Jump to content
chavo

Как да отворим преден капак при скъсано жило - Civic Aerodeck VI D14A8

Recommended Posts

Предполагам, че жилото е скъсано при механизма за отваряне под капака.

Благодаря, предварително за съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са снимки от моя Аеродек, за да те ориентират в ситуацията:

WP_20191028_001.thumb.jpg.685733e14fda5bb600625dafa22c0f58.jpg WP_20191028_003.thumb.jpg.f0427d663da995d20d581abb78773ed5.jpg WP_20191028_004.thumb.jpg.aac294cb16fdbd9e7ca67759e6f0bc53.jpg

 

За съжаление при затворен капак по никакъв начин не мога са стигна до механизма за отваряне, който попада на и над нивото на напречната греда и се скрива под капака. Според мен, единственият начин е да опиташ да свалиш предната броня. Сигурно ще се наложи да жертваш черните клипове (на третата снимка), но ще си осигуриш достъп до болтовете (3 на брой; вж. снимките), които държат механизма, и ще можеш да ги развиеш. По този начин ще можеш да отвориш капака, ако жилото е скъсано при механизма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 27.10.2019 г. at 17:21, chavo написа:

Предполагам, че жилото е скъсано при механизма за отваряне под капака.

Благодаря, предварително за съветите.

Намери скъсаният край в купето под бронята му и тегли с клещи!

Повечето БМВ са така. :P

Ааа, под капака - горното мнение.

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е възможността да се махне маската без да се чупи и от там да се пробвам със свалянето на механизма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава възможност. Маската е хваната с гайки (в червено) и щипки (в зелено).

WP_20191102_008.thumb.jpg.02affb0ecfd89e805447e89be0d10d1a.jpg WP_20191102_010.thumb.jpg.52c2173bea05eb2b2d9af7b5faa95512.jpg

Според мен:

1. Слизаш под колата;

2. Развиваш всички болтове, с които се държи бронята за колата (черните триъгълници на долната снимка - означения A, B и D);

bumper.thumb.jpg.6495a66b6e5204b427189fd73815626f.jpg

3. Дърпаш леко бронята и пробваш колко ще подаде и дали ще можеш да си мушнеш ръката с ключа, за да развиеш механизма.

Ако някой има друга идея, да казва :) .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При проба да отворя капака дръжката върви свободно без съпротивление до целия възможен ход, но жилото беше изпънато. Дръпнах с клещи жилото, но нямам идея до каква степен да го натоварвам. Последното ме наведе на мисълта, че е скъсано до механизма за отваряне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако жилото е скъсано ще го извадиш с лекота в купето . Хвани аванса вътре и дърпай а някои да натисне леко капака.

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е някоя от щипките (клиповете), които го държат, да се е счупила и това да пречи на жилото да окаже нужното за отварянето на капака усилие.

hood.thumb.png.a827e5b5d2caac69255c8f8ac2397247.png

Ако не стане по начина, който ти казва fenabg - бронята се разкача за "нула време". Мисля, че няма да имаш проблем с това. Пробвай и огледай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата идея е подсказана в това видео. Колата е друга, но пак Хонда, а "наще" с десетилетия не сменят работещи механизми и ключалката ако не на 100% еднаква, със сигурност е аналогична като принцип и механика.

От 4:40 до 5:04 е показан механизма отзад и къде трябва да се натисне, а от 8:44 до 9:40 е самото отваряне. Просто го показват в края, понеже преди това всичко е разглобено.

Виждам че както Емо спомена, гредата под радиатора пречи, но може да се огледа през маската с малко огледалце и фенерче, за да се види няма ли възможност показаното палче да се дръпне или бутне с нещо през самата маска. Ако не, маската също може да се свали - при положение че знаеш вече къде са болтовете, а щипките ще жертваш. Ако си сръчен, пъхаш гаечния ключ през маската (да мине изцяло вътре зад нея), придържайки го с другата ръка, го наместваш, и ако имаш късмет и резбите не са клеясали, ще тръгнат лесно и с подаване и малък ход, може и маската да свалиш. Пипкаво е и има риск да изтървеш ключа, но като си заключен, все от някъде трябва да пробваш.

 

Друг братушка е писал че е бръкнал през големия въздухозаборник в бронята (под рег. номер) и от там е успял да развие болтовете на самия механизъм и така го е повдигнал около 20см нагоре (заедно с капака), а после е откачил бронята на жилото от механизма и вече останалото при отворен изцяло капак е лесно. Мнение № 7 в тая тема: https://www.civic-club.ru/f/honda-civic-vi/99952-kak-otkryt-kapot/ но не знам как е бръкнал ако му е била здрава решетката пред радиатора. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...