Jump to content
TanevT

Проблем с алтернатор на Акорд 7-ма генерация 2.2 ctdi 2007 г.

Recommended Posts

Здравейте. Нов съм във форума, имам следния проблем, на Акорда му светва лампата за акумулатора когато изгася фаровете, а когато ги пусна изгасва лампата за акумулатора . Замерих алтернатора при не светеща лампа зарежда 14.25 V, но днес открих тази закономерност с фаревете. Обаче сега нямам с какво да го замеря. Някакви идеи какъв е проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатора на динамото. Сменян е и не е оригинален. Но няма и как да е оригинален,защото не се предлагат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Денсо алтернатор 500 лева купуваш и не се занимаваш и не се занимавай с рециклажи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинско денсо е над 1200лв. Втора употреба за около150.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 лева струва в Германия,играх я тая играя със рециклирания и си купих денсо за 500 лева нов и съм доста доволен

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още един начин да се отстрани това явление с афтърмаркет регулаторите. Но тогава напрежението върху акумулатора ще бъде постоянно 14,4 волта и няма да пада когато няма консуматори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа (без да си ме питал :) ) - аз лично го предпочитам този начин. Забелязал съм, че когато зареждането падне на ниското ниво, някак акумулаторът стои "една идея" недозареден. Какво имам предвид? - например паля сутрин, минавам 10 км и гася. След 2 км от първото палене, напрежението пада на 12.6 и остава така докато изгася след 10-те км. Като си тръгна наобратно, паленето е някак по-мудно, по-забавено. Ако през първите 10 км обаче реша да карам с включени фарове, напрежението си стои на 14.2 - 14.3 и после като тръгна наобратно, паленето е по-енергично, по-чевръсто. Понякога като имам повече къси стартове за кратко време, нарочно карам с включени къси, за да държа напрежението на 14.2 и да съм сигурен, че протича малко по-голям заряден ток, отколкото като е 12.6. ELD-то уж се грижи за тия неща вместо мен, ама страх лозе пази. 

 

На практика поддържането на ниското напрежение трудно ще го усетиш да влияе на живота на акумулатора или на натоварването на двигателя, освен в лаборатория. А като имаме предвид, че законодателят ни задължава да караме с включени къси светлини (за нашите автомобили това е оригиналният вариант, без допълнителни инсталации), това значи напрежението винаги да е на високата стойност, или все едно колата да се кара постоянно нощно време. Затова мисля, че намесата в работата на регулатора не е вредна като цяло. Все пак огромна част от колите работят именно така, на високата стойност на напрежение.

 

@TanevT, колега, за справяне с проблема по бай-Ганьовски метод, пиши в Гугъла "eld bypass" и приятно четене. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре стана ясно че сама си пуска и спира динамото и че това е нормално, при мене като зарежда е 13,6  а като спре е 12,6.... Аима ли начин това с светването на  check battery system да се управи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи....!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...