vladimir_ranchinski 0 #1 Публикувано 15 Януари, 2020 Над 70км/ч започва да ми тресе купето и да ми вибрира волана. Каретата и полуоските са здрави.лявата полуоска където влиза в кутията втулка ли има там нз.има лек луфт. На първа , втора , трета няма проблеми , когато мина 70км/ч и нагоре в баир започва да тресе доло в ляво и да ми бие във волана. Като дам газ започва да бие като отнема газта спира . На равно не го прави почти рядко е . Това се случва според мен когато е на четвърта предавка. Дали в скоростната кутия е проблема. Хонда цр-в 2000г 147к автоматик? Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 15 Януари, 2020 (Редактирано) Отиваш на гумаджия сваляш всичките гуми и проверяваш джантите за кривинаи. Балансират ти ги добре и слагаш отпред гумите с най малко баланс. Понякога старите гуми и нисък клас такива нямат балансиране. После започваш да търсиш нещо в полуоските карета и окачване отпред. Опреснявал ли си маслото на автомата и с какво масло. Редактирано 15 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir_ranchinski 0 #3 Отговорено 15 Януари, 2020 Преди 1 час, CARPERA написа: Отиваш на гумаджия сваляш всичките гуми и проверяваш джантите за кривинаи. Балансират ти ги добре и слагаш отпред гумите с най малко баланс. Понякога старите гуми и нисък клас такива нямат балансиране. После започваш да търсиш нещо в полуоските карета и окачване отпред. Опреснявал ли си маслото на автомата и с какво масло. Гумите преди да ида на майстор ги балансирах, първо това направих. Сега мисля да сменям маслото на скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #4 Отговорено 15 Януари, 2020 (Редактирано) Сваля се гумата от джантата,и се върти и се гледа . Изправяш ги ако има криви, и не ги слагаш , избираш двете с най-малко баланс ги слагаш отпред. При някой гуми има маркировка която указва къде самата гума да е спрямо вентила. Това всичкото направили го. Маслото в зависимост от цвета може да трябва две опреснявания,има обща поръчка за масла от ато24 тук в форума ,ако побързаш ще си вземеш на добра цена оригинално. Заповядай Ето и маслото https://www.ato24.de/en/car/atf-honda.html Редактирано 15 Януари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 15 Януари, 2020 (Редактирано) Само взимай DW1, а не Z1. Но на мен не ми се вярва да е от гумите или автомата. Редактирано 15 Януари, 2020 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #6 Отговорено 15 Януари, 2020 Вибрации само при ускорение и в средни скоростни диапазони са характерен симптом за някое от вътрешните карета. Това е описаното от теб: "... лявата полуоска където влиза в кутията втулка ли има там нз.има лек луфт", особено ако луфта се усеща при местене по вертикалата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #7 Отговорено 15 Януари, 2020 Ляво вътрешно каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове