Jump to content
Малкия11

Малко помощ - проблем с оборотите

Recommended Posts

Никой не е казал да не си поглежда клапаните. Писна ми да чета за тайното общество от 6-7 човека, дето видиш ли  само те могат да погледнат и регулират скапаните клапани на една Хонда.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, papi80 написа:

Да, има газ колата от 1,5 години. Изминати са около 55 000км. след поставянето и. Потвърждавам че клапани никога не са регулирани, тоест откакто е купена колата през 2007г. Не е имало проблеми.

Дай история на подръжката. Така с половин уста не става...за Тея 55 000 км какво е правено по мотора и по газовата? Каква е газовата? Като я спреш за няколко дена продължава ли проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, CARPERA написа:

Според теб е железен и трябва  да не се регулират клапаните,55хил на газ без регулиране като отворят ще се види,ако е в някой гаражче няма да знае какво да гледа.

Не всеки гаражен майстор знае как се регулират клапана колата е негова той си решава колегата.

Аз гараж нямам... не съм и майстор, и затова не се обиждам от факта, че мога да си проверя и евентуално регулирам клапаните на совалката за около час пред блока преди да излетя в орбита за следващите стотина хил.км, така че според мен и колегата би могъл да се справи със задачата ако има желание вместо да пише да прочете инструкцията за реглажа стига това да проблема! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Vancho написа:

Дай история на подръжката. Така с половин уста не става...за Тея 55 000 км какво е правено по мотора и по газовата? Каква е газовата? Като я спреш за няколко дена продължава ли проблема?

 

Никакви ремонти по мотора не е имало иначе щях да кажа. С колата не съм имал проблеми. Газовата ми я сложи Мишо. Сложи ми баракуда инжектори, поради факта че въртя много километри. С газовата също не съм имал проблеми. На втория месец дефектира термичен сензор на газовата и се наложи смяна, това е. Само сменям филтри ремъци и масла.

Няма значение колко време е стояла без да се пали - ефекта си го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди при Мишо да провери газовата. За 55 000км има нужда да се провери дори и да не е от нея проблема. А пък ти няма да сгрешиш да си смениш свещите преди това. Току виж се е оправила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да свещите също трябва да се проверят, на 40 хил се сменят обикновените.

Ето да намери своите по каталога http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

Но това мисля че всеки го знае,а се оказва че се забравя,както и за клапаните че се регулират на определен интервал.

В доста постове на различни модели срещам че хората не го знаят,че клапаните изобщо трябва да се регулират и то на определен пробег ,интересното е че и майсторите при които водят колите си за обслужване изобщо пък не им дреме за това,и не напомнят за това на клиентите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Vancho написа:

Иди при Мишо да провери газовата. За 55 000км има нужда да се провери дори и да не е от нея проблема. А пък ти няма да сгрешиш да си смениш свещите преди това. Току виж се е оправила.

 

Газовата съм я проверявал - от там започнах. Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км.

 

Направих реглажа и за моя изненада проблема изчезна. Вчера на топло видях, че стрелката е като закована. При натискане и отпускане оборотите падат до не повече от 600. Тази сутрин проверих и на студено как е. Държи над 1000 оборота докато позагрее и после падат до към 700 и малко. Няма тресене на мотора, работи равномерно. Поне за сега.

 

Така, че проблема мисля е решен.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да допълня че майстора каза че е имало клапани, които били доста натегнати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е че разбрахме от къде и ти вече знаеш че трябва да се проверяват писъл съм интервала на газ.

Свещите провериха ли ги.Ако не са иридиеви и са на 55хил км са за смяна.

Препоръчвам ти NGK японско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата писа, че са на ~18000км.

43 minutes ago, papi80 said:

[…]Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км.

[…]

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите не са на много километри, но сега ще ги отвия да ги проверя как са.

 

Благодаря на всички за съветите, че с тоя проблем се боря от бая време и бях затънал до шия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да попитам ... дистрибуторна капачка и палец никога не съм сменял. Там има ли някакъв лимит от километри за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Зависи, много хора ще ти кажат, че се сменят, но моето мнение е да се карат до последно. Моята англичанка я продадох на 400+ хиляди км с оригиналните капачка и палец, а има 250 хил. км на газ.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...