Jump to content
sotim

Питане за хонинг

Recommended Posts

Задължително ли е възстановяването на хонинга при смяна на запекли сегменти, при положение, че си личи в някаква степен стария хонинг и няма драскотини по цилиндрите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какъв хонинга, сменяше сегменти и евентуално лагери. като канала на маслените сегменти трябва да е почистен много добре. Ако си толкова луд купи си ризи, бутала и лагери но тогава по добре е да си купи друг двигател например от eBay с някоя от фирмите като гъпко и др.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То и аз се надявам на този вариант, само със сегменти и евентуално лагери. Просто сега съм разглобил всичко и се чисти до заводски вид, та не ми се иска, ако спестя от хонинговане да правя тази операция още веднъж. За това е и въпроса ми. Ако трябва да съм честен, още не съм мерил цилиндрите за елипса, но от факта, че си личи в някаква степен стария хонинг се надявам да пропусна момента с ремонт на блока.

 

И един съвет към тези, които са решили да изчистят двигателя до първоначалния му вид. След доста опити и препарати, стигнах до извода, че най-бързия и лесен начин за почистване на нагари и маслени отлагания е чрез използването на прав шлайф и телени четки, чак след което се преминава към химията. Разбира се, по заводски полираните повърхности избягвайте този метод.

prav-shlaif-metabo-gep-710-plus-710-w-ryazane-i-shlaifane-2860-500x500w.jpg

8811878547486.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

По принцип канала на компресионите сегменти не се чисти а само се развъртат
При спечени сегменти компресията се дига доста и колата върви повече от нова но след ремонта...
Ако имаше ръб разбирам да правиш основен ремонт.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хонинга е важен фактор. Но още по важни са едрината и градуса и тн. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако главата не се стяга и на градуси непременно след някакви километри я стегни пак и не слушай ако ти говорят че няма смисъл не ги слушай даже и да сложиш оригинална гарнитура и болтове тогава ще ги провериш не вреди. Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо и естествено главата, леглата на клапаните клапаните и за всеки случай и гумичките на клапаните.

Може да си напълно наясно с тези неща, не знам. Дано да не са менте сегментите защото след  50 000км може да си на същото дередже. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега би ли обяснил по-добре подробно, че за първи път чувам.

Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 29.11.2019 г. at 13:31, Ioan написа:

Какъв хонинга, сменяше сегменти и евентуално лагери. като канала на маслените сегменти трябва да е почистен много добре. 

 

Преди 9 часа, Ioan написа:

По принцип канала на компресионите сегменти не се чисти а само се развъртат
 

 

Преди 1 час, Ioan написа:

Ако главата не се стяга и на градуси непременно след някакви километри я стегни пак и не слушай ако ти говорят че няма смисъл не ги слушай даже и да сложиш оригинална гарнитура и болтове тогава ще ги провериш не вреди. Болтовете провери да не се удължил някой та да го пилнеш малко ако е необходимо и естествено главата, леглата на клапаните клапаните и за всеки случай и гумичките на клапаните.

 

Имаш ли идея колко глупости си написал ?  И колко мотора си сглобил?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, fenabg написа:

Хонинга е важен фактор. Но още по важни са едрината и градуса и тн. 

След шлайфане това подобие на тези резки е като бледа временна рисунка и няма нищо общо с заводските, реално няма такива.

За канала на компресионите сегменти след толкова километри вече не е същия и сегментите могат да се завъртят при работа.

За стягането на главата нарочно ги стегнах с старовремски ключ, някой тръгнаха от 3кг при стягане преди 300-500км на 6,7кг. дали нямаше нужда!!!

Така че обясни какви глупости съм написал защото не ми е приятно някой да се изтъкват за моя сметка. Все пак форума основно е да си помагат хората а не за безплатна реклама.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кажи първо защо канала на компресионните не се чисти? И кои са компресионни. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 2.12.2019 г. at 20:09, fenabg написа:

 

 

Имаш ли идея колко глупости си написал ?  И колко мотора си сглобил?

и на мен ми стана интересно:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...