък и аз не претендирам колата ми да е много бърза. Готина за шофиране обаче да то моята не е точно мини-ме (което не съм сигурен от къде точно идва) просто ми е интересно колко човека са го правили това и какъв е ефектът при тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 4 Май, 2020 Щеше да е добре да се види графика на заветните 150 коня от миниме . .............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #5 Отговорено 5 Май, 2020 Преди 10 часа, Bahurec написа: Графика от преди 2г не пазя, след карантината обаче пак ще минем дино, че "уж" правихме още подобрения по двигателя, пък и като цяло графики не обичам да показвам, на пътя се решава кой колко е бърз :дд пък и аз не претендирам колата ми да е много бърза. Готина за шофиране обаче да то моята не е точно мини-ме (което не съм сигурен от къде точно идва) просто ми е интересно колко човека са го правили това и какъв е ефектът при тях. Защо не обичаш да показваш графики, някаква тайна ли са? И не, пътя не е мястото, където да се решава кой колко е бърз, това става на пистата. Тези 150 к.с. са теоретични на вала, диното мери на гумите и там до колкото си спомням си изкарал малко над 130к.с., което е пак е добър резултат и близо до максимума за мини ме проект 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bahurec 0 #6 Отговорено 8 Май, 2020 То е "мини ме" проект с афтърмаркет части колега. (основен ремонт на двигател от-до) Гледам колеги се хвалят за 150-60 коня от 1.4 мотор и затова ми е интересно колко може да се "хване" като коне на атмосверен двигател. До две седмици ще мина дино във София и тогава ще кача графика а ако предложите и къде е малко по евтино от 100лв ще е супер (че в тази криза..) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #7 Отговорено 9 Май, 2020 (Редактирано) Колега, ти започваш тема, а трябва да ти вадим на теб думите с ченгел от устата. Какви са тези атърмаркет части? По принцип има различни мини ме проекти за различни конфигурации (D13, D14, D15). Като цяло идеята на този тип проект е лесно и "евтино" с оригинални части от различни хонди да подобриш вървенето на малките двигатели без VTEC или да засилиш малкия VTEC D15. При типичния mini me проект обикновено се сменя главата с такава от D16Z6 или D16Y8 (има и други подходящи), дросел от B серия, лека ролка и подходящи бутала за съответната конфигурация, изпускателен и всмукателен колектор ако има нужда. Може и по-къси скорости да се сложат ако се подготвя за драг. Това ти е мини ме проекта и частите са сравнително евтини и лесно можеш да стигнеш заветните 130 к.с. От там насетне използването на афтермаркет части (нямам предвид китайски спортен изпускател и проходно гърне да гърми) струват много пари и ефекта от тях не е толкова отчетлив както да смениш вала на D15Z6 с такъв от D16Z6. Спортните валове например струват една торба пари, трябват и пружинки и тн за тях, а вдигат 1-2 коня спрямо вал от D16Z6 (зависи и кой стейдж са, стейдж 3 си е за писта и с него трудно ще караш в града), да не говорим пък, че живота на тези валове е 20-30к километра. Та ако имаш възможност да изсипваш на 2-3 г. по една торба пари за валове за да караш Д серия с малко повече коне, то по-добре си купи нещо друго фабрично засилено. И за да се придържам към темата, аз от скоро съм с мини ме. Карам D15Z6 с валове и кобилици от D16Z6, дросел от B серия, изпускател от D16Z6, доста по-лека ролка, имам и KN панелен филтър и Р28 компютър. Във вторник ще правим настройки и дино и ще пусна графики, но и без настройки се усеща доста по-добре колата сега. Ясно и отчетливо се усеща дръпването на VTEC-a, преди не знаех дали изобщо работи. Всъщност в момента съм си с моя компютър, защото Р28-цата като я сложа свети чека, на настройката ще изчистим тези неща. Интересното е че сега с моя компютър VTEC-a e на две нива, на около 3000 и 5000 оборота и е доста интересно за каране. Ще питам момчетата дали може и на Р28-цата да свалим VTEC малко по в ниските, дори и да загубя малко мощност. Редактирано 9 Май, 2020 от teodor_tsonev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bahurec 0 #8 Отговорено 10 Май, 2020 Аз пускам темата да видя какво са направили другите, не да разказвам какво съм направил аз и да се хваля колко коне съм вдигнал. При мен е настроено Втека да се пуска на 5600оборота. Това при теб звучи интересно как се пуска на 3к и на 5к иначе. Пък и гледам, че няма много интерес към темата.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #9 Отговорено 10 Май, 2020 Преди 3 часа, Bahurec написа: Аз пускам темата да видя какво са направили другите, не да разказвам какво съм направил аз и да се хваля колко коне съм вдигнал. При мен е настроено Втека да се пуска на 5600оборота. Това при теб звучи интересно как се пуска на 3к и на 5к иначе. Пък и гледам, че няма много интерес към темата.. Демек искаш да получиш информация, но не искаш да споделиш..? Ако всички разсъждават като теб няма да съществуват форуми. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bahurec 0 #10 Отговорено 14 Май, 2020 Ако друг беше пуснал такава тема с удоволствие щях да се включа! Когато аз я пускам, очаквам другите да се включат, но уви.. Ако искаш от - до да ти кажа какво е правено по колата няма проблем. Ако искаш мога и да ти я покажа лично региона Перник - София - Благоевград. Пак няма проблем, стига после да се включи и някой друг във темата. Аз нямам какво да крия, не е висша математика направеното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #11 Отговорено 15 Май, 2020 Когато автор пуска подобна тема, хората очакват именно той да се включи първо с информация и графики, да събуди интерес и след това и други да се включат, поне според мен. Ето аз съм се включил в темата, както обещах качвам и графика. Ако се включиш и ти ставаме двама. И само да изясним нещо, като говорим за коне нека да говорим за коне на гумите измерени на диното, останалото са някакви теории и съчинения. Загубите е малко спорно 10% ли са, 20% ли са..., най-точно е на гумите. Та цифрите при мен са далеч от впечатляващи, но аз не съм рацер Идеята при моя сетъп беше автомобила да си остане все така икономичен, в никакъв случай да не е по-шумен от сток и да имам малко повече мощност, когато изпреварвам извънградско за да се чувствам по-сигурен. Поради тази причина оставих ужасно дългата скоростна кутия (обикновено тя се сменя първо) и тънката като солета стокова генерация и гърне. Казаха ми, че каквото и да сложа на Ф55 ще е по-шумно от стоковата и я оставих, мапера като видя с какво съм още в началото ми каза, че с тази генерация ще загубя 15-20 к.с., но колкото толкова. Двигателя е D15Z6 с валове и кобилици от D16Z6, изпускателя е също от D16Z6 (4-2-1), KN въздушен филтър, но панелен за да не бучи :), олекотена ролка, дросел от B16 и май е това. Очаквах малко повече коне, но въртящят момент сега е добър и колата се усеща доста по-добре. Преди да я закарам за настройка карах няколко дни със стария компютър и при него стоково VTEC-а е на две нива (D15Z6) - 3000 и около 5500 об. На първа и втора ясно и отчетливо се усещаше, но не се знае с какви смеси съм карал. Сигурно са били бедни и това не е ок за двигателя. Сега с P28-цата VTEC-а е около и малко над 5000 об. и като цяло колата е по-плавна, има еластичност. Прекъсвача е на 7500 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #12 Отговорено 16 Май, 2020 На 15.05.2020 г. at 9:24, teodor_tsonev написа: със стария компютър и при него стоково VTEC-а е на две нива (D15Z6) - 3000 и около 5500 об На 3500 ти е switchover-a, или по-ниско при много голям demand (ако скочиш на газта от 2000 об. например.) Това, което усещаш на около 5500 е свързано с ъгъла на запалване и смесообразуването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #13 Отговорено 16 Май, 2020 (Редактирано) преди 4 минути, skuck написа: На 3500 ти е switchover-a, или по-ниско при много голям demand (ако скочиш на газта от 2000 об. например.) Това, което усещаш на около 5500 е свързано с ъгъла на запалване и смесообразуването. Със стоковия вал нищо не усещах Редактирано 16 Май, 2020 от teodor_tsonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #14 Отговорено 29 Септември, 2020 https://prikachi.net/image/VsJPM Off Topic Д14а4 блок Д15з6 глава Дросел 60мм Китайски тръбен колектора И на мен ми казаха за 10-15 коня ако махна гърнето понеже е заводско от CRV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #15 Отговорено 1 Октомври, 2020 На 29.09.2020 г. at 10:48, jimi написа: https://prikachi.net/image/VsJPM Покажи скритото съдържание Д14а4 блок Д15з6 глава Дросел 60мм Китайски тръбен колектора И на мен ми казаха за 10-15 коня ако махна гърнето понеже е заводско от CRV Пак добре, аз съм с най-тясната генерация (стоковата D15Z6), която е на Ф40 външно Така и така си дал пари за работа, компютър настройки и тн, не можа ли да сложиш истински VTEC? Иначе интересен сетъп, не бях чувал някой да слага глава от икономика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #16 Отговорено 4 Октомври, 2020 Не съм го правил аз, така взех колата просто беше разровена много и е трябвало само настройване да мине. Тва не е бегачка просто е важно да работи гладко и да е с добри смеси щото на 50 000км на година се усещат ако е ровена и е богата сместа. Чувал съм че на ниски и средни икономика си е по жив което е идеално за мене. С няколко думи колата си е икономичен в-тек 1.4 на конете на д16з6. Гори около 5л бензин извънградско до 110-120км (след настройката) преди тва 8-9л 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #17 Отговорено 5 Октомври, 2020 Супер е, преди и на мен ми гореше 5 извънградско, сега е с литър повече, в градско (София) си ми харчи както преди 8-8,5 лятото и над 9 зимата, но май ще сменям с.к., че е много дълга. Не знам какво да правя генерацията и гърнето. Хем искам да я отпуша, хем искам да не е по-шумна от стокова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове