Jump to content
gitzev

Момчета,помагайте - предницата забива, свети чека

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Смених кабелите и се оправи. Старите уж добре пасваха,но като ги разместиш се усещаше луфт. Смени си и датчика дето е под делкото.

Редактирано от gitzev
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, gitzev написа:

Смених кабелите и се оправи. Старите уж добре пасваха,но като ги разместиш се усещаше луфт. Смени си и датчика дето е под делкото.

Колега,кой датчик е под делкото и за какво отговаря ...ако не ти е проблем удари една снимка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Температурен датчик. По късно снимка

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, gitzev написа:

Температурен датчик. По късно снимка

Благодаря ти ..имам проблем със сутрешно палене само когато е студено върти два три обората да запали ...после цял ден пали като часовник,за това попитах за този датчик 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

emulsia ако снимаш под делкото може да ги разгадаем кои са.

Под моето делко се намират два единия дава информация на ЕКУ то за температурата на двигателя, другия е свързан с стрелката на

таблото показваща също температурата на двигателя.

Тези двата.

 

1192240731_1.jpg2.thumb.jpg.6ab5027071cdafdf071af6eed1e95eeb.jpg

Може би при теб този които дава на ЕКУто да дава лоша информация за  двигателя,в ръководството ти трябва да има как се тества.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще ги снимам днес...питах за този датчик който дава информация на ЕКУ ...другия си работи правилно

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е скъп. Махаш буксата отиваш стария слагаш новия и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там са два ако поясниш кой и снимка обеща .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето снимка ...мисля,че е този със сивата букса който дава информация на ЕКО-то...другия си бачка и отчита добре на таблото

89023718_221081179260851_5320389470904647680_n.jpg

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да този  е с двата кабела много е омаслена, да не прави това проблем.

Но ако нов не е  много пари  може да се смени.

ОЕМ са скъпи  ,според мен почисти хубаво буксата с спрей обезмаслител   и да изсъхне и тогава слагай новия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От гарнитура на клапани се омасли там и ме страх да изкъпем мотора със това делко .....няма течове....сивата букса днес е издърпах два кабела са и вътре е като ново от магазина само външно е омаслена даже на снимката буксата е избърсана

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери гарнитура която да не  протича,аз използвам на Виктор Рейнц комплект гарнитура за клапани,издържа няколко регулирания на клапани.

Ако това е избърсана букса не ми си мисли как изглежда като не е,то значи направо тече от там.

Нещо може би не прави майстора ти при смяната и, а то е много добро обезмасляване на двете  повърхности,както че се използва херметик а не гадния силикон от който блъскат всички.

Това с херметика съм го видял единствено и само при Маркони когато той регулира клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хубаво звучи всичко това,някой неща се случват по место искаме не искаме:))

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

За съжаление си много прав,попиташ ли майстора за малко повече информация вече си в черния регистър на клиенти. Смених доста докато намеря що годе читав,и вече нямам избор,или сам ги правя или на 300км от мен.

Сякаш не ти му плащаш да свърши работата а  точно обратното.

Пробвай с марката комплект гарнитура клапани ,която ти казах.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На гарнитурата на капака, дори и когато е чисто нова, задължително се слага силикон, там където минава над вала. Мажат се правите ъгли, иначе не уплътнява, както трябва.

Нещо друго - задължително се сменяват шайбите на гайките за стягане на капака. Те са метало-гумен пакет и остаряват със времето. Гайките пък са глухи (предполагам, както на CRV1) и ако шайбата не е нова нямат ход за стягане. В комплекта гарнитура трябва да има и "О" пръстени.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отговарям и на двамата ще пиша в едно...взех пълен комплект гарнитура шайби и пръстени за свещите,марка нямам спомен....силикон е поставен според майстора не съм бил там защото знаете на студена кола се регулират клапани....имаше някакви течове минимални колкото да се оплеска мотора...сега вече се олегна или опече гарнитурата ли,не знам как да се изразим.... теч вече няма, наблюдавам....аз също не харесвам оплескан мотор а и на вид не е нищо фрапиращо просто в близък план изглежда трагично но не е....ако някой има сработена схема за миене на мотор да сподели...ток,газ и вода не е добре,имам опит от минали години:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени ли датчика и има ли подобрение, ако е сменен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, gitzev написа:

Смени ли датчика и има ли подобрение, ако е сменен?

Ще стане и тази само да взема заплата,че сменях две нови полуоски и малко съм криза:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добра идея е да се сменят  глухите  гайки с такива които не са.

Забравих да го спомена моите са  сменени и може това да е допринесло вече гарнитурата да издържа наколко регулирания. 

20200313_073935.thumb.jpg.3c8de7cb46f783935d50f6e326b8a5bf.jpg20200313_073727.thumb.jpg.d80883427691d825d59ff24e05e2ad97.jpg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 13.03.2020 г. at 8:45, CARPERA написа:

Да добра идея е да се сменят  глухите  гайки с такива които не са.

Забравих да го спомена моите са  сменени и може това да е допринесло вече гарнитурата да издържа наколко регулирания. 

20200313_073935.thumb.jpg.3c8de7cb46f783935d50f6e326b8a5bf.jpg20200313_073727.thumb.jpg.d80883427691d825d59ff24e05e2ad97.jpg

 

Слага се хубав комплект гарнитури на капака, тая глупост не я правете! . Първо е безсмислена второ вероятноста да изкривите капак е голяма. Как и да стягаш има стопер на болта. Ето пример. 

 

Screenshot_20200313-091318.png

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...