jijane 442 #41 Отговорено 29 Април, 2020 Никой не е казал да не си поглежда клапаните. Писна ми да чета за тайното общество от 6-7 човека, дето видиш ли само те могат да погледнат и регулират скапаните клапани на една Хонда. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #42 Отговорено 29 Април, 2020 Преди 15 часа, papi80 написа: Да, има газ колата от 1,5 години. Изминати са около 55 000км. след поставянето и. Потвърждавам че клапани никога не са регулирани, тоест откакто е купена колата през 2007г. Не е имало проблеми. Дай история на подръжката. Така с половин уста не става...за Тея 55 000 км какво е правено по мотора и по газовата? Каква е газовата? Като я спреш за няколко дена продължава ли проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #43 Отговорено 29 Април, 2020 Преди 8 часа, CARPERA написа: Според теб е железен и трябва да не се регулират клапаните,55хил на газ без регулиране като отворят ще се види,ако е в някой гаражче няма да знае какво да гледа. Не всеки гаражен майстор знае как се регулират клапана колата е негова той си решава колегата. Аз гараж нямам... не съм и майстор, и затова не се обиждам от факта, че мога да си проверя и евентуално регулирам клапаните на совалката за около час пред блока преди да излетя в орбита за следващите стотина хил.км, така че според мен и колегата би могъл да се справи със задачата ако има желание вместо да пише да прочете инструкцията за реглажа стига това да проблема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #44 Отговорено 30 Април, 2020 Преди 6 часа, Vancho написа: Дай история на подръжката. Така с половин уста не става...за Тея 55 000 км какво е правено по мотора и по газовата? Каква е газовата? Като я спреш за няколко дена продължава ли проблема? Никакви ремонти по мотора не е имало иначе щях да кажа. С колата не съм имал проблеми. Газовата ми я сложи Мишо. Сложи ми баракуда инжектори, поради факта че въртя много километри. С газовата също не съм имал проблеми. На втория месец дефектира термичен сензор на газовата и се наложи смяна, това е. Само сменям филтри ремъци и масла. Няма значение колко време е стояла без да се пали - ефекта си го има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #45 Отговорено 30 Април, 2020 Газовата е Megajet MP48. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #46 Отговорено 30 Април, 2020 Иди при Мишо да провери газовата. За 55 000км има нужда да се провери дори и да не е от нея проблема. А пък ти няма да сгрешиш да си смениш свещите преди това. Току виж се е оправила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #47 Отговорено 30 Април, 2020 Да свещите също трябва да се проверят, на 40 хил се сменят обикновените. Ето да намери своите по каталога http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA Но това мисля че всеки го знае,а се оказва че се забравя,както и за клапаните че се регулират на определен интервал. В доста постове на различни модели срещам че хората не го знаят,че клапаните изобщо трябва да се регулират и то на определен пробег ,интересното е че и майсторите при които водят колите си за обслужване изобщо пък не им дреме за това,и не напомнят за това на клиентите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #48 Отговорено 1 Май, 2020 Преди 11 часа, Vancho написа: Иди при Мишо да провери газовата. За 55 000км има нужда да се провери дори и да не е от нея проблема. А пък ти няма да сгрешиш да си смениш свещите преди това. Току виж се е оправила. Газовата съм я проверявал - от там започнах. Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км. Направих реглажа и за моя изненада проблема изчезна. Вчера на топло видях, че стрелката е като закована. При натискане и отпускане оборотите падат до не повече от 600. Тази сутрин проверих и на студено как е. Държи над 1000 оборота докато позагрее и после падат до към 700 и малко. Няма тресене на мотора, работи равномерно. Поне за сега. Така, че проблема мисля е решен. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #49 Отговорено 1 Май, 2020 да допълня че майстора каза че е имало клапани, които били доста натегнати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #50 Отговорено 1 Май, 2020 Важно е че разбрахме от къде и ти вече знаеш че трябва да се проверяват писъл съм интервала на газ. Свещите провериха ли ги.Ако не са иридиеви и са на 55хил км са за смяна. Препоръчвам ти NGK японско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #51 Отговорено 1 Май, 2020 Колегата писа, че са на ~18000км. 43 minutes ago, papi80 said: […]Свещи смених миналата година и по мои сметки са изминали около 18 000км. […] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #52 Отговорено 1 Май, 2020 Свещите не са на много километри, но сега ще ги отвия да ги проверя как са. Благодаря на всички за съветите, че с тоя проблем се боря от бая време и бях затънал до шия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
papi80 4 #53 Отговорено 1 Май, 2020 Забравих да попитам ... дистрибуторна капачка и палец никога не съм сменял. Там има ли някакъв лимит от километри за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #54 Отговорено 1 Май, 2020 (Редактирано) Зависи, много хора ще ти кажат, че се сменят, но моето мнение е да се карат до последно. Моята англичанка я продадох на 400+ хиляди км с оригиналните капачка и палец, а има 250 хил. км на газ. Редактирано 1 Май, 2020 от jijane 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове