Oilgerm 38 #361 Отговорено 18 Септември Spoiler Ти тотално напускаш клуба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1119 #362 Отговорено 18 Септември @Jivetz, поне за момента, така се получава след 20 години общо с марката 😏 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6879 #363 Отговорено 18 Септември Ко да прайм - Хонда от 10-тина години не е това което беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oilgerm 38 #364 Отговорено 18 Септември Ами караме доказаните стари..Точно до 2015 Хонда си е ок за мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1119 #365 Отговорено 18 Септември @ceco_accord, @Jivetz, каквото и да гледам, за мен в новите Хонди няма нищо, освен Legend или някои модели на Acura, но там нещата са чакане на части, внос и тн..та никак не ми се занимава вече. Цените на частите, ОЕ особено са необосновано високи, афтърмаркет само боклуци. Мисля, че ако в бъдеще след Хонда трябва да избирам кола от Азия, ще е Тойота. Хонда държат странна политика с частите, новите им модели са със спорно качество като за японски бранд и като цяло, нищо интересно не предлагат като изключим Type R, поне за Европа. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oilgerm 38 #366 Отговорено 18 Септември Въпрос на желание ,гледна точка и финанси..За дизелите е още по хард..Никаф избор..С Рокауто мисля,че нещата стават доста по бързо вече, да не забравяме,че да кажем до 2015 хондите са доста по не чупливи от новите..На твоя мечок ако си мислиш,че няма да ти бърка в джоба , не се заблуждавай..но такова е. Решил си го ,действаш си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1119 #367 Отговорено 18 Септември (Редактирано) @Jivetz, моята гледна точка е само от мой си опит и реално виждам какво се случва към момента. Влизам за европейска марка в каталог и има 7 + избора на части афтърмаркет. Влизам за Хонда, има 2 най-много и то посредствени. Не за всичко е така но за повечето неща е така, като тук не говоря за маслени филтри а за основни неща. От Rock auto с новите мита, не знам как стоят нещата, не съм поръчвал от USA скоро нищо, само пращах 1 пратка миналата година. Дизел не обичам много макар, че ако изпадне читав на доказани километри, бих взел. Моят мечок ще го видим в бъдеще време как се държи, оня ден му правих проверка на окачването. От всичко, имаше 1 биалетка за смяна, с отстъпката на Лемфьордер беше 32лв. Оригинална за справка проверих, беше с 3 дни доставка за 75лв. Не ми се чакаше та сложих афтърмаркета като на 245 000км махнах оригиналната мерцедесова. За справка, на Type R като ги сменях, оригиналните бяха по 120лв едната та се отказах и сложих CTR. Държат и те, нямат проблеми. P.S преди доста години, на Прелюда, една биалетка в Бултрако беше 250лв задна и 150лв предна. Сега не знам вече. Откачена работа. Поръчвах ги през общите поръчки тук, та идваха на по-прилични цени Редактирано 18 Септември от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6879 #368 Отговорено 19 Септември (Редактирано) За сега Legend-ата е добре (само на 370К е) и не ми е искала нещо черезвичайно, освен консумативи. Не ми е нужна вече и бих я сменил за нещо по-малко, ама просто няма с какво от Хонда, а и по-добро от нея не са правили. А по-новите нито са по-добри (освен разни екстри), нито са по-здрави. Редактирано 19 Септември от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове