Jump to content
smarty

Стрийм К20А1 загрява?

Recommended Posts

Колеги, от около месец имам Хонда Стрийм с К20А1 двигател, автомат. Купих я от форума и според данните, предоставени от предишния собственик е обслужена преди 15 000 км. Аз съм я карал 500 км. Колата има ГИ, някаква сборна формация, слаган в България преди 2 години. Изпарителят по мое мнение е поставен на доста неподходящо място, доста над нивото на радиатора:

0-02-0a-d8defc39cb04efbf2d2d2c1a31e0c5d338c327afafacb913ed03923253b640c1_45eeca58.thumb.jpg.dfc83d9ea6b8d5d871c1ff09524dd043.jpg

 

Когато купих колата, температурата стигаше до тук и не мърдаше:

0-02-05-2a7c871a7113ba2eaeca17caf9c6575aa9db5217db5a8c4f7887e011df5b574c_f4640b60.thumb.jpg.41d5b48b7657b39905341be46c740938.jpg

От около 4-5 дни, покрай застудяването, колата не обръща на газ при градско каране (5-6км) или обръща много след като в купето е станало доволно топло. Днес, на светофара забелязах, че колата е обърнала на газ, но стрелката за температурата е доста над обичайното си ниво (ако нивото от горните снимки е обичайно де) и изглеждаше така:

 

0-02-05-7a2bbf0a47b59f0685c2d5bd5b082e9f54adb59679e4d69f742ba00c1d131bec_c1d33936.thumb.jpg.f712a937e684634f3144a5a6534d2a27.jpg

След около 80-100 метра в движение, със скорост около 15-20 км/ч, стрелката слезе надолу 

0-02-05-58bd516bed72ffa85e90d81f3479ee758884ab083711b63fe4978484f16f8e68_9eea06cf.thumb.jpg.f986d22207f7f2e1df9cd8a33bab7627.jpg

Тъкмо паркирах и нещата изглеждаха вече така:

0-02-05-d9ebfab212034ef6c9ea24a1a4d3adef224ddd5d05644042e748e08dd0b828d1_44416102.thumb.jpg.3e2e2fa3a15bfa55ea8bc2c18140cb89.jpg

Идеи от къде и с какво да започна?

 

 

Редактирано от smarty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не снима има ли антифриз в радиатора ? Ето от къде да почнеш

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма антифриз в радиатора. Казанчето има 2 см над чертата МАХ, но не мога да установя в какво състояние е антифриза, който е останал там. Маслото е бистро. 

Радиаторът изглежда сравнително нов, вероятно наскоро е сменян. Надявам се да е спукан някой маркуч, че иначе ми се струва, че отивам към гарнитура на главата.....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като няма го напълни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, smarty написа:

Няма антифриз в радиатора. Казанчето има 2 см над чертата МАХ, но не мога да установя в какво състояние е антифриза, който е останал там. Маслото е бистро. 

Радиаторът изглежда сравнително нов, вероятно наскоро е сменян. Надявам се да е спукан някой маркуч, че иначе ми се струва, че отивам към гарнитура на главата.....

 

Здравей колега.

Това се прави единствено ако си сигурен на 100%. А за да си сигурен трябва да се замери антифриза има ли изгорели газове в него.Почти всички сервизи имат такава апаратура (забравих как се казва)

Моето мнение е,че проблема ти ако изобщо има такъв е свързан с газовата.Там наблегни.

Можеш да промиеш радиатора с препарат за тази цел и да смениш антифриза.После обърни внимание на термостата и водната помпа.Виждал съм водна помпа с пластмасови перки как са изядени някои и работи с две три от тях,антифриза ги беше стопил.При Хонда може и да няма такива.

От известно време бера яд с един термостат,пролетта го бях сменил но явно е бил ментак защото не работи акуратно,сега ще трябва да го сменям пак но този път ще търся оригинален (за друга марка кола става на въпрос)

Не са много възможностите за вдигане на температурата,бързо ще се ориентираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да продължа да търся проблема, трябва първо да долея, както е казал Фена, но аз не знам какво е имало в системата, та ще мина на цялостна смяна, но от там следват въпросите и чуденето какъв да избера - син, зелен, червен, розов, марка? 

Никой не каза нищо за изпарителя - къде в коша е най-удачно да се постави? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със син на хепу. Вземи и сложи антифриз на тая кола докато не си я счупил. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя ми е поставен  и при мен високо,но твоя разби всички простотии направени от газаджии защо направо отвън колата не го е сложил.

Антифриза Хонда е син.

post-3845-0-94791000-1477264370_thumb.jpg.d7ce27c6fc7b9679044d4110c3a79fe4.thumb.jpg.da3d986142132218d3c2282a0986902d.jpg

post-3845-0-47147400-1477264386_thumb.jpg.162a280129ce4aad96cffb8cbba3f8e0.thumb.jpg.8ca28c1d9084a6be370fd71a05337e75.jpg

 

Ако е такъв сложи пак него.

Напълни радиатора,провери капачката и следи за мехурчета в разширителния съд, и чак след това ако има ходи да проверяваш за изгорели газове и съмнение за гарнитура.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като в разширителният съд е над мах. най вероятно проблема е в капачката. За пробата може да сипеш всякакъв зелен или син концентрат. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както си го написал да насипе в радиатора концентрат,не го съветвам.

На Хонда е на  минус 35-36 градуса готовия,те и концентрат нямат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. като спецификация, би трябвало да е Г11, така ли? Оригинален на Хонда така или иначе няма от къде да купя днес, та ще е афтърмаркет нещо. Търкалят ми се едни бутилки Г11, син на Феби и Г12 розов на Хепу, явно и двата не стават. Всъщност Феби-то може и да става, защото адашът е споменал именно син малко по-нагоре, ама на Хепу. Това Феби не ми звучи добре, не правеха ли шарнири и носачи? 🤔🤔🤔

Колкото до теча, май го открих:

IMG_20200112_161509025.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросните скоби въобще не бяха стегнати. Долях около 1,5 литра антифриз г11. Сега ще следя нивото и ще оглеждам за течове. С тази капачка, с надписи само на китайски ще се разделим много скоро ;) Поради високото разположение на изпарителя, имаше въздушна възглавница в маркучите му. Съмнявам се да съм успял да обезвъздуша на 100%, затова , моля за подсказване къде да изместя изпарителя. В една от темите, Маркони беше писал, че тръбните (може и да бъркам термина) пътища на алтернативното гориво трябва да са възможно най-къси, а при мен има маркуч и за продан 😲

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Smarty, решили ли си проблема? Къде беше?

Аз имах подобен такъв и всичко се реши само с доливане. Дано и при теб е така. И моят изпарител е сложен на същото място. Какви проблеми мога да имам и аз заради това?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...