benjamin4o 25 #1 Публикувано 26 Януари, 2020 Здравейте,надявам се да ми помогнете с каквото и да е адекватно мнение.Смених всичко по окачването отзад (амортисьори,пружини,щанги,тампони)въпросът ми е каква е възможната причина гумите в предната та си част да са толкова прибрани и също така по същия начин в долната качвам 2 снимки да да се види най-добре.Благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 26 Януари, 2020 Карал ли си колата на сходимост? С оригинален размер гуми и джанти ли си, и какъв е той 16 или 17? Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #3 Отговорено 26 Януари, 2020 16 цола в сряда ще ходя,но аз болта за регулиране го въртях оправи се и пак стана така,незнам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #4 Отговорено 26 Януари, 2020 От снимките не си личи добре, но все пак се вижда че има нещо нередно. Трябва да се снима отдалеч и на макс. зум с фотоапарат и добър обектив. Така няма да има перспективно изкривяване. Задните колела трябва да са съвсем леко затворени в посока напред и леко затворени нагоре. Първото е ок, но второто при теб е обратното и има нещо супер сбъркано, понеже изглеждат затворени надолу (като на празна Татра). Иди на стенд за реглаж и там ще видят кое и с колко е извън нормите. Размерът на гумите и джантите няма значение в този случай, понеже положението им в пространството се определя от главините, а тяхното - от коректно сглобеното окачване и регулировките му. Такъв визуален ефект се получава в 2 случая: 1 - ако задницата на колата е вдигана на място и после е спусната на земята без да е местена напред/назад. Като се търколи 2 метра, позицията на елементите от окачването се намества. 2 - ако се дръпне ръчната - даде се на заден и колата се угаси и остави на задна предавка и дръпната ръчна. Но при теб е повече от обикновено, а и задницата изглежда някак по-висока от стандартното. Сигурен ли си че пружините които сте сложили са с коректната дължина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #5 Отговорено 26 Януари, 2020 Същите бяха Цецо незнам и аз вече,всичко беше еднакво на дължина,лагерите имат ли специална позиция на монтаж и ако имат дали не е от това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deltaplast.kk 1 #6 Отговорено 26 Януари, 2020 А щангите и тампоните да не са стегнати когато колата е била вдигната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #7 Отговорено 26 Януари, 2020 (Редактирано) преди 35 минути, deltaplast.kk написа: А щангите и тампоните да не са стегнати когато колата е била вдигната? Да тогава,защото тия нямаха стенд..но и във вдигнато положение бяха с разхлабени болтове бяха така.Пуснах се с колата по магистралата гумите свистяха и след някой метър дава проблем с VSA системата,най-вероятно защото колата става неконтролируема Редактирано 26 Януари, 2020 от benjamin4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deltaplast.kk 1 #8 Отговорено 26 Януари, 2020 Не разбрах. Болтовете по тампоните се стягат при положение на автомобила на земята , с цел да не са под напрежение в нормално състояние. Ако са стегнати на крик или подемник понякога остават в същото положение, докато се скъсат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #9 Отговорено 26 Януари, 2020 Преди 2 часа, deltaplast.kk написа: Ще видя в сряда възможно ли е от това напрежение да е толкова повдигната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deltaplast.kk 1 #10 Отговорено 30 Януари, 2020 Мина ли стенд, какво казаха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #11 Отговорено 30 Януари, 2020 Минах нямах време да пиша даже сега се върнах от работа,извинявам се за закъснението.Качиха я тамън беше готова и механика направи едно кръгче в двора на сервиза и колелата се сгънаха още повече в долната част.През цялото време бях там и след като се случи това си тръгнах,защото бях вече закъснял за работа.Преди да затворят отидох да я взема,седеше на подемника и монтьора който беше там ми показа как се мърда гумата от дясно предната долна щанга играеше и ми каза да ги сменя с Оем щанги и сега незнам в кое е проблема абсолютно всичко е сменено тампони ли са ,неправилно монтирани щанги ли са или пружините на амортисьорите.С 20кмч е като лодка преди да я закарам вървеше с 70.Незнам какво да правя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 31 Януари, 2020 От кой град си?Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #13 Отговорено 31 Януари, 2020 В ника му пише Бургас. Колега benjamin4o, иди при Апостолов. Едни го хвалят, други не, но поне от Хонди разбира и ще видят кое не е в ред. Не помня имаха ли стенд, но и да нямат, ще знаят къде да те пратят за реглаж. Не че съм го търсил редовно, но ми е помагал. Една година нещо се промени звука под капака и никой не знаеше какво е, а случайно бях на море. Минах през него и още преди да отворя капака (на работещ мотор) каза че знае за какво идвам. Викна 1 от момчетата си, каза му да свали пистовия ремък и да му донесе 2 метра здрав кабел. Нави го на ролката на алтернатора и дърпайки яко, я развъртя силно с думите "Това чуваш, нали?" Беше адският звук от дребежденето на разбито лагерче. Нямаха в момента, а беше събота и каза че ще ме прибере, а самото лагерче струва 3-4лв. Окачването трябва да си е в ред и с това никакви компромиси. Преди години (кой ме би през главата) отидох на стенд в наше село, уж марков, уж спецове (в сервиза на БОШ) - ужас. Старият Акорд после над 120 бягаше от пътя и по завоите трябваше да намалям, та едвам стигнах до Русе. Там при доверен човек, който я погледна, измери и рече че съм бил голям смелчаг да тръгна с тая кола, но щом съм минал 300км така, явно ме бива. Не се мъчи с догадки - вкарай геометрията в толерансите (колкото и да струва), за да не те мислим! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #14 Отговорено 31 Януари, 2020 Преди 6 часа, crown_bg написа: От кой град си? Sent from my iPhone using Tapatalk В момента не съм в Бг.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #15 Отговорено 31 Януари, 2020 Преди 5 часа, ceco_accord написа: Не се мъчи с догадки - вкарай геометрията в толерансите (колкото и да струва), за да не те мислим! Не се мъча,просто ми е писнало от пишман майстори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #16 Отговорено 9 Февруари, 2020 На 31.01.2020 г. at 9:19, ceco_accord написа: На 31.01.2020 г. at 8:08, crown_bg написа: Възможно ли е от твърде меки тампони да се получи такова изкривяване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #17 Отговорено 9 Февруари, 2020 Не вярвам. Ти до къде стигна с проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #18 Отговорено 9 Февруари, 2020 Така ми казаха,10 броя щанги наново ще се сменят за една солена сума апък после ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #19 Отговорено 9 Февруари, 2020 Ти сигурен ли си, че не са объркали нещо частите? Страничен наклон не се регулира отзад(регулира се де, но с афтърмаркет горни щанги). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #20 Отговорено 9 Февруари, 2020 Те щангите за които говориш с донастройка са поне 3,но не са разрешени там където съм,афтърмаркетни бяха всички но без донастройка,долните са с меки тампони незнам защо та сега с оемски...надявам се нищо друго да не излезе след това,защото в 2сервиза ми казаха че е от тях и го видях с очите си.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове