galin_k 173 #1 Публикувано 22 Февруари, 2020 Здравейте, Оглежда за производство минаване от ХРВ на ЦРВ 3та бензин ръчка, изчетох доста писано и вчера разбрах че има и вариант за 2.4 K24Z6 фейс 2010-2012 180 hp USDM версия, за жалост само автомат. Ина от Канада такива, та въпросът ми е дали някой има такава да сподели впечатление за вървеж. Хареса ми идеята за по силен мотор с повече веертящ момент в ниските, минусът е че е автомат и по тежка кола. Тези от Канада са на по малко км и може да се проследява историята на колата, иначе изглеждат малко по грозни, вътре/вън.. Ще се радвам да споделите мнение за вървежа сравнен с 2.0 ръчка. И подръжката за части и др. Благодаря и хубав уйкенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 22 Февруари, 2020 Ако съм разбрал правилно - интересува те вървежа на CR-V 3 USDM автоматик със К24Z6 и CR-V 3 предполагам "европейка" ръчка със R20**. Ако може да се вярва на wiki, разликата, грубо, е 30-ина коня и 30-ина N/m в полза на К24. Както и да го смятам, американката ще върви повече, въпреки по-голямото тегло (както казваш), и въпреки, предполагаемо по-тромавия автоматик. Извън сухите ТТ данни, аз също смятам, че вървежа ще е в полза на американката. За протокола - не съм карал нито един от двата варианта, обаче: - Съпругата ми имаше 2бр Civic 9. Първата беше със L13Z4 (100 коня и 128N/m), втората със R18Z4 (140 коня и 174N/m), и двете ръчка, и i-vtec. Познай, коя вървеше повече?! - На времето, когато имах CR-V 1 JDM автоматик cъс В20В (2бр), един колега имаше Honda Shuttle автоматик със F23**. Въпреки по-голямото тегло, Шатъла вървеше повече. По същото това време съпругата ми имаше Civic 6 "англичанка" автоматик със D16Y3. Този Сивик и CR-V 1 са на едно и също шаси. Айде пак - познай, кое вървеше повече, въпреки размера и теглото?! Предполагам схвана идеята ми? Колкото повече - толкова повече, както е казал Мечо Пух. п.п. Аз лично, поставен в твоята чуденка американка автоматик К24** или европейка ръчка R20**, без да се замислям бих скочил в американката. И не, причината не е само в по-якия мотор. Има още няколко фактора в личния ми избор - автоматик, качество на изработка, екстри в оборудването ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #3 Отговорено 23 Февруари, 2020 Аз пък не смятам, че ще има разлика във вървежа, а и данните го показват. И двете 2.4 180 автомат и 2.0 ръчка 150 правят 10 секунди до 100. Това се получава така, защото автомата си е муден. Да, k24 мотора е по-динамичен в по-ниските, но пък 2.0 до 3000 оборота ти създава един комфорт на шофиране, ако решиш да караш спокойно, а от 3000-3500 изригва. R20 е по-добър мотор като цяло. Има достатъчно изписано в нета защо това е така. Вече много зависи какъв шофьор си и дали предпочиташ автомат или ръчка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #4 Отговорено 23 Февруари, 2020 (Редактирано) Така изригва, че при първия наклон вече съжаляваш защо не си взел к24. Редактирано 23 Февруари, 2020 от jijane 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #5 Отговорено 23 Февруари, 2020 Благодаря за отговорите. Знаете ли дали к24z6 е с втек, защото в уикипедия излиза че е без, което е малко странно? Ако някой кара такъв, моля да сподели впечатления. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #6 Отговорено 25 Февруари, 2020 On 2/23/2020 at 8:44 PM, jijane said: Така изригва, че при първия наклон вече съжаляваш защо не си взел к24. Говоря за ръчка 2.0, а не автомат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове