Jump to content
Bahurec

Honda Civic mini me

Recommended Posts

Не съм сигурен, че пиша в точния раздел. Но ми е интересно колко мини-мета има във форума. И какви коне сте извадили. Хубава вечер! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Bahurec написа:

Не съм сигурен, че пиша в точния раздел. Но ми е интересно колко мини-мета има във форума. И какви коне сте извадили. Хубава вечер! 

Дай графика на 150те коня .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Графика от преди 2г не пазя, след карантината обаче пак ще минем дино, че "уж" правихме още подобрения по двигателя, пък и като цяло графики не обичам да показвам, на пътя се решава кой колко е бърз :дд пък и аз не претендирам колата ми да е много бърза. Готина за шофиране обаче да :) то моята не е точно мини-ме (което не съм сигурен от къде точно идва) просто ми е интересно колко човека са го правили това и какъв е ефектът при тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да е добре да се види графика на заветните 150 коня от миниме . ..............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Bahurec написа:

Графика от преди 2г не пазя, след карантината обаче пак ще минем дино, че "уж" правихме още подобрения по двигателя, пък и като цяло графики не обичам да показвам, на пътя се решава кой колко е бърз :дд пък и аз не претендирам колата ми да е много бърза. Готина за шофиране обаче да :) то моята не е точно мини-ме (което не съм сигурен от къде точно идва) просто ми е интересно колко човека са го правили това и какъв е ефектът при тях. 

Защо не обичаш да показваш графики, някаква тайна ли са? И не, пътя не е мястото, където да се решава кой колко е бърз, това става на пистата. Тези 150 к.с. са теоретични на вала, диното мери на гумите и там до колкото си спомням си изкарал малко над 130к.с., което е пак е добър резултат и близо до максимума за мини ме проект

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е "мини ме" проект с афтърмаркет части колега. (основен ремонт на двигател от-до) Гледам колеги се хвалят за 150-60 коня от 1.4 мотор и затова ми е интересно колко може да се "хване" като коне на атмосверен двигател. До две седмици ще мина дино във София и тогава ще кача графика :) а ако предложите и къде е малко по евтино от 100лв ще е супер (че в тази криза..) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, ти започваш тема, а трябва да ти вадим на теб думите с ченгел от устата. Какви са тези атърмаркет части? По принцип има различни мини ме проекти за различни конфигурации (D13, D14, D15). Като цяло идеята на този тип проект е лесно и "евтино" с оригинални части от различни хонди да подобриш вървенето на малките двигатели без VTEC или да засилиш малкия VTEC D15. При типичния mini me проект обикновено се сменя главата с такава от D16Z6 или D16Y8 (има и други подходящи), дросел от B серия, лека ролка и подходящи бутала за съответната конфигурация, изпускателен и всмукателен колектор ако има нужда. Може и по-къси скорости да се сложат ако се подготвя за драг. Това ти е мини ме проекта и частите са сравнително евтини и лесно можеш да стигнеш заветните 130 к.с. От там насетне използването на афтермаркет части (нямам предвид китайски спортен изпускател и проходно гърне да гърми) струват много пари и ефекта от тях не е толкова отчетлив както да смениш вала на D15Z6 с такъв от D16Z6. Спортните валове например струват една торба пари, трябват и пружинки и тн за тях, а вдигат 1-2 коня спрямо вал от D16Z6 (зависи и кой стейдж са, стейдж 3 си е за писта и с него трудно ще караш в града), да не говорим пък, че живота на тези валове е 20-30к километра. Та ако имаш възможност да изсипваш на 2-3 г. по една торба пари за валове за да караш Д серия с малко повече коне, то по-добре си купи нещо друго фабрично засилено.

И за да се придържам към темата, аз от скоро съм с мини ме. Карам D15Z6 с валове и кобилици от D16Z6, дросел от B серия, изпускател от D16Z6, доста по-лека ролка, имам и KN панелен филтър и Р28 компютър. Във вторник ще правим настройки и дино и ще пусна графики, но и без настройки се усеща доста по-добре колата сега. Ясно и отчетливо се усеща дръпването на VTEC-a, преди не знаех дали изобщо работи. Всъщност в момента съм си с моя компютър, защото Р28-цата като я сложа свети чека, на настройката ще изчистим тези неща. Интересното е че сега с моя компютър VTEC-a e на две нива, на около 3000 и 5000 оборота и е доста интересно за каране. Ще питам момчетата дали може и на Р28-цата да свалим VTEC малко по в ниските, дори и да загубя малко мощност.

Редактирано от teodor_tsonev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пускам темата да видя какво са направили другите, не да разказвам какво съм направил аз и да се хваля колко коне съм вдигнал. При мен е настроено Втека да се пуска на 5600оборота. Това при теб звучи интересно как се пуска на 3к и на 5к иначе. Пък и гледам, че няма много интерес към темата.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Bahurec написа:

Аз пускам темата да видя какво са направили другите, не да разказвам какво съм направил аз и да се хваля колко коне съм вдигнал. При мен е настроено Втека да се пуска на 5600оборота. Това при теб звучи интересно как се пуска на 3к и на 5к иначе. Пък и гледам, че няма много интерес към темата.. 

Демек искаш да получиш информация, но не искаш да споделиш..? Ако всички разсъждават като теб няма да съществуват форуми.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако друг беше пуснал такава тема с удоволствие щях да се включа! Когато аз я пускам, очаквам другите да се включат, но уви.. Ако искаш от - до да ти кажа какво е правено по колата няма проблем. Ако искаш мога и да ти я покажа лично региона Перник - София - Благоевград. Пак няма проблем, стига после да се включи и някой друг във темата. Аз нямам какво да крия, не е висша математика направеното. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато автор пуска подобна тема, хората очакват именно той да се включи първо с информация и графики, да събуди интерес и след това и други да се включат, поне според мен. Ето аз съм се включил в темата, както обещах качвам и графика. Ако се включиш и ти ставаме двама. И само да изясним нещо, като говорим за коне нека да говорим за коне на гумите измерени на диното, останалото са  някакви теории и съчинения. Загубите е малко спорно 10% ли са, 20% ли са..., най-точно е на гумите.

Та цифрите при мен са далеч от впечатляващи, но аз не съм рацер :) Идеята при моя сетъп беше автомобила да си остане все така икономичен, в никакъв случай да не е по-шумен от сток и да имам малко повече мощност, когато изпреварвам извънградско за да се чувствам по-сигурен. Поради тази причина оставих ужасно дългата скоростна кутия (обикновено тя се сменя първо) и тънката като солета стокова генерация и гърне. Казаха ми, че каквото и да сложа на Ф55 ще е по-шумно от стоковата и я оставих, мапера като видя с какво съм още в началото ми каза, че с тази генерация ще загубя 15-20 к.с., но колкото толкова. Двигателя е D15Z6 с валове и кобилици от D16Z6, изпускателя е също от D16Z6 (4-2-1), KN въздушен филтър, но панелен за да не бучи :), олекотена ролка, дросел от B16 и май е това. Очаквах малко повече коне, но въртящят момент сега е добър и колата се усеща доста по-добре. Преди да я закарам за настройка карах няколко дни със стария компютър и при него стоково VTEC-а е на две нива (D15Z6) - 3000 и около 5500 об. На първа и втора ясно и отчетливо се усещаше, но не се знае с какви смеси съм карал. Сигурно са били бедни и това не е ок за двигателя. Сега с P28-цата VTEC-а е около и малко над 5000 об. и като цяло колата е по-плавна, има еластичност. Прекъсвача е на 7500

d15z.png

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.05.2020 г. at 9:24, teodor_tsonev написа:

със стария компютър и при него стоково VTEC-а е на две нива (D15Z6) - 3000 и около 5500 об

На 3500 ти е switchover-a, или по-ниско при много голям demand (ако скочиш на газта от 2000 об. например.) Това, което усещаш на около 5500 е свързано с ъгъла на запалване и смесообразуването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 4 минути, skuck написа:

На 3500 ти е switchover-a, или по-ниско при много голям demand (ако скочиш на газта от 2000 об. например.) Това, което усещаш на около 5500 е свързано с ъгъла на запалване и смесообразуването.

Със стоковия вал нищо не усещах

Редактирано от teodor_tsonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://prikachi.net/image/VsJPM

Off Topic

 

Д14а4 блок

Д15з6 глава

Дросел 60мм

Китайски тръбен колектора

И на мен ми казаха за 10-15 коня ако махна гърнето понеже е заводско от CRV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.09.2020 г. at 10:48, jimi написа:

https://prikachi.net/image/VsJPM

  Покажи скритото съдържание

 

Д14а4 блок

Д15з6 глава

Дросел 60мм

Китайски тръбен колектора

И на мен ми казаха за 10-15 коня ако махна гърнето понеже е заводско от CRV

Пак добре, аз съм с най-тясната генерация (стоковата D15Z6), която е на Ф40 външно :)
Така и така си дал пари за работа, компютър настройки и тн, не можа ли да сложиш истински VTEC? Иначе интересен сетъп, не бях чувал някой да слага глава от икономика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го правил аз, така взех колата просто беше разровена много и е трябвало само настройване да мине.

Тва не е бегачка просто е важно да работи гладко и да е с добри смеси щото на 50 000км на година се усещат ако е ровена и е богата сместа.

Чувал съм че на ниски и средни икономика си е по жив което е идеално за мене.

С няколко думи колата си е икономичен в-тек 1.4 на конете на д16з6. 

Гори около 5л бензин извънградско до 110-120км (след настройката) преди тва 8-9л

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, преди и на мен ми гореше 5 извънградско, сега е с литър повече, в градско (София) си ми харчи както преди 8-8,5 лятото и над 9 зимата, но май ще сменям с.к., че е много дълга. Не знам какво да правя генерацията и гърнето. Хем искам да я отпуша, хем искам да не е по-шумна от стокова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...