Jump to content
galin_k

CR-V K24Z6 USDM 180 hp

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Оглежда за производство минаване от ХРВ на ЦРВ 3та бензин ръчка, изчетох доста писано и вчера разбрах че има и вариант за 2.4 K24Z6 фейс 2010-2012 180 hp USDM версия, за жалост само автомат. Ина от Канада такива, та въпросът ми е дали някой има такава да сподели впечатление за вървеж. 

Хареса ми идеята за по силен мотор с повече веертящ момент в ниските, минусът е че е автомат и по тежка кола. 

Тези от Канада са на по малко км и може да се проследява историята на колата, иначе изглеждат малко по грозни, вътре/вън.. 

Ще се радвам да споделите мнение за вървежа сравнен с 2.0 ръчка. И подръжката за части и др. 

Благодаря и хубав уйкенд. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно - интересува те вървежа на CR-V 3 USDM автоматик със К24Z6 и CR-V 3 предполагам "европейка" ръчка със R20**.

Ако може да се вярва на wiki, разликата, грубо, е 30-ина коня и 30-ина N/m в полза на К24.

Както и да го смятам, американката ще върви повече, въпреки по-голямото тегло (както казваш), и въпреки, предполагаемо по-тромавия автоматик. 

Извън сухите ТТ данни, аз също смятам, че вървежа ще е в полза на американката.

 

За протокола - не съм карал нито един от двата варианта, обаче:

- Съпругата ми имаше 2бр Civic 9. Първата беше със L13Z4 (100 коня и 128N/m), втората със R18Z4 (140 коня и 174N/m), и двете ръчка, и i-vtec. Познай, коя вървеше повече?!

- На времето, когато имах CR-V 1 JDM автоматик cъс В20В (2бр), един колега имаше Honda Shuttle автоматик със F23**. Въпреки по-голямото тегло, Шатъла вървеше повече. По същото това време съпругата ми имаше Civic 6 "англичанка" автоматик със D16Y3. Този Сивик и CR-V 1 са на едно и също шаси. Айде пак - познай, кое вървеше повече, въпреки размера и теглото?!

 

Предполагам схвана идеята ми? Колкото повече - толкова повече, както е казал Мечо Пух.

 

п.п. Аз лично, поставен в твоята чуденка американка автоматик К24** или европейка ръчка R20**, без да се замислям бих скочил в американката. И не, причината не е само в по-якия мотор. Има още няколко фактора в личния ми избор - автоматик, качество на изработка, екстри в оборудването ... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не смятам, че ще има разлика във вървежа, а и данните го показват. И двете 2.4 180 автомат и 2.0 ръчка 150 правят 10 секунди до 100. Това се получава така, защото автомата си е муден. Да, k24  мотора е по-динамичен в по-ниските, но пък 2.0 до 3000 оборота ти създава един комфорт на шофиране, ако решиш да караш спокойно, а от 3000-3500 изригва. R20 е по-добър мотор като цяло. Има достатъчно изписано в нета защо това е така. Вече много зависи какъв шофьор си и дали предпочиташ автомат или ръчка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изригва, че при първия наклон вече съжаляваш защо не си взел к24.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. 

Знаете ли дали к24z6 е с втек, защото в уикипедия излиза че е без, което е малко странно?

Ако някой кара такъв, моля да сподели впечатления. 

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/23/2020 at 8:44 PM, jijane said:

Така изригва, че при първия наклон вече съжаляваш защо не си взел к24.

Говоря за ръчка 2.0, а не автомат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...