Jump to content
mlpivasilev

Въпрос относно автоматична кутия на CR-V 2.2 i-DTEC 2012-2015

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да попитам някой има ли представа проблем ли е това, че когато спускам наклон и автомобила е на трета скорост, точно преди да превключи на четвърта се чува нещо като леко жулене на лагер. Това е на около 1300 оборота. Веднага като превключи и спре да се "мъчи" шума изчезва. Скоростите се сменят идеално, без никакви придърпвания? Благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че колата е на 50 000км. и се чудя да пипам ли маслото в кутията и дали е от това, все пак са минали 5 години...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за твоя модел, но можеш да погледнеш в ръководството си на какъв интервал километри и време се подновява маслото. Защото за автомата на моя акорд, освен по километри, дават и между 2 и 4 години, в зависимост от експлоатацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, Pavel_Pavlov написа:

Не знам за твоя модел, но можеш да погледнеш в ръководството си на какъв интервал километри и време се подновява маслото. Защото за автомата на моя акорд, освен по километри, дават и между 2 и 4 години, в зависимост от експлоатацията.

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трите фактора са важни,километри,години,и експлоатация,особенно ако се тегли каравана с колата.

Виж и цвета на маслото какъв е станал ,започнало ли е да става като кърамел и по-тъмно, определено ми е нужно опресняване.

Намери в ръководството дали твоя автомат има външен филтър,който също се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ще погледна, мерси. Иначе цвета е бледо червен бистър.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е цвета на маслото като ново,може въпросния шум да не е от автомата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може, но като включа на N изчезва, затова мислех, че е оттам иначе тоя шум го има като давам газ в ниските обототи и после във високите изчезва и се появява пак в ниските като отпусна газта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е на  N  и подаваш газ и  и отпускаш го има или няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, mlpivasilev написа:

Ами може, но като включа на N изчезва, затова мислех, че е оттам иначе тоя шум го има като давам газ в ниските обототи и после във високите изчезва и се появява пак в ниските като отпусна газта...

СВТе ли е кутията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло бледо червено  в CVT кутия,това вече ще е проблем и някъква грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, CARPERA написа:

Когато е на  N  и подаваш газ и  и отпускаш го има или няма.

Няма го шума на N

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CARPERA написа:

Когато е на  N  и подаваш газ и  и отпускаш го има или няма.

Ами кутията е 5 степенната...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Митко Йотов написа:

СВТе ли е 

5 степенната е кутията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях, че маслото е на минимума и сега ще чета да видя какво да долея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само и единствено това

http://namaleniavtochasti.com/honda-/17847-maslo-atfdw1-avtomatichna-kutiya-082009008-atf-dw1-honda-1l.html

идентично е по цвят на това което казваш че има вътре,и щом кутията не е CVT

За да си сигурен може да питаш в оторизиран сервиз на Хонда и ако е спешно да го купиш от там.

 

Иначе най-доброто за опресняване си е това ако го дават за твоята кутияATF-DW1 след консултацията с сервиза оторизирания

https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html

 

IMG-77ba00cbf655d106b75727e00c05f3f1-V.thumb.jpg.5d9879b3a0d0acc60d42423bbf90d3bd.jpgIMG-e753448289279b2329b16b109223c92c-V.thumb.jpg.46cd3a7842c61b7db46b3e4a49767eda.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако - Пловдив ми казаха да долея и да не го пипам до 120 000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата смяна е нормално да е на по-голям интервал така че не е странно. И все пак аз бих погледнал и ръководството, за да знам какво кога се прави :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Pavel_Pavlov написа:

Първата смяна е нормално да е на по-голям интервал така че не е странно. И все пак аз бих погледнал и ръководството, за да знам какво кога се прави :).

Ами да, ще се опитам да си го преведа... Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...