emulsia 58 #1 Публикувано 1 Февруари, 2020 Здравей на форума,да попитам някой от вас сменял ли е повдигача на предна лява врата ...Причината за смяна е посукване на предното стъкло при затваряне и в движение се чува едно шушнене което дразни ....намерих тема за ЦРВ но за харви не ...пише ако се вземе от задна дясна врата ставало....не намерих никъде самата ножица(повдигач)продават се комплект със моторчето но при мен работи ...да не коментирам каква е цената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #2 Отговорено 1 Февруари, 2020 ето така изглежда моето...на мен ми трябва само тази ножица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #3 Отговорено 1 Февруари, 2020 От личен опит със CR-V 1: Ножиците са уникални за всяка врата. Взаимозаменяеми са моторчетата заедно с редуктора, както си чул - пр.ляво със задно дясно и пр.дясно със задно ляво. И пак не е на 100%, защото шофьорското моторче е с повече кабели, заради автоматичния режим. Проблемът, който описваш идва от износване на пластмасовите ролки в двете релси и от износване на двата шарнира на ножицата. Аз съм ремонтирал успешно и двата шарнира. Ролките се сменяват, но са трудни за намиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2790 #4 Отговорено 1 Февруари, 2020 Това са двете проблемни места. Ограничителите на втулките сдават багажа и се криви механизма. Моите два механизма, на предните врати са за ремонт в момента. Тук в София ги ремонтират за по 100лв./брой, което ми се вижда доста за две - три точкови заварки. В момента съм подложил един гумен тампон под механизма на лявата врата,за да не се спуска до долу. Щото иначе няма вдигане... Ще търся решение скоро. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #5 Отговорено 1 Февруари, 2020 преди 15 минути, Krasi-mir написа: От личен опит със CR-V 1: Ножиците са уникални за всяка врата. Взаимозаменяеми са моторчетата заедно с редуктора, както си чул - пр.ляво със задно дясно и пр.дясно със задно ляво. И пак не е на 100%, защото шофьорското моторче е с повече кабели, заради автоматичния режим. Проблемът, който описваш идва от износване на пластмасовите ролки в двете релси и от износване на двата шарнира на ножицата. Аз съм ремонтирал успешно и двата шарнира. Ролките се сменяват, но са трудни за намиране. при пипане големи луфтове в ролките....като хвана дългата релса на стъклото голям ход има нагоре и надолу....не знам как се сменят тези ролки като са занитени....проблемите са само в ролките....другаде не видях луфтове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #6 Отговорено 1 Февруари, 2020 (Редактирано) Това, което казва Дани води до износване на 2-3 зъба в двата края на зъбния полумесец. В крайно горно и крайно долно положение на стъклото започва да се чува щракане. Лично съм възстановявал зъби с наваряване и пилене. Иначе да, 100лв са безумие ако занесеш ножицата за ремонт. Ако майстора сам сваля и монтира ножицата във вратата са горе-долу ОК. edit: Понеже ме изпревари с нов пост. Не съм сменявал ролки, не съм имал проблем с тях. Обаче няма невъзможни неща. Например разнитване, сменяване на ролките (не е задължително да са оригинални, може да се импровизира, дори и с друг материал вместо пластмаса) и заваряване на нов щифт или болт/гайка. Редактирано 1 Февруари, 2020 от Krasi-mir 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #7 Отговорено 1 Февруари, 2020 преди 6 минути, Krasi-mir написа: Това, което казва Дани води до износване на 2-3 зъба в двата края на зъбния полумесец. В крайно горно и крайно долно положение на стъклото започва да се чува щракане. Лично съм възстановявал зъби с наваряване и пилене. Иначе да, 100лв са безумие ако занесеш ножицата за ремонт. Ако майстора сам сваля и монтира ножицата във вратата са горе-долу ОК. Да разбирам тогава и ролки да се сменят ефекта ще е почти нулев ...ако поръчам от англичанка целия комплект за лява врата ще има ли разминаване нещо ...аз съм лява дирекция за европейския пазар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #8 Отговорено 1 Февруари, 2020 (Редактирано) Няма разлика в ножиците, еднакви са за ляв и десен волан. Разлика има в шофьорското моторче, заради автоматичния режим. Всъщност, не знам, дали харвито има автоматичен режим само на шофьорското, или и на двете предни врати. Ама ти казваш, че твоите моторчета са ОК. пак edit: Има вероятност ножицата на харви да е взаимозаменяема с някой друг модел Хонда, но нямам идея с кой. Редактирано 1 Февруари, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #9 Отговорено 1 Февруари, 2020 преди 3 минути, Krasi-mir написа: Няма разлика в ножиците, еднакви са за ляв и десен волан. Разлика има в шофьорското моторче, заради автоматичния режим. Всъщност, не знам, дали харвито има автоматичен режим само на шофьорското, или и на двете предни врати. Ама ти казваш, че твоите моторчета са ОК. да Ок са моторчетата,има такава екстра само на шофьорската врата ....а на задните врати същи ли са повдигачите,че там не съм бъркал а се движат хубаво ...ако се смени само ножицата (повдигача) от задна врата ....лява или дясна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #10 Отговорено 1 Февруари, 2020 На CR-V 1 и на Civic 6 англичанка механизмите на задните врати са по-малки на размер, защото вратата е изрязана заради задната гума. Предполагам и на харвито е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #11 Отговорено 1 Февруари, 2020 Да,предполагам,че е така ...не е като предните врати,но да попитам все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2790 #12 Отговорено 1 Февруари, 2020 (Редактирано) Е то па свалянето на механизма и слагането му не е никаква философия. Свалям си ги и си ги слагам, хей хоп! Никакъв проблем. Само нямам телоподаващо и не съм заварявал. Това ми са проблемите... Редактирано 1 Февруари, 2020 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #13 Отговорено 1 Февруари, 2020 Какво са заварява в случая при мен нищо ....ако има износване по гребена едва ли ще го наварям защото няма да знам колко е износването...в кръстата част луфт няма... само не се сетих да погледна другата част където е гребена....но за мен,като хванах само релсата която държи прозореца със ход нагоре и надолу голям луфт ..вижда се износени в оста ролки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1548 #14 Отговорено 1 Февруари, 2020 (Редактирано) Втулката при гребена поема цялото натоварване при работа на механизъма. По спомен от преди поне 7г, когато ремонтирах - втулката е алуминиева и в единия край има по-широка периферия. Точно тази периферия се чупи и ножицата започва да се клати. Изпилих остатъците от периферията, махнах оста и сложих болт, и гайка с много широки шайби. После се заварява, (ама не помня точно кое), шайбата, болта или гайката към рамото на ножицата или към основата на механизъма п.п. Ама към датата на тези ремонти работех в автосервиз, имах на разположение, каквото се сетиш като инструменти, и машини, и всичко по колата си правех сам. Редактирано 1 Февруари, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 170 #15 Отговорено 2 Февруари, 2020 Здравейте, при мен стъклото на шофьора като го прибирам на ауто, след половината де изкривява и не уплатнява добре с гуменото уплътнение на врата. Получава се силно шумене след 70км/ч. Всеки път го прибирам с ръка от външната страна на вратата. Аз бих дал 100лв ако е със свалянето и качването на механизма. Дайте координати на майстора в София? Благодаря Мисля че като цяло това е слабо място на колата, при мен на задната дясна врата пък не работи централното и пак я заключвам ръчно... А в книжката четох че в Италия са закарали на ремонт в хонда пак за такъв проблем с заключването и стъклото.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #16 Отговорено 2 Февруари, 2020 При мен е само шофьорската врата...сега съм намерил начин да го пребирам със малко хватки и да не шушне вдигам го до четири пръста хоризонтал,намествам го със издърпване и със едната ръка придържам а със другата командвам от бутона до пълното прибиране на прозореца ...проблема е, че съм пушач и се налага в движение да да го пускам и вдигам и всичко си идва отначало със шушненето ...скъпи са механизмите и това да и проблема ще го преживея 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове