Николай Димитров 8 #1 Публикувано 12 Януари, 2020 Здравейте,колеги и за много години!Новата година за съжаление дойде с нови проблеми...Патронника на контактния ключ явно се прецака и ключа не мърда наникъде.Пробвах и с резервния и с него същото положение.Сега проблема е че стигнах до патронника,но е хванат с една скоба за кормилния прът и с нитове.Как се сваля целия патронник и има ли някакъв вариант да се свали само ключалката?Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #2 Отговорено 12 Януари, 2020 Патрона се сваля като счупиш въпросните нитове, те държат патрона за кормилната колона,иначе няма вадене или поне на мен не ми е извастен друг начин.По спомен на старата кола ги свалих със подходящ секач и с добре премерен удар да не повредиш нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #3 Отговорено 12 Януари, 2020 Първо това не са нитове , а болтове със скъсани глави против майстори. Да ги счупиш означава да си търсиш нов парон. Развиват се със шило и чук с пречукване сранично. Просто формалност.... Някога смазван ли е партоника ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #4 Отговорено 13 Януари, 2020 Колеги,успях да сваля само ключалката и след едно хубаво смазване работата се оправи!Раздвижи се много добре и дано да няма проблеми по-нататък! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #5 Отговорено 13 Януари, 2020 Колеги,сега забелязах че мигачите не се изключват сами.Какво отговаря за тяхното връщане,да не съм пропуснал някой кабел да свържа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 13 Януари, 2020 Чисто механично. Няма кабели. Волан и лостове махал ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #7 Отговорено 14 Януари, 2020 Да,свалях ги!Нещо да не съм счупил механизма за връщането на мигача се чудя...трябва пак да разглобявам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #8 Отговорено 14 Януари, 2020 Ако си махал волана внимавай и с лентовия кабел... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #9 Отговорено 14 Януари, 2020 Ще разглобяваш. Нещо не си нагласил. Има едно зъбче което излиза напред когато дадеш мигач и когато въртиш волана една гърбица го бутва странично и то щраква и се връща лоста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #10 Отговорено 21 Март, 2020 Колеги,къде се намира тази гърбица която връща чопчето на мигача? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #11 Отговорено 21 Март, 2020 Колеги,когато човек пипа бед да знае какво пипа така става..просто като съм слагал волана съм вкарал тая гърбица навътре и тя не е стигала зъбчето за мигачите..малко излишни главоболия си създадох,но открих проблема хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове