Данчо82 7 #1 Публикувано 7 Февруари, 2020 Здравейте. След едно отиване и връщане до София, вече ми се иска да я продам тази кола. Изведнъж двигателя започна да работи неравномерно, да трепери, да се чуди какво искам от него, да не набира изобщо до 2000 оборота! А на всичко отгоре на празен ход, при подаване на газ до 1800-2000 оборота и свалянето им после до около 900,двигателя вибрира осезаемо! Кажете ми какво може да е и ако е нещо сериозно, да я бартеросвам за нещо бензиново, че тия печки май, май за нищо не стават. Благодаря. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vicente 1 #2 Отговорено 7 Февруари, 2020 Здравей колега,бензинова хонда това е истината. Относно въпросът ти,може да са много неща ,сензор на въздушният филтър ( дебидомер), може също ако да е егр клапата,също така и турбото и влиза в режим на запазване,може да е дори някоя дюза но е по малко вероятно. При всички тези възножности би трябвало да светне и чека ,но.....най добре да се закачи диагностика. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #3 Отговорено 7 Февруари, 2020 Не съм на ти по дизелите, но да не си и ти в групата с менте горивни филтри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #4 Отговорено 7 Февруари, 2020 Проблема с "менте" горивен филтър, се получава обикновено при настъпване, при по-голяма скорост и обороти. Залагам на блокирал ЕГР клапан (същите симптоми на два пъти усетих и при мен - преди месец) . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #5 Отговорено 7 Февруари, 2020 Филтъра не е менте, защото я купих от много мой човек и знам, че е какъвто трябва, не че не го прави и на по-висока скорост. А я ми кажи как реши това с ЕГР клапана?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #6 Отговорено 7 Февруари, 2020 Цитирам се от другата тема (понеже там имах съмнение за потенциометъра на педала на газта): Цитат Да докладвам. Потенциометъра ми е на ред. Проблема е бил, в некоректно работещ EGR клапан - на моменти е задържал в затворено положение и е задушавал двигателя. Оправи се и карах една седмица без проблем, след което пак го направи. Като я закачих на диагностика, клапана беше блокирал и не отчиташе нищо, но в такова положение, което не пречи на работата на колата (все едно е елиминиран). Изглежда или се е натрупал нагар в самия EGR, или клапана с филтърчето което го командва се е зацапало/задръстило нещо. Като се постопли малко , ще ги сваля и двете профилактично, за да ги почистя. Като начало, тогава само разглобих въпросното филтърче, и му измих филтриращото кече,а клапанчето на което е монтиран ( при мен са заедно - при теб може и да са отделно) , промих с ВД. След като изсъхнаха, го сглобих и от тогава не съм имал ядове. Може да е било от него, но може и самия ЕГР да се е оправил. След като се оправи, не съм го закачал диагностиката, да видя дали работи - а трябваше. Това обаче не означава, че няма да почистя и самия ЕГР клапан, тръбите към него, а може би този път и целия колектор - но това като се постопли малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #7 Отговорено 8 Февруари, 2020 (Редактирано) Emicha,твоят ЕГР е с вакуумно управление. Тази процедура не е за колегата с проблема. Неговият ЕГР е елктрически (ако въпросната кола е от профилът му). За да се подобри положението на неговата версия (да стане по пъргава и по адекватна) трябва да се разглоби дроселовата клапа и да се почисти от саждите доставени от ЕГР-а. Да се свали тръбата между топлообменника на ЕГР-а и смикателният колектор и да се изчисти отново от въпросните сажди,както и входовете на смукателният колектор откъм дроселовата клапа и откъм тръбата на ЕГР-а. Също така почистване или смяна(това се установява с диагностика) на дебитомера. Редактирано 8 Февруари, 2020 от KrIv 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #8 Отговорено 8 Февруари, 2020 Krlv, сигурно си прав (пиша от GSM и не виждам колата от профила му - само разбрах че е дизелов Акорд 7). Както и да е, по симптомите както ги описва, мисля че там някъде му е проблема, а ти си му дал процедурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #9 Отговорено 12 Февруари, 2020 Благодаря ви, но вече 2-3 дни това нещо го няма. Не знам дали може ЕГР-а да прави така или не. Сега ще й сменя шарнирите и тампоните на носача, а ако пак го направи, ще я смятаме. Благодаря отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове